1. #871
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #872
    MVC Lid

    Reacties
    100
    08-11-2013

    Upppp
    If you don’t heal what hurt you, you’ll bleed on people who didn’t cut you.

  3. #873
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    "Aya..!! Wat een leuke verassing". Ik liep naar haar toe en ze keek voor zich uit. Ze keek serieus en die blik baarde me zorgen. "Aya..? Aya er is toch niks met de baby??". Zei ik geschrokken. Ze keek me aan en glimlachte. "Eh nee.. nee.. ik.. ik moet alleen nog wennen aan iets wat binnen mijn lichaam zal groeien." Zei ze. Ik keek haar aan en glimlachte. "Ik blijf dat bijzonder vinden!". Zei ik opgelucht. Ik zou vader worden! Vader! En de mooiste vrouw van de hele wereld zou mijn kind dragen. Aya stond op en ze zag er weer tiptop uit. Ze droeg een tweede delig beige pak die ze perfect combineerde met haar hakken en hoofddoek. De Aya die ik helemaal in het begin zag was gewoon onwijs anders geworden. "Ik moet.. ik moet eh gaan". Zei ze. Ik liep naar haar toe en pakte haar bij haar middel. "Je vindt het eng hé?". Zei ik. "Wwat bedoel je?". Zei ze. "Nou ja een baby, slapeloze nachten, gekrijs! Ik heb een keer geslapen bij Mourad en de jongste was nog piepklein, ik heb niet kunnen slapen, maar maak je geen zorgen Aya djeli, ik ga helpen waar ik maar kan en verschonen en als de baby huilt..". Ik stopte met praten toen ik haar ineens emotioneel zag zijn. "He wat is er?". Vroeg ik. Ik kuste haar handen en keek haar aan. "Het is niks. Het is niks. Het zijn de hormonen". Zei ze. Ik moest lachen. "Ok..hmmm nu al...". Zei ik terwijl ik met een hand naar haar billen ging. Ze schrok hiervan en stapte naar achteren..

    Ik keek haar aan en we hoorde geklop op de deur. "Ah Leo! Dit is Aya, aya dit is leo!". Zei ik. Leo keek naar aya en stelde zich voor. "Leo, ze kan Nederlands verstaan en spreken". Zei ik voordat hij één of andere gebarentaal actie zou uithalen. Aya glimlachte en stelde zich voor. Wat was ik toch trots op die vrouw! Binnen een jaar beheerste ze de Nederlandse taal! Ze had een accentje, maar dat vond ik juist geweldig en sexy aan haar. "Adam.. ik moet gaan". Zei ze. "Ok, ik zie je later". Zei ik. Ze knikte en groette Leo nogmaals. Ze liep snel weg en ik wist niet wat ze in die plastic tas droeg. "Oh ja,.. ik had broodjes mee genomen, eet smakelijk". Zei ze voordat ze vertrok. Ik bedankte haar en Leo ook en ze liep weg.

    "Nou nou.. je treft het met haar". Zei Leo. Ik keek hem aan en gaf hem een por. "Laten we de agenda voor straks en morgen doornemen." Zei Leo terwijl hij een broodje pakte. "Hmm heb je iets laten vallen hier?". Zei Leo. Ik keek hem aan terwijl ik de laptop open klapte. "Eh nee. Why?". Vroeg ik. "Lijkt wel nat hier... maar ja vertel wat zijn de plannen voor morgen". Zei Leo terwijl hij naar me toe liep. Ik draaide de laptop om en had de echo van de baby erop geplakt. Leo kwam iets dichtbij en liet z'n broodje vallen. "Ben je.. wordt je.. is dat een.. is dat wat ik denk dat het is????". Zei Leo. Ik knikte en Leo kwam naar me toe en omhelsde me. "Gefeliciteerd man! Waarom zei je dat niet dan had ik ook Aya kunnen feliciteren". Zei Leo. "Ja vergeten, ik ben nog steeds zelf in de wolken Leo, kun je nagaan? Ik? Papa? Ik wil het nog stil houden trouwens op werk." Zei ik erachteraan. Leo knikte en gaf me een broodje. "Gefeliciteerd man, ben onwijs blij voor jullie!". Zei hij. Ik glimlachte en bleef naar de echo kijken... ik was nu al verliefd op ons kindje. Ik ga Aya zo verwennen totdat ze niet meer kan.

