1. #31
    Antwerpen.

    Reacties
    889
    11-02-2015

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Communiceren is essentieel in een huwkijk !!! Dat is super belangrijk !!!!

    Maar je hoeft niet met een doos tissues tegen over je vrouw te gaan zitten en een uurtje te gaan janken !!!! Communiceren en het tonen van emotie hoeft niet gepaard te gaan met een huilbui …

    Ik kan zeer goed op een mannelijke manier mn emotie tonen en laten zien hoe ik ergens over denk en ergens over voel !!!!!!
    Dat is ook niet wat ik zeg. Zolang je niet het macho gedrag promoot waar de man zich moet gedragen als een gevoelloze steen, ben ik het met je eens.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    waarom niet ??? Is och leuk als een vrouw je schattig vind ??? Een vrouw kan heel goed zien waneer een man schattig is op een mannelijke manier of een bitch manier …
    die mannelijke manier krijg je in ieder geval niet van het huilen en sws een man die het woord schattig in zijn mond haalt als iets waar hij naar streeft heeft nog wat met zijn moeder af te handelen

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    wat een ezel die tanger

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door missimzouren2 Bekijk reactie
    Dat is ook niet wat ik zeg. Zolang je niet het macho gedrag promoot waar de man zich moet gedragen als een gevoelloze steen, ben ik het met je eens.
    als je gevoelloos ben en van steen bent dan klopt er iets mentaal niet …..

    Een vrouw word juist OPGEWONDEN waneer een man bepaalde situaties onder controle weet te houden !!!!!!! Het aat zelf zo ver dat een vrouw dr tranen laat vloeien voor de man zeg maar huilt in zijn plaats waneer hij zich sterk houd !!!!!!!! En ze vind het op DAT MOMENT … wel erg dat hij njet huilt !!!!!!

    Maar waneer er een tijd over heen gaat dan voelt ze OPWINDING en dan heeft ze dr BEVESTIGING dat ze de JUISTE STERKE man heeft gehuwd !!!!!!

    Ik hoor jullkie al zeggen neee neee nee … maar de wetenschappelijke onderzoeken ondersteunen dit ……

    Als je ni elke willekeurige vrouw vraagt of een man mag huilen … dan zullen ze zeggen jaaaaaaa maar de onderzoeken ondersteunen dit NIET !!!!

    En voormalig vrouw. Die dr pil slikken zullen ja zeggen ….. en bijna elke vrouw slikt de pil …

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    We leven in een zeer vrouwelijke maatschappij en de man ligt op uitsterven …

    Waneer er bv 2 jongetjes op de kleuter school aanmeet stoeien zijn …… dan willen ze die kinderen naar GEDRAGSTHERAPIE sturen !!!!!

    Vele halen de hadiths aan over de sahaba die huilde ????? Er waren sahaba van 15 /16 jaar oud die in de frontline can de leger stoden en angst in boezemde can de vijand ……

  6. #36
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Bitch ass faggots

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik huil ook !!!!! Ik laat ook wel eens een traan om bepaalde zaken …. Maar dan die ik dat op een rustig plekje waar niemand me kent … dan kanaliseer ik mn emotie en raap me zelf dan op en SWITCH ik over op BEAST MODE…… om het GEVECHT aan te gaan met het geen die vóór die emotie heeft gezorgd ../ en met BEAST MODE bedoel ik geen geweld ofzo .. maar als een BEAST het geen een PLEKJE geven dat me overstuur heeft gemaakt ….. klaar !!!!! En wannner je bij je vrouw aan komt dan kun je gewoon met haar communiceren en het geen delen wat er is voorgevallen maar wel je gewoon sterk in je schoenen staan dus geen huilende bitch

  8. #38
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door missimzouren2 Bekijk reactie
    Je huilt omdat je nog geen vrouw in je leven hebt?
    Ik heb de slappe lachkik, krijg er byna tranen van

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door missimzouren2 Bekijk reactie
    Je vrouw hoort je wederhelft te zijn waar je in zowel makkelijke als moeilijke tijden bij terecht kan. Jouw emoties verbergen voor jouw partner is echt toxic op lange termijn.
    wow mooie tekst..

    zo'n vrouw wil ik die zeg maar zo denkt...
    Sterker door Strijd

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    wat een ezel die tanger
    die man is harde man. geen gevoel...
    Sterker door Strijd

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door kippendief Bekijk reactie
    Je wil toch niet schattig gevonden worden
    wel door mijn vrouw.. ik wil dat mijn vrouw van mij houdt, dat ze te gek op me is..
    Sterker door Strijd

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ik maak me ebt zogen om de huidige generatie mannen ……
    geloof me broeder,

    ik ben geen vrouwelijke man... ik ben gewoon mannelijk, qua houding, gedrag en alles...

    maar, maar, met mijn vrouw wil ik gewoon een hechte band hebben, alleen met haar,

    ik wil gewoon mezelf kunnen zijn bij me vrouw... als ik niet op elk gebied terecht mag komen bij me vrouw, dan is zo'n vrouw niet de geschikte persoon voor mij..

    ik wil ook soms vertroeteld worden door me vrouw gewoon dat ik met haar over alles kan praten, ook over mijn emoties, natuurlijk niet altijd of de hele dag, maar soms wel...

    zo'n vrouw wil ik... en niet een koude vrouw die alleen aan haar lusten denkt en mij ziet enkel als een middel voor materiële zaken
    Sterker door Strijd

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    wel door mijn vrouw.. ik wil dat mijn vrouw van mij houdt, dat ze te gek op me is..
    daar moet jij dan wel voor zorgen. mijn tip is als je eerlijk bent tegen jezelf over je gevoelens en gedachten vindt elke vrouw je "schattig". Dan kun je ook een traantje laten zonder schade want huilen is ook maar een van de emoties.

    Maar je moet niet iemand zijn die onbewust liegt tegen zichzelf over wat hij voelt (of waarom). Want vrouwen voelen dat aan. En dat wordt wel gezien als zwakte omdat zo een man zichzelf niet onder ogen durft te komen.het type zwakte waar een vrouw zich onzeker over de relatie van voelt.

    Maar je lijkt mij wel een oprechte man

  14. #44
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    ........... een traantje laat gaan? ? ? ?

    Als je over schattig begint krijg je waarschijnlijk een bitchslap in je gezicht.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    ik met een heks eindigen?

    wat je de ander toewenst, zal juist JOU overkomen

    hahaha
    Sterker door Strijd