1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Vrouw vind dat schoonouders teveel bemoeien met baby.

    Mijn vrouw vind dat mijn ouders teveel bemoeien met onze baby. Mijn vrouw vind het bijvoorbeeld niet leuk dat haar schoonouders uit het niets kleding voor de baby koopt en niet als cadeau geeft aan mijn vrouw maar zelf die kleding aan doet bij de baby wanneer de baby bij haar schoonouders is.

    Dit soort kleine dingen zeurt ze om. Dingen die te maken hebben met de baby en dan vooral in verbinding met haar schoonouders. Ze wordt snel jaloers etc.

    Gewoon gezeur waar een man gek van wordt ze komt dan aan mijn kop zeuren alsof er met een strijkijzer over mijn hersens wordt gereden.

    Wat vinden jullie daarvan en wat te doen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je moet morgen een toilet verfrisser kopen ….

    Je moet die heel Luxe in pakken en slingers ophangen en een taart kopen waar je een foto lucht verfrisser op laat zetten en kaarsjes aantreekt … en er een hele grote feest van gaat maken …..

    Daarna waarneer ze het uitpakt en ziet wat er gaande is … dan neem je haar appart .. en zeg je Schat het zijn maar kleren !!! Kom op maak je niet druk ….. en vertel me WAT je ECHT dwars zit !!!!! Want het gaat nu njet om die kleertjes …… en dan kijken wat ze te zeggen heeft …..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ze heeft denk ik het gevoel dat je ouders julle mind claimen en dingen buiten haar om doen …..

    Dit is een OERINSTINCT wat een vrouw heeft om haar KROOST te BESCHERMEN….

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Daarna moet je tegen je veouw zeggen dat ze zich op de grote dingen mket FOCUSEN en de kleine dingen moet laten varen … zo hou je alles in balans …. En je moet haar beloven dat je achter haar zult STAAn als er grote CLAIM gedrag can je ouders zullen komen … zo gaat ze zich gesteund en veilig voelen … en njet zeuren om kleine dingen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je hebt een intelligente vrouw en zal dit begrijpen …. Een ghetto vrouw zal dit nooot begrijpen ….

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Op deze manier breng je alles op een relaxe grappige manier en tegelijk neem je haar gevoel serieus

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Want de gevaar is waneer je kleine dingen serieus gaat nemen … dan bkijft een vrouw op die TOER doorgaan en dan snijd Henie zelf in de vingers en blijf je de zelfde gezeik hebben de rest van je leven …..

    Dan beloon je als het ware dat kinderachtige gedrag

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Oja en door deze akktie zal je vrouw weeeer ens aangenaam verrast worden omdat ze dan ineens een totaal andere kant can je te zien krijgt …. Dus die ene kant puur zakelijk … en dan de andere kant SPEELS … dat WIND vrowien op ……

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vaak wilt een vrouw geen OOKOSSING maar wilt ze gewoon gehoord worden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Maar ik heb wel een waarschuwing voor jou ….:::

    Door jou gedrag naar haar ouders toe !!!!!! Heb je gaat een VRIJBRIEF gegeven om OOK in dr AANVAL te gaan bij jou OUDERS!!!!

    Dat is jou grootste fout geweest !!! Kijk als ik klote schoonouders zou hebben dan zou ik altijd er voor zorgen dat ik ze een BEHANDLING geef dat mn vrouw OOK aan MIJN ouders MAG/kan geven ……

    Een huwelijk is een lange VERBINTENIS …. Jou relatie met jou vrouw zal ook zwakker worden in de toekomst en jullie realtie zak GETESTA WORDEN…..

    En in de toekomst zou JOU vrouw ook op JOU moeder KUNNEN spuugen … zoals jiji dat hebt gedaan bij haar moeder !!!

    Waarom ???? Puur om het feit dat jiji dat ook hebt gedaan en daarmee liet zien dat het oké is waneer het je te VEEL word !!!!

    Dus wanneer het haar te veel word ???? Kan je het zelfde verwachten ….

    Het begint nu met keertjes …. Maar geloof me er gaan veeeeeel meer dingen komen .:::..

    Dus je hebt de strijd op dit VLAK al verloren … want je je hebt geen VERDEDINGEN meer over door die eigen gedrag naar haar ouders toe

  11. #11
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Je vrouw is nog erg onvolwassen, vrouwen die om de kleinste dingen jaloers worden zoals kleding bij een kind zijn niet goed wijs.

    Een simpele oplossing: laat de grootouders genieten van hun kleindochter en als zij kleding kopen en tijdens het verblijf haar dit aandoen: prima! Wanneet ze bij jullie is doen jullie weer wat jullie willen. Niet alles moet een probleem worden/zijn, dit gaat nergens over. Het is juist leuk dat jullie dochter betrokken grootouders heeft, dit hoor je te waarderen.
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #12
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Hoe kan je trouwens jaloers worden hierop? Dit heeft niks met jaloezie te maken maar met slechtheid en gemeenheid.
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Je vrouw is nog erg onvolwassen, vrouwen die om de kleinste dingen jaloers worden zoals kleding bij een kind zijn niet goed wijs.

    Een simpele oplossing: laat de grootouders genieten van hun kleindochter en als zij kleding kopen en tijdens het verblijf haar dit aandoen: prima! Wanneet ze bij jullie is doen jullie weer wat jullie willen. Niet alles moet een probleem worden/zijn, dit gaat nergens over. Het is juist leuk dat jullie dochter betrokken grootouders heeft, dit hoor je te waarderen.
    zo zitten GEZONDE vrouwen in elkaar .,, ze zijn nou eenmaal net kinderen op beoaalde vlakken …… vrouwen worden geleid door emotie …. Een vrouw kan aan de top staan van een miljarden bedrijf … en thuis in huilen janken om iets kleins zoals kleertjes …..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Hoe kan je trouwens jaloers worden hierop? Dit heeft niks met jaloezie te maken maar met slechtheid en gemeenheid.
    Ze is soort van verliefd op haar eerste baby. Ze is erg ongerust en komt ook erg beschermend over voor haar eerste kind.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Vaak wilt een vrouw geen OOKOSSING maar wilt ze gewoon gehoord worden
    Ik deed wat jij zei het werkte. Ik zei dat ik aan haar kant ga staan wanneer de schoonouders teveel gaan claimen. En dat het kinderachtig is wat ze doet, je bent geen kleuter. Je studeert op de uni master dit kan toch niet etc. Ze toonde toen wel begrip. Nu is de baby tot +-18:00 ff bij haar opa en oma. Die vinden het leuk als ze langskomt.