  4. #874
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Met snelle passen liep ik naar de containerbak voor mij en gooide ik de plant met vaas en al erin. Het kaartje scheurde ik in honderd stukjes en gooide het er ook in. De tranen prikte in mijn ogen en gleden langs mijn wangen. Hoe kon hij me dit wéér aandoen? Wat heeft hij allemaal uitgespookt toen ik in Marokko nog was? Heeft hij dan niks geleerd van die actie en geruzie van laatst? Huis verkopen en een nieuwe huis zoeken voor die kreng? Dat was toch niet de specialiteit van Adam, maar voor die heks maakte hij wel een uitzondering? Ik was zo woedend dat ik die rot plant met een smak in de tas gooide waarin de broodjes zaten. Door mijn paniek en klunzigheid liet ik de vaas vallen waardoor er water uit de plant kwam. Ik ruimde alles op en mezelf zo opstellen en acteren tegenover Adam was helemaal verschrikkelijk! Hoe kon hij nu net doen alsof hij niks gedaan heeft achter mijn rug om? Als die plant niet naar binnen werd gebracht dan zou ik er nooit achter gekomen zijn dat ze samen doodleuk onderonsjes hadden. Die.. die rotwijf kwelde me en dat moet eens en voor altijd ophouden. Nooit dat zij mijn huwelijk gaat verpesten! Geloof me, ik vond het voor haar net zo vreselijk als voor mezelf wat ze heeft moeten doorstaan, maar dit pikte ik niet. Die oude Aya die thuis een potje zou huilen en amen knikken heb ik in Marokko achter gelaten. Adam wilde een vrouw die niet onzeker én naïef was? Die kan hij krijgen ook.

    Ik kwam thuis aan en opende de koelkast. Ik wilde zo normaal mogelijk overkomen tegenover Adam en maakte alvast wat avondeten. De rare krampen die ik af en toe voelde in mijn buik negeerde ik en schoof het af naar stress en de situatie die ik nu meemaakte. De hel met Nora dat ze ertussen zou komen tussen ons drieën. Alhoewel ik het vreselijk vond dat Adam mij voorgelogen had omtrent Nora, ging ik door. Ik ben nu eenmaal een vrouw die veel gepikt had en dit kan ik er ook wel bij hebben, alleen dit keer ben ik harder. Ik zal nergens meer voor terug deinzen!

    Een paar uur later kwam Adam thuis en trof me aan terwijl ik een salade maakte. "Hmmm het ruikt heerlijk,..". Zei hij en liep naar me toe en kuste me. Ik voelde zijn handen om mijn middel en hij bukte om een kusje te geven op mijn buik. "Hallo kleine garnaal". Zei hij. Ik moest glimlachen, maar dacht toch aan vanmiddag en ging verder met de tomaten snijden. "Hoe is het met jou schatje?". Zei hij terwijl ik zijn warme adem in mijn hals voelde. Hij deed mijn haren opzij en kuste mijn hals. "Goed hoor... hamdoulilah". Antwoorde ik. Ik wist en voelde dat hij meer wilde en ik draaide me om. "Het eten is klaar". Zei ik. Hij keek me in de ogen en kuste me. "Ok.. ik ga douchen en bidden..". Zei hij. Ik glimlachte en hoorde hem weg lopen. Ik keek hem na en hij liep weg naar de badkamer. Gauw veegde ik mijn handen schoon en liep ik naar zijn laptop tas waar ik de laptop eruit haalde. Ik zette het ding aan en ging naar zijn mail die hij op de één of andere manier nooit afsloot. Ik keek erdoorheen en kreeg het ineens warm en begon te zweten. Ik zag de mailtjes van Nora en begon ze door te nemen. Ze kwam zo vriendelijk over en de smileys?? Ik walgde ervan! Snel ging ik naar verzonden mails en zag dat Adam haar maar één keer een mail had gestuurd en dat was drie weken terug over een huis. Gauw ging ik weer naar zijn postvak in en zag bovenaan een nieuwe mail komen van.. die kreng! Ze houdt gewoon niet op! Hi Adam! Dit is mijn nieuwe adres Poliersstraat 450 in Amsterdam. Ik was je nog vergeten te bedanken voor alle moeite die je genomen hebt en naar mijn ouders huis te kijken. Van Breda naar Amsterdam reizen is nogal ver, dus erg bedankt! Je bent altijd welkom! Groetjes Nora

