1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik deed wat jij zei het werkte. Ik zei dat ik aan haar kant ga staan wanneer de schoonouders teveel gaan claimen. En dat het kinderachtig is wat ze doet, je bent geen kleuter. Je studeert op de uni master dit kan toch niet etc. Ze toonde toen wel begrip. Nu is de baby tot +-18:00 ff bij haar opa en oma. Die vinden het leuk als ze langskomt.
    goed van je … probeer het nu eens zakelijk te houden maar op een wat CHILL manier … zo mix het geen wat je wilt duidelijk maken tot een heerlijk gerecht ….

    Je had haar geen keuter moeten NOEMEN ….. op deze manier gaat ze zich in de toekomst GEREMD voelen om zich te UITEN … wat als gevolg is dat ze beoaalde GESRAG gaat VERTONEN en n je njet weet wat er eigenlijk AAN de hand is … want jaaaaa ze wilt niet als een kleuter over komen … dus gaat ze automatisch dr gevoelens op een andere manier UITEN …..

    De boodschap moet juist dat je BEGRIO hebt ZONDER haar te VEROORDELEN ……

    Ga naar dr toe en zeg dat je haar geen kleuter moest noemen en dat je het niet zo bedoelde …. En dat ze altijd bij je TERECHT kan als ze ergens mee zit …


    BIRKO :….. ik zou het zeer op PRIJS stellen als je in de TOEKOMST eerst met mij OVERLEGT … voordat je AKTIEA ONDERNEEMT …. Want je zegt wel dat je gedaan hebt wat ik zei … maar dat is njet zo …… wat jiji nu HEBT bereikt … is een TIJDELIJKE OPLOSSING …. Maar het BORRELT .. nog steeds bij haar ondat ze nu denkt dat ze een kleuter is …. Maar dat neemt niet weg dat die emoties er WEL zijn ….

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    BIRKO …. Jij hebt toch een mooie Mercedes .. stel je hoort een piepklein geluidje bij de motor dat je irriteert en dwars zit … en je gaat naar de garage en je doet je verhaal ….

    Dan zegt die monteur … he kom op man doe niet zo raar wat maak je je nou druk om dat tikkende geluid …

    Dan voel jejr niet serieus genomen … en zal je niet voor een 2e keer terug komen ….

    Als de monteur zegt .. oké ik ga er na kijken en komt daarna met een verslag en uitleg dat je gerust stelt … dan zal je terug komen ……

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    BIRKO …. Jij hebt toch een mooie Mercedes .. stel je hoort een piepklein geluidje bij de motor dat je irriteert en dwars zit … en je gaat naar de garage en je doet je verhaal ….

    Dan zegt die monteur … he kom op man doe niet zo raar wat maak je je nou druk om dat tikkende geluid …

    Dan voel jejr niet serieus genomen … en zal je niet voor een 2e keer terug komen ….

    Als de monteur zegt .. oké ik ga er na kijken en komt daarna met een verslag en uitleg dat je gerust stelt … dan zal je terug komen ……
    Klopt broer heb dat gemeld. Zij is goeie vrouw broer kijk deze heeft ze gemaakt voor mijn ouders moest ik meenemen naar mijn ouders:


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Klopt broer heb dat gemeld. Zij is goeie vrouw broer kijk deze heeft ze gemaakt voor mijn ouders moest ik meenemen naar mijn ouders:

    Netjes !!!

    Wat ik wel goed aan jou vind is dat je over SITUATIES nadenkt …. En NA VRAAG /ONDERZOEK doet …. Uiteindelijk trek je je EIGEN PLAN ….

    NU NOG ff je emoties onder controle weten te houden en NIET HANDELEN waaneer je emoties op komen ….. dan komt alles goed …. Dan ben je de SCHAAKMEESTER die de KONINGIN op de plekken zet die er vóór zorgt dat je de wedstrijd WINT ….

    Ik heb ook BESLOTEN. Om een universitair opgeleide vrouw te NEMEN net zoals jiji …….vrowien met middelmatige DENKVERMOGEN.. kunnen niet omgaan met mijn BREIN …… fhal je praat tegen een muur …..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Klopt broer heb dat gemeld. Zij is goeie vrouw broer kijk deze heeft ze gemaakt voor mijn ouders moest ik meenemen naar mijn ouders:

    weet je wat je had moeten zeggen ???? Je moest zeggen schat … zullen we het inpakken als een kado en aan mn opa en oma geven zodat zij dit weer aan mn ouders kunnen geven ???? Je weet wel net zoals de kleertjes van onze dochter

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Nog een belangrijke ADVIES…. Jiji komt over als een STANDVASTIGE man die weet wat hij wilt en EIST wat hij wilt!!!!

