1. #16
    Djengiz

    Reacties
    6.987
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Hoe kom je erbij dat ik een salafi be of een wahabi, jullie verzinnen ter plekke leugens.

    Je noemt de leiders van SA wahabis en hun volgelingen salafi’s.
    Mijn vraag aan jou is dan waarom hebben ze het graf nog niet met de grond gelijk gemaakt dan?
    tijdens het verraad van het Kalifaat door jouw arab voorouders wilden ze de graf van de profeet vzmh en de Ka'ba vernietigen zodat het leek dat het door de oorlog kwam, maar Turken hebben de Hijaz verlaten behalve de 2 heilige plekken om te beschermen tegen de wahabi zion bandieten

    pas nadat het veilig werd gesteld, hebben Turken deze 2 plekken verlaten

    2 heilige plekken kan je niet even vernietigen als wahabi schurk zijnde, dan zouden er volop opstanden over de hele wereld komen

    jouw schurken sekte wacht op een juiste moment om hun daad te verdoezelen en tijdens de val van het Kalifaat was 1 kans en nu wachten ze op een andere kans om te benutten

    https://youtu.be/E9hLFYt4jTU
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door Dkja Bekijk reactie
    zjma3 zjma3
    Dat is wat twarka doen met meghrebiaat en jij huppelt achter ze aan.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    stelletje homoseksuelen bij elkaar hier om een paar boompjes

    Turkije mag zelf bepalen wat die doet op zijn grondgebied.. als het Turkse rijk vindt dat deze bomen weg moeten, dan gaan ze ook weg

    en daar hebben jullie domme boomknuffelaars niks op te zeggen..
    Ten eerste is dat niet schurks grondgebied en ten tweede mag niemand bomen weghalen want dat is vernieling.

  4. #19
    Djengiz

    Reacties
    6.987
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Heb je dit van Adnan Oktar?

    Ik kan je garanderen dat geen enkele moslim het graf van de profeet vzmh wilt vernietigen.
    Je moet minder gaan tappen van je ottomaanse raqi.
    oktar kan zelfs vergeven worden zolang hij de Shahada uitspreekt, maar jij en je sekte, jullie monden worden verzegeld om het niet niet uit te spreken doordat huichelaars maar naar 1 plek gaan

    en die plek is de 7e verdieping van hel en in die plek staat een put genaamd Gayya.. in deze put worden huichelaars die zichzelf "moslim" noemen in geworpen

    men zegt dat het 500 jaar duurt voordat je de bodem raakt

    jij gaat niet de Shahada uit kunnen spreken op je sterfbed omdat je mond verzegeld gaat worden.. jij zal niet omder 'moslims met zondes' vallen maar onder de huichelaars waar hun plek de put Gayya zal zijn in hel

    mijn advies aan jou is: red je zelf voordat het te laat is want atheïsten zullen het zelfs beter krijgen in hel dan huichelaars
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #20
    Djengiz

    Reacties
    6.987
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Hypocrieten komen in de Hawiyyah terecht.
    De onderste laag.
    Tussen elke van de 7 lagen is een afstand van 500 jaar.

    Kardash, je speelt een gevaarlijk spelletje, maar probeer eerst op te staan met Fajr. Probeer van bomen te houden en kom dan met me praten, oké?
    maak jij maar niet druk om mij kerel.. maak druk om je eigen hachje.. jouw hachje kan je alleen redden als je je sekte afzweert en kies daarna een wetschool wat bij je past en volg islam op de juiste manier
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #21
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    maak jij maar niet druk om mij kerel.. maak druk om je eigen hachje.. jouw hachje kan je alleen redden als je je sekte afzweert en kies daarna een wetschool wat bij je past en volg islam op de juiste manier
    Hou eens je bek dicht, domme Turk.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Hoe kom je erbij dat ik een salafi ben of een wahabi? Noem me liever dan een bomgordel aub, jullie verzinnen ter plekke leugens.
    Je mag bomen niet zomaar kappen dat is islamitisch en heeft niks met homofilie of boomknuffelen te maken a teringturk. Bomen doen dhikr/tasbi7, jullie spelen er alleen mee als een vlindermes.

    Je noemt de leiders van SA wahabis en hun volgelingen ook of salafi’s.
    Mijn vraag aan jou is dan waarom hebben ze het graf nog niet met de grond gelijk gemaakt dan?
    Layth, Thawri, Awza'i en anderen zeiden het is verboden om bomen te kappen. Meerderheid zoals Abu hanifa, zijn grote studenten, Maalik, Shaafi'i zeiden dat het toegestaan is om dat te doen, als het noodzakelijk is omdat de operatie niet uitgevoerd kan worden of omdat de vijand zich verschuilt m.b.v. de bomen e.d.