    Tfoe! Ik haatte haar! Ik haatte haar zo erg! Snel liep ik naar mijn tas en pakte een pen en servetje. Ik schreef het adres erop en verwijderde die rot mail van haar. Snel sloot ik de laptop af en hoorde ik Adam. "Aya.." Zei hij. Ik schrok en stond op om het servetje in mijn tas te stoppen. Ik liep naar hem toe en hij stond nog in de badkamer met een handdoek om zijn middel. "Volgens mij zou mama langs komen vandaag met Mourad en Latifa. Ik ben het helemaal vergeten." Zei hij. Ik lachte en liep naar hem toe. "Maak je daar niet druk om, ik heb binnen no time een heel buffet op tafel". Zei ik. Zijn gezicht klaarde op. "Anders kunnen we ook bestellen hoor, ik wil niet dat je teveel hooi op je vork neemt". Zei hij. Mijn ogen werden groot. "Wat.. zeg je? Mijn schoonmoeder en familie komen eten en je wilt bestellen?". Zei ik geschokt. Adam deed een stap achteruit en schudde zijn hoofd. "Sorry.. sorry.. ik eh zeg niks". Zei hij. Ik moest lachen en ik liep meteen naar de keuken om extra eten te maken.

  5. #875
    MVC Lid

    Reacties
    368
    21-12-2013

    Ojee..

  6. #876
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Vergadering na vergadering en eindelijk was ik klaar. Ik belde Leo dat ik ervandoor zou gaan en sloot op kantoor alles af. Voordat ik de laptop af wilde sluiten zag ik dat ik een mailtje binnen kreeg van Nora en ik zuchte echt diep. Ik snapte dat mens niet. Ik had voor haar een kei goeie koop deal gesloten én mijn best gedaan voor een nieuwe woning te vinden voor haar. Ik tikte het mailtje open en las wat ze te zeggen had. Hi Adam, wat vind je ervan? Groetjes Nora Ik maakte de bijgevoegde bijlagen open en zag wat foto's van een ingerichte woning. Ze had smaak dat moest ik wel zeggen, maar wat moest ik hiermee?? Ik snapte het niet en donderde het mailtje meteen weg. Wellicht als ik haar zo negeren dat dan het kwartje zou vallen. Ik stond op en liep de deur uit richting de grote liefde van mijn leven..

    Thuis aangekomen trof ik Aya achter haar studie boeken. Eergisteren tijdens het bezoek hadden we het over werken en leren en Aya vond mijn werk reuze interessant. Omdat haar vergunning er niet doorheen was nog, kon dit nogal erg moeilijk zijn. Sowieso wilde ze perse wachten met studeren totdat onze baby een jaartje oud was. Ze kon niet geloven dat er iets bestond als een opvang. Ik moest lachen toen ze letterlijk vijf minuten stil was, maar ik legde haar ook de voordelen uit. Zo kon ze bijvoorbeeld gewoon gaan studeren en als ze wilde werken. Het hoefde niet van mij het werken, maar ze vond het fijn om iets te doen en dat kon ik alleen maar accepteren. Ik kuste haar en ze glimlachte. "Welke hoofdstuk ben je?". Vroeg ik terwijl ik naast haar ging zitten. "4.3.." antwoorde. "Je bent snel". Zei ik. Ze glimlachte en ik streek een lok uit haar gezicht. "Ik heb voor vanavond iets speciaals gemaakt. Je moeder zei dat je het lekker vond en het is mijn eerste keer dus als het niet smaakt, sorry". Zei ze. Ik keek verbaast en ze stond op. "Kom mee.." Zei ze. Ik stond op en liep naar de heerlijke geurige keuken. "Lasagne??". Zei ik. Ze knikte en lachte. "Hopelijk smaakt het". Zei ze. Ik trok haar naar me toe en kuste haar. "Alles wat jij maakt is lekker schatje". Ik kuste haar hals en verlangde naar meer. Ze moest giechelen en ik tilde haar op. "Wat ga je doen". Zei ze. "Samen docuhen met mijn schatje". Zei ik. Ze glimlachte en ik pakte haar op richting de badkamer.