    Zorg dat je dat VASTHOUD!!!!!! Als je dat NIET doet dan gaat ze ZWAKTE ruiken en vóór je het WWEET is daar na 10 jaar huwelijk NIKS meer van over ……


    Laat haar dr gang GAAN met de KRUIMELS …. Maar de BELANGRIJKSTE dingen moet je VASTHOUDEN zoals je nu doet …..

    Ik wil je niet over 5 jaar spreken dat je ineens je samenlevingscontract hebt iOMGEZET in gemeenschap van goederen ….

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Nog een belangrijke ADVIES…. Jiji komt over als een STANDVASTIGE man die weet wat hij wilt en EIST wat hij wilt!!!!

    Zorg dat je dat VASTHOUD!!!!!! Als je dat NIET doet dan gaat ze ZWAKTE ruiken en vóór je het WWEET is daar na 10 jaar huwelijk NIKS meer van over ……


    Laat haar dr gang GAAN met de KRUIMELS …. Maar de BELANGRIJKSTE dingen moet je VASTHOUDEN zoals je nu doet …..

    Ik wil je niet over 5 jaar spreken dat je ineens je samenlevingscontract hebt iOMGEZET in gemeenschap van goederen ….
    Vergis je niet huwelijksakte (gedeeltelijke gemeenschap van goederen) is in mijn voordeel. Ik ben uitkeringtrekker. Zij wordt advocate. Bij een scheiding mag ze tonnen betalen aan mij vanwege grote verschil in salaris(alimentatie). + alles wat je opbouwt ná de datum van huwelijksakte is ook 50/50. Weer dikke winst voor mij. Zij kan osso kopen met haar vaste baan als advocate. Ik niet met een uitkering krijg je een schop onder je reet bij de bank.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Vergis je niet huwelijksakte (gedeeltelijke gemeenschap van goederen) is in mijn voordeel. Ik ben uitkeringtrekker. Zij wordt advocate. Bij een scheiding mag ze tonnen betalen aan mij vanwege grote verschil in salaris(alimentatie). + alles wat je opbouwt ná de datum van huwelijksakte is ook 50/50. Weer dikke winst voor mij. Zij kan osso kopen met haar vaste baan als advocate. Ik niet met een uitkering krijg je een schop onder je reet bij de bank.
    je begrijpt mn punt …..deze film draait om JOU … Jiji bent de HOOFDROL speler van deze film !!! Zij heeft een bijrol .. het jou your way or the highway !!!!

  9. #24

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Hahah r kelly ben ik de utkering trekker. Precies mij leven bro zonder grap. Gwn ligge g.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik had een keer een relatie … elke keer als ze een gestoorde gekke aktie had … zette ik deze muziek op en ging ik ook zo gek dansen er bij … tijdens de muziek probeerde ze zahma nog die boze houding aan houden en riep steeds HOU OP HOU OP …. Bijna tegen de einde kreeg ze de slappe lach ….. einde can het liedje … bracht ik de gesprek op gang over het geen waar wat ze gek om deed …. Dan zie je eigenlijk dat ze dan bij draait …..

    Vrowien zijn emotionele wezens …. Je moet dar weten te bespelen




    https://m.youtube.com/watch?v=QtxlCsVKkvY

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Klopt broer heb dat gemeld. Zij is goeie vrouw broer kijk deze heeft ze gemaakt voor mijn ouders moest ik meenemen naar mijn ouders:

    Hilarisch dit. Wil je goedkeuring van een andere man over je eigen vrouw?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Hilarisch dit. Wil je goedkeuring van een andere man over je eigen vrouw?
    BIRKO THE BUTCHER heeft van niemand goedkeuring nodig ……. Hij en ik zitten bij beoaalde dingen op 1 lijn ….. wij zijn allebei types die eerst onderzoek doen over beoaalde dingen en dingen goed willen uitwerken alvorens we een beslissing maken …. En zo leren we van elkaar …. We nemen njet alles over van elkaar maar leren er wel van ……

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Hilarisch dit. Wil je goedkeuring van een andere man over je eigen vrouw?
    Ik heb haar goedgekeurd en daarom woont ze nu met mij samen sinds 2 jaar en hebben we een baby samen. Nu nog samenlevingscontract, maar wil dat veranderen in een huwelijksakte binnenkort.

  15. #30