Alhamdoulillah.

Reacties
    298
    04-05-2012

Up

MVC Lid

Reacties
    1.774
    31-07-2019

Mooi vervolg, bedankt voor de moeite lieffie!
    Married and children!

Storyteller ❤

Reacties
    4.351
    11-01-2011

Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Mooi vervolg, bedankt voor de moeite lieffie!
    Tot uw dienst

❤❤

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    20.390
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

MVC Lid

Reacties
    193
    21-12-2013

Nu Nora weer...

MVC Lid

Reacties
    193
    21-12-2013

Mooi vervolg
    Uppieee

MVC Lid

Reacties
    254
    27-08-2020

Nora gaat adam afpakken van Aya
    Zorgzaam ♡

MVC Lid

Reacties
    48
    06-07-2021

Nora gaat Adam zwaar afpakken..
    Hoop niet dat 2 mannen haar kapot gaan maken

MVC Lid

Reacties
    193
    21-12-2013

Dat zal dan wel heel erg zijn voor Aya

Antwerpen.

Reacties
    790
    11-02-2015

More more more!

MVC Lid

Reacties
    282
    19-12-2013

Up up spannend

MVC Lid

Reacties
    193
    21-12-2013

Heel spannend
    Uppieee

المملكة المغربية ♥️

Reacties
    20.390
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

MVC Lid

Reacties
    282
    19-12-2013

Up up

Storyteller ❤

Reacties
    4.351
    11-01-2011

Ik wist dat ze het niet fijn zou vinden als ik zelf contact opnam met Nora. Maar ik snap niet waar haar reactie ineens vandaan kwam? Dat papiertje is toch het bewijs dat Farid de boel bij elkaar loog? Ik was juist dankbaar en blij dat Nora überhaupt de moeite had genomen om dat voor ons te doen. Ik zat alleen aan tafel en hoorde Aya aan komen lopen. Ik zou het bewijs uitprinten en brengen naar het bureau. Ik zou over een week terug naar Nederland moeten want Leo zat ook al met zijn handen in zijn haren omdat het zo druk was. En die arme man moest ook nog eens op vakantie! Aya zweeg alleen en schonk voor zichzelf en mij een glas thee in. Ik keek haar aan en glimlachte, zij deed hetzelfde en ik hoopte dat we hierover zouden ophouden. Prima, ik laat het woord Nora niet meer vallen. Ik merkte dat ze er erg van streek werd. "Wat gaan we vandaag doen?". Vroeg ik. Aya keek me aan. Weer net zo verlegen als toen ik haar voor het eerst zag. "Zullen we naar het strand gaan en daarna uit eten?". Vroeg ik. Aya perste op haar lippen en knikte. Ik glimlachte en stond op en liep naar haar. Ik kuste haar op haar voorhoofd en boog ietsje voorover. "Het spijt me ok? Ik weet dat.. dat Nora een hele impact heeft gehad bij jou en het is niet ok dat ik dit op deze manier deed". Zei ik. Aya keek me aan en knikte langzaam. "Het spijt mij ook Adam. Ik.. ging ervan uit in het begin dat ik een goed huwelijk had met Farid. Als jij het niet geweest was, had ik het amper geweten dat zij bestond. Dus.. ik moet hier sorry zeggen". Zei ze. "Ok, we zeggen allebei sorry. Is dit onze eerste kleine mini ruzie?". Zei ik. Aya moest lachen. "Nee.. we zullen nooit ruzie kennen of krijgen". Zei Aya. Ik glimlachte en pakte haar hand. "Laten we lekker naar het strand gaan"...

Na een dagje strand en plezier en heerlijk te hebben gegeten in een zeer goede restaurant kwamen we eindelijk thuis. "Ik ga even douchen..". Zei Aya. Ik knikte en ze liep weg. Na een aantal minuten liep ik ook naar dezelfde badkamer en zag ik het prachtige silhouet van Aya. "Adam?". Zei ze. Ik glimlachte en liet mijn handdoek vallen. Ik voegde me toe bij haar en de rest is geschiedenis.

Uitgeput lagen we in bed en Aya keek me aan. "Wat is er?". Vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. "Beloof je me dat we nooit ruzie zullen maken?". Zei ze. Ik keek haar aan. "Hebben we dat dan gehad?". Zei ik. Ze glimlachte. "Nee, nee.. maar het leven is te mooi om te kibbelen over dingen die er niet toe doen." Zei ze. Ik knikte. "Dat heb je mooi gezegd. Jallah laten we slapen. Morgen moet ik vroeg op om die corrupte agentje het bewijs te geven". Zei ik. Aya knikte en kuste me. Ik nam haar in mijn armen en ze lag meteen te slapen. Ik moest lachen en streek haar zwarte lokken uit haar gezicht. Ik kuste haar voorhoofd en eindelijk sliep ik ook. De volgende morgen stond ik vroeg op en zocht Aya. Natuurlijk, die was aan het bidden en ik betrapte mezelf erop dat ik dat ook echt moest doen. Bidden deed ik al, maar het Fadjr gebed wilde niet echt vlotten bij mij. Ik stond op en nam een douche. Het was al erg warm in de ochtend en het was nog maar half zes. Ik kleedde me om en ging bidden en daarna pakte ik een appel en een flesje water. Waar is Aya nou? Die was toch al klaar met bidden? Zo lang duurt het toch niet? Ik keek in de grote huiskamer met uizicht op het terras en zag haar buiten zitten. Ze keek enkel in de verte en ik glimlachte. "Goedemorgen vroege vogel". Zei ik. Ze draaide zich om en keek me aan. "Selaam Adam, oh sorry.. ik wilde even van de zonsopgang genieten en daarna pas met het ontbijt.." ik onderbrak haar en lachte. "Het is al goed en trouwens ik ben niet zo'n ontbijter". Zei ik. Ze stond meteen op en liep naar me toe. "Mag ik mee?". Vroeg ze ineens. "Naar het bureau? Nee.. lieverd ik ben terug voor je het weet. Stel je voor dat er weer iets is en ze je daar gaan houden?" Zei ik. Aya keek me aan en knikte, maar ik wist almaar te goed dat ze mee wilde, al was het om even haar zusjes te zien. Salima zou morgen vertrekken naar Frankrijk dus het was ok dat ze mee ging om ook meteen afscheid te nemen. Ik zuchte en ze vloog me al om de hals. Gauw liep ze naar de slaapkamer en ik nam een hap van mijn appel. Ik liep terug naar binnen en sloot de boel af. Mijn laptop zette ik even aan om te kijken of Leo niks nieuws had of Mourad maar er was niks, enkel van Nora. Ik opende de mail en ze vroeg of het nog gelukt was. Shit.. wat moest ik nu hiermee? Ze heeft ons echt een mega plezier gedaan, niet erop reageren is toch het minste wat ik kon doen? Ik weet dat Aya hier zich druk om zou maken, dus liet ik het mailtje onbeantwoord staan..