    Na onze heerlijke avondeten ruimde we af en stond ik op. "Ik ga nu echt slapen. Morgen moet ik om zes uur vliegen". Zei ik. "Ohja, laat maar staan ik doet de rest wel". Zei Aya. "Nee.. jij moet rustig aan doen. Ik zet alles in de vaatwasser en ga direct naar bed. En waag het niet ook naar de slaapkamer te komen anders eet ik je op". Zei ik. Aya moest hard lachen en knikte. "Ik moet sowieso nog in mijn boeken duiken". Zei ze. Ik glimlachte en deed het lichtje van de keuken uit. "Ik hou van je Adam". Zei ze. "Ik meer van jou". Zei ik terwijl ik haar kuste. Ik liep naar de slaapkamer om mijn reis naar London voor te bereiden. Ik zou een aantal dagen daar zijn met Leo voor kennismaking met nieuwe opdrachtgevers..

  7. #877
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Zou het echt een zakelijke reis zijn? Ik werd ineens zo achterdochtig. Ya Allah help me van deze lweswes (influisteringen) af te komen. Sinds die rot bloemen en mailtjes ben ik zo allert. Zakenreizen? Ik moest ineens aan alle keren denken toen farid op vakantie was met zijn zogenaamde "collega's". N3er shitan! Ik schudde mijn hoofd en sloot mijn boeken om te gaan slapen. In de slaapkamer lag Adam al diep te slapen. Voorzichtig ging ik liggen en hij kreunde even. Ik keek hem aan en streek met een vinger over zijn gezicht. Hij legde een arm om mij heen en ik sloot mijn ogen.

    "Aya.. aya..." ik hoorde in de verte een stem en deed mijn ogen langzaam open. "Ik ga ja, ga maar verder slapen. Ik hou van je en ik bel je zodra ik geland ben". Hoorde ik. Ik knikte en sloot mijn ogen weer. Naar een paar minuten deed ik mijn ogen toch echt open en keek om mij heen. "Adam.." Zei ik. Ik keek naar mij en de plek was leeg. Gauw stond ik op uit bed en keek in het huis. Shit! Hij was al weg.. ik zuchte en ging op de bank zitten. Over een uurtje zou het toch Fadrj zijn dus bleef ik maar op om weer mijn boeken in te duiken. Ik appte gauw met Adam dat het me speet geen persoonlijke afscheid van hem te kunnen nemen, en gauw belde hij me om te zeggen dat hij van me hieldt. Ik hing op en keek uit het raam. Mijn blik viel op het raam waar Farid en ik woonde en soebhanAllah. Ik stelde mezelf daar weer helemaal voor. Alleen in de slaapkamer en hij in de woonkamer. Wie had ooit gedacht dat die aya van toen nu hier tegenover dat huis zou staan. SoebhanAllah,.. hoe bedoel je het leven kan gek lopen. Farid had me zo onzeker gemaakt door alle gebeurtenissen en ik had mezelf beloofd me door niemand meer te laten behandelen zoals hij deed. En toen, toen dacht ik automatisch aan Nora. Zou ze Adam weer gemaild hebben? Zou ze weer iets van een gekke actie uitgehaald hebben? Straks na een vaas een naakte smerige foto sturen.. pfff die doem scenario's kwamen één voor één langs in mijn gedachten en ik moest het stoppen. Punt.

