1. #31
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Allaah subhanhoe wa taa’ala zegt in verschillende suwwaar in de Qur’aan dat je de boodschapper moet volgen en degene die de profeet niet volgt treedt buiten de oevers van de islam. De kittaab eb sunnah gaan gepaard! Een voorbeeld van een surah waar dit te kennen wordt gegeven is :nour, nissa etc.
    *Account niet meer in gebruik*

  2. #32
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Verschillende ahadith geven dit ook te kennen, de profeet vrede zij met hem heeft ook gesproken over degene die de Qur’aan volgen omdat ze volgens hun (bepaalde) zaken niet terug te vinden zijn in de kittaab.
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #33
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Je zou maar zo een man hebben als ts. Wat een nachtmerrie dit!
    , het idee alleen al. Brrrrr
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Allaah subhanhoe wa taa’ala zegt in verschillende suwwaar in de Qur’aan dat je de boodschapper moet volgen en degene die de profeet niet volgt treedt buiten de oevers van de islam. De kittaab eb sunnah gaan gepaard! Een voorbeeld van een surah waar dit te kennen wordt gegeven is :nour, nissa etc.
    Het punt is dat de hadith boeken compleet verzonnen zijn. Het zijn niets meer dan roddels en daarom heeft die koran vers geen enkel verbinding met die hadith boeken.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    , het idee alleen al. Brrrrr
    Hoezo vind mijn vrouw mij dan zo goed? Is zij dom ofzo volgens jou?

  6. #36
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Het punt is dat de hadith boeken compleet verzonnen zijn. Het zijn niets meer dan roddels en daarom heeft die koran vers geen enkel verbinding met die hadith boeken.
    Ahadith kent een classificatiesysteem, je spreekt uit ontwetendheid.
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #37
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Hoezo vind mijn vrouw mij dan zo goed? Is zij dom ofzo volgens jou?
    Soort zoekt soort. Vrij simpel.
    *Account niet meer in gebruik*

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Soort zoekt soort. Vrij simpel.
    Ik ben haar soort niet. Ik trek uitkering. Zij is WO master student.

  9. #39
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik ben haar soort niet. Ik trek uitkering. Zij is WO master student.
    Mindset en eigenwaarde
    Opleidingsniveau maakt een vrouw trouwens niet slim.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Mindset en eigenwaarde
    Opleidingsniveau maakt een vrouw trouwens niet slim.
    Ik vroeg gister nog wat ze ervan vind dat ik uitkering trekker ben terwijl zij wo master student /toekomstige advocate is.

    Ze zei dat ze mijn karakter goed vind en dat ze vind dat ik haar heel goed behandel. Veel beter dan ik had verwacht , zegt ze.

  11. #41
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik vroeg gister nog wat ze ervan vind dat ik uitkering trekker ben terwijl zij wo master student /toekomstige advocate is.

    Ze zei dat ze mijn karakter goed vind en dat ze vind dat ik haar heel goed behandel. Veel beter dan ik had verwacht , zegt ze.
    Prima toch. Nou veel geluk toegewenst!
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    289
    14-09-2020

    Proficiat!
    I Girl I Eco friendly lifestyle I Vegan I Hobbiy's: Hiking en sporten
    @ https://www.biobey.be/over-ons/
    “The wound is the place where the Light enters you.” ― Rumi
    https://www.biobey.be/shop/ https://www.biobey.be/fr/a-propos-de-nous/
    https://www.biobey.be/product-cat/verzorging/ https://www.biobey.be/product/lotion...-ampullen-bio/

  13. #43
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Want?

    Momenteel werkt mijn vrouw niet. Studeert rustig door. Heeft alle tijd voor haar baby en studie. Ik zorg goed voor haar. Heb dit jaar nog voor 3600 euro daikin aircos laten plaatsen in onze woon en slaapkamer zodat ze niet hoeft te stikken in de zomer met die hitte en vocht van hell in holland. Laatste 2 jaaar heb ik alles voor haar betaald , van eten tot alles. En dat zal nog minstens 2 a 3 jasr duren afhankelijk van hoe snel ze klaar is met haar studie.

    Ze geeft heel vaak aan dat ze van me houd en ik houd ook heel veel van haar. Ik zei gister nog tegen haar dat als zij ooit komt te overlijden dat ik dan ook zou willen overlijden.

    Zo slecht ben ik niet.
    Als ik jou was zou ik alvast langs de cardioloog gaan voor een check.

    Want ze gaat je dumpen, kwestie van tijd. En als ik dan lees hoe je alles hebt ingecalculeerd dan kan het zomaar zijn dat je hart er acuut mee stopt.

    Je vrouw is beschadigd. Ze is met je omdat ze niet beter kent dan dat. Vrouwen ontwikkelen zich voortdurend, ze zal haar verleden op een bepaald moment gaan verwerken en dan zal ze toe zijn aan de volgende stap. Een normale man en normale familiebanden. Maar dat weet jij ook, anders zou je niet zoveel voorzorgsmaatregelen hebben getroffen.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Als ik jou was zou ik alvast langs de cardioloog gaan voor een check.

    Want ze gaat je dumpen, kwestie van tijd. En als ik dan lees hoe je alles hebt ingecalculeerd dan kan het zomaar zijn dat je hart er acuut mee stopt.

    Je vrouw is beschadigd. Ze is met je omdat ze niet beter kent dan dat. Vrouwen ontwikkelen zich voortdurend, ze zal haar verleden op een bepaald moment gaan verwerken en dan zal ze toe zijn aan de volgende stap. Een normale man en normale familiebanden. Maar dat weet jij ook, anders zou je niet zoveel voorzorgsmaatregelen hebben getroffen.
    Waarom ben ik abnormaal volgens jou dan? Je tekst is wel erg negatief aangezien je beweerd dat we gaan scheiden.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Wij houden van elkaar en dat is het belangrijkste. Wanneer 2 mensen echt van elkaar houden dan blijven ze samen al zoude ze niet genoeg eten op tafel kunnen plaatsen , al zouden ze dus hun maag maar deels kunnen vullen dan nog blijven ze samen.

    Dan ga je met veel gemak door het vuur heen. Vuur is net water voor je , doet je niets.