    MIAW en ibn sa'ud hebben geprobeerd om de tombe/graf te vernietigen maar hun volgelingen die het moesten uitvoeren vielen paar keer dood van de groene koepel. Ahl alhijaaz zagen dit als een wonder en hierna stopten de wahabis met het proberen vernietigen. Die van de sahaba werden wel vernietigd.

    Ibn baz enzo wouden het nog steeds vernietigen maar durfden niet (nu nog steeds niet) vanwege de mafsada, namelijk dat Moslims wereldwijd woedend gaan worden. Op islamqa staat dit zelfs.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Hou eens je bek dicht, domme Turk.
    idd, de Turken gaan klapjes krijgen zoals altijd

  9. #24
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Toen de VS vastliepen in Vietnam
    gingen ze met agent orange
    bomen ontbladeren ...
    Mocrowatcher at 1,5 meters

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Toen de VS vastliepen in Vietnam
    gingen ze met agent orange
    bomen ontbladeren ...
    maar dat zijn oorlogsmisdaden die amper aandacht krijgen.

    1 of ander genocide in Armenië door de plathoofden wel in het Westen.

    Snap je waarom er zoveel animositeit is tegen het Westen wat dit betreft. De hypocrisie is gewoon ziekelijk

    Voor de rest heb ik niks met dat Schurkse regime. Goedkoop aftreksel van Saddam Hussein … r.A

    En dat was echt een vechtersbaas. Het is eigenlijk een belediging om Erdog met S. Hussein in 1 zin te benoemen

  11. #26
    Djengiz

    Reacties
    6.987
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    maar dat zijn oorlogsmisdaden die amper aandacht krijgen.

    1 of ander genocide in Armenië door de plathoofden wel in het Westen.

    Snap je waarom er zoveel animositeit is tegen het Westen wat dit betreft. De hypocrisie is gewoon ziekelijk

    Voor de rest heb ik niks met dat Schurkse regime. Goedkoop aftreksel van Saddam Hussein … r.A

    En dat was echt een vechtersbaas. Het is eigenlijk een belediging om Erdog met S. Hussein in 1 zin te benoemen
    met wie heeft saddam gevochten? met de mieren die hij in de kuil tegenkwam toen die ging verstoppen?

    jij bent maar een achterlijke jaloerse marokkaan die af en toe de billen van nederlanders hier streelt zodat ze verliefd op je gaan worden om samen Erdogan te bashen..

    iblis ga weg
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Houd toch je klep dicht, jij staat voor een homo met een sihr kroon op zijn kop.
    Saddam ging de mujahideen bestrijden, maar zijn infiltranten werden mujahideen fi sabillah
    Een ieder die Allah en Zijn Profeet vzmh verraad als leider van een volk zal opgegeten worden door straathonden of zal eindigen in een riolering.

    Saddam werd schandalig gevonden als een bange hondje in een put en Khaddafi werd als een bange hondje gevonden in een riolering. Dat is de lotsbestemming van een farao. Hij zal hoe dan ook eerloos ten onder gaan.
    Jij moet alleen deze zin kennen: ik wil een uitkering omdat ik gek ben

    De rest is te hoog gegrepen voor je

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    met wie heeft saddam gevochten? met de mieren die hij in de kuil tegenkwam toen die ging verstoppen?

    jij bent maar een achterlijke jaloerse marokkaan die af en toe de billen van nederlanders hier streelt zodat ze verliefd op je gaan worden om samen Erdogan te bashen..

    iblis ga weg
    Irak Iran oorlog tel aviv met scud raketten afgevuurd, ksa en q8 laten schijten …

    Ik zie turkije dit niet doen amk. Jullie zijn wel wereldkampioen schreeuwen als hysterische sletjes met zware psychische stoornissen ahahahah

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Dan kan ik geen GTi meer rijden.
    Dan moet ik gaan Ford Focussen.
    mph

    Wallahi je bent echt een shorba djaja ahahahahahahahahhahaahah

    Zelfs opscheppen is hij scheef in

  15. #30
    Djengiz

    Reacties
    6.987
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Irak Iran oorlog tel aviv met scud raketten afgevuurd, ksa en q8 laten schijten …

    Ik zie turkije dit niet doen amk. Jullie zijn wel wereldkampioen schreeuwen als hysterische sletjes met zware psychische stoornissen ahahahah
    iraq iran oorlog was een lachertje van 2 zielige staatjes die 10 jaar over een hek heen en weer schoten.. nou nou wat heldhaftig zeg

    amrika valt iraq binnen en saddam vuurt naar tel aviv.. dus rechts van je komt een leger aan om je te vernietigen en jij gaat links paar honderd km verder iets proberen te raken wat geen gevaar voor je vormt

    dit soort hollywood praktijken mogen ze in de comedy genre plaatsen

    s.wahabie jouw roots jouw stamboom jouw zion goden hadden de iraq oorlog al lang, al decennia van tevoren gepland samen met zijn westers-joodse meesters om er een spectaculaire gebeurtenis van te maken..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==