    Het was 13:00 uur in de middag. Ik stapte een taxi in en zei de route te rijden die ik hem opdroeg. "Naar Amsterdam? Dat is 150 euro heen en 150 euro terug.. best veel kilometers". Zei hij. Ik knikte dat, dat goed zat. De man glimlachte en keek voor zich uit. Na een volle uur arriveerde we. Het was inmiddels kwart over twee en ik stond voor een grote toren. Zou Adam hier geweest zijn met haar aangezien hij een huis voor zocht. Jeetje! Waarom reageerde ik daar toch zo nuchter om? Waarom confronteerde ik hem er niet mee? Die vaas met bloemen? Die mails? Ik zuchte en liep voorbij de receptie. "Mevrouw.. mevrouw.. U komt voor?". Een vrouw met kort bruin haar hieldt me tegen. "Bent u bewoner? Zoja, dan heb ik uw pasje nodig". Zei ze. Ik keek vreemd op. "Heb ik daarvoor een pasje nodig?" Zei ik. De vrouw knikte. "Wow, dat is nog eens wat". Iets wat Adam ook zou zeggen. "Ik ben op bezoek". Zei ik. "Voor nummer?". Zei ze. Ik gaf het nummer door en ze typte het in. "Ik geef door er bezoek is". Zei ze. Ik wachte en de vrouw hing op. "Helaas.. de bewoonster is niet thuis. U kunt anders daar plaats nemen". Zei ze. Ik zuchte en knikte. Nogal een sjieke woontoren had Adam voor Madame Nora uitgezocht bedacht ik me. Ik ging eerst naar de taxi om te zeggen dat het wel even kon duren en hij reed weg. Terug in het gebouw nam ik plaats op een gele lange bank en na twee uur liep een vrouw naar binnen en stond bij de receptie. Ze sprak iets met de vrouw en ze wees naar me. De vrouw knikte naar haar en ze liep mijn kant op. Ze zag er verschrikkelijk goed en mooi uit. Een model uit een blad. Is dit Nora? "U zocht mij?". Zei ze met een zachte stem. Ze had een kleur ogen als de zee en ze zag er oogverblindend uit. Dit was pure concurrentie die ik had en probeerde niet dicht te klappen. Ik was hier met een missie want deze vrouw is wel diegene die mijn huwelijk kon kosten. "Nora?" Vroeg ik. De vrouw keek verbaast. "Hoe weet u dat ik zo heet?". Vroeg ze met een vreemde blik. "Dan ben ik bij het goede adres". Zei ik met een glimlach. "Ik ben Aya.. de vrouw van Adam". Zei ik. Nora trok haar wenkbrauwen op en perste op haar lippen. "Wat leuk, en waaraan heb ik het genoegen?". Zei ze. Ik vouwde mijn armen over elkaar en deed een stapje naar voren. Haar blik verstarde ineens. "Jij bent Aya.. de... ex vrouw van Farid?". Zei ze. Ik keek haar aan en knikte. "En je bent daarna met Adam getrouwd?". Zei ze. Haar ogen werden glazig en ze schudde haar hoofd. "Wat doe je hier?". Zei ze ineens. "Ik wilde je iets vertellen Nora. Ik weet dat jij net als ik een door een hel bent gegaan. Achteraf zijn we genaaid door één persoon. Farid. Na mijn hel ben ik stap voor stap de vrouw geworden die hier voor je staat. Maar het allerbelangrijkste, ik ben doorgegaan met mijn leven. Jij blijkbaar niet". Zei ik. Ze keek me vragend aan. "Het feit dat je continu contact zoekt met mijn man Adam zegt al genoeg. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken te stoppen met mailen en een vaas met bloemen? Meen je dat?". Zei ik hoofdschuddend. Nora keek me aan en werd boos. "Jouw man en ik hebben een zakelijk relatie. Je zal het nog moeilijk krijgen als je om elke vrouwelijke zakelijke klant moeilijk gaat lopen doen". Zei ze. "Nee. Stop daar maar. Jij bent een appart geval Nora. Jij was de onzichtbare vrouw in mijn leven. Jij was de vrouw met wie Farid aan het wippen was terwijl ik als een domme boerin thuis brood aan het bakken was, zijn kleren waste, zijn huis schoon maakte. Dus de hel met je zakelijke relatie. Ik ken Adam, hij moet je 100% hebben gezegd dat hij al getrouwd is, waarom blijf je hem stalken met je mails? Geloof me Nora, ik heb veel geleerd uit mijn eerste huwelijk met de man die we gedeeld hebben. Ik ben allerter en laat mijn geluk echt niet meer van me afnemen omdat jij niet meer verder wil gaan met leven". Zei ik. Ze zweeg en keek me aan. "Als ik had geweten dat jij... de vrouw van Adam." Ze mompelde wat. "Nora.. dit moet je gewoon bij geen enkele vrouw flikken. Hebben jij en ik niks geleerd van onze huwelijk met Farid? Jij en ik moeten juist één ding gemeen hebben en dat is het feit dat we dit geen enkele vrouw gunnen". Zei ik. Nora schudde met haar hoofd. "Ik kan dit niet geloven. Dit hele gesprek. Ik sta hier met de ex van mijn ex man en tevens de vrouw van..". Ze klapte dicht en keek me aan. "Ik zal dit laten rusten. Onze gesprek en.. jullie..". Ze draaide zich om en keek haar na toen ze boos wegliep.

    Er krulde zich een glimlach op mijn lippen en ik was trots op mezelf dat ik het geflikt had. Ik liep naar buiten en zag de taxi weer staan. Ik liep naar hem toe en stapte in. "Ben je toch gebleven?". Vroeg ik. "Ach.. in Amsterdam houden ze liever van fietsen. Breda mevrouw?". Zei hij. Ik knikte en hij reed weg.

  8. #878
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    ❤❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  9. #879
    Antwerpen.

    Reacties
    889
    11-02-2015

    Ik hou van deze Aya! Upp

  10. #880
    MVC Lid

    Reacties
    368
    21-12-2013

    Ojee spannend
    Nu gaat Nora zeker verder..

  11. #881
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    ik hoop het niet
    Aya heeft gelijk ze hebben het meegemaakt hoe het i om bedrogen te worden dus stop ermee
    Ik vind wel dat Aya het tegen Adam moet zeggen zoals Adam het tegen haar had moeten zeggen
    In een huwelijk of relatie moet eerlijkheid op nummer 1 staan

  12. #882
    MVC Lid

    Reacties
    368
    21-12-2013

    Ja dat wel
    Maar die Nora...
    Dat is echt een mannen gek...

  13. #883
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Ik weet niet of ik dit wel zo’n slimme zet vind van Aya. Ze had het gewoon moeten laten. Hij zou toch niet meer reageren.

  14. #884
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ik weet niet of ik dit wel zo’n slimme zet vind van Aya. Ze had het gewoon moeten laten. Hij zou toch niet meer reageren.
    Hij zou niet meer reageren, maar heeft dat toch gedaan. Hij was zelfs in haar huis... Not done!
    Ze zou het nu wel moeten vertellen aan Adam, dat ze die bloemen had gezien en de mailtjes en dat ze haar toen heeft bezocht. Dat ze teleurgesteld is dat hij contact had met haar terwijl zij in marokko zat. Wat gaat hij doen... boos worden??
    Married and children!

  15. #885
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Hij zou niet meer reageren, maar heeft dat toch gedaan. Hij was zelfs in haar huis... Not done!
    Ze zou het nu wel moeten vertellen aan Adam, dat ze die bloemen had gezien en de mailtjes en dat ze haar toen heeft bezocht. Dat ze teleurgesteld is dat hij contact had met haar terwijl zij in marokko zat. Wat gaat hij doen... boos worden??
    Mee eens maar waarom lost zij dit zo op? Ik had die plant laten staan en hem ermee geconfronteerd. Dan hoef je niet stiekem mails te lezen.