1. #1
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Afstand van vrienden na het trouwen

    Heren verwachten jullie van jullie potentiële vrouw dat ze afstand neemt van haar vriendin(nen)?

    Ervan uitgaande dat je iemand huwt met 3akl die haar vriendschappen zorgvuldig uit kiest en haar prioriteiten kent natuurlijk.

    Andersom mogen de vrouwen de vraag ook beantwoorden. Ik vind het wel gezond en prima als hij af en toe wat met zijn vrienden gaat doen. Ervan uitgaande dat hij natuurlijk ook wijs daarin is en normale/goede vriend(en) heeft. Ik las ergens dat dit toch niet vanzelfsprekend is bij iedereen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Effe lekker pupa

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Uppa

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Een man die dat verwacht of eist is n smetta

  5. #5
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Zou vanzelfsprekend moeten zijn, enkel als vrienden slechte invloed hebben
    Denk wel dat in bepaalde gevallen vrienden indirect veel invloed hebben op een huwelijk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Pupa?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.699
    07-03-2009

    Je dient je vrienden altijd zorgvuldig uit te kiezen, voor of na het huwelijk.
    En bovendien hoe mensen kun je echte vrienden noemen? Vaak zijn het er niet meer dan 2.

  8. #8
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Vrienden verlaten om een partner zegt dat het nooit vrienden zijn geweest, heerlijk egoïstisch.
    Het eisen is niet beter, waar is zo iemand bang voor.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Vrienden verlaten om een partner zegt dat het nooit vrienden zijn geweest, heerlijk egoïstisch.
    Het eisen is niet beter, waar is zo iemand bang voor.
    Nog steeds die DrPhil act

  10. #10
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Ik ga me eerder zorgen maken als iemand geen vrienden heeft. Het is maar trouwen, hoor. Je leven gaat gewoon door.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Ik ga me eerder zorgen maken als iemand geen vrienden heeft. Het is maar trouwen, hoor. Je leven gaat gewoon door.
    Waarom zorgen maken daarover? De tijd broed gekke mensen en vaker tegenwoordig is dat een betere keuze.
    dordles

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Vrienden verlaten om een partner zegt dat het nooit vrienden zijn geweest, heerlijk egoïstisch.
    Het eisen is niet beter, waar is zo iemand bang voor.
    Het is niet egoïstisch. Egoïstisch is wanneer je als 'vriend' het gevoel hebt dat iets je is verschuldigd. Alsof je recht hebt om dingen te verwachten terwijl het niet meer is dan het hebben van gemeenschappelijke kenmerken met iemand. Huwelijkspartner gaat daar ver bovenop.
    dordles

  13. #13
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Dkja Bekijk reactie
    Waarom zorgen maken daarover? De tijd broed gekke mensen en vaker tegenwoordig is dat een betere keuze.
    Dat is jouw manier van kijken. Ik denk dat de overgrote meerderheid nog steeds deugt. Er is niks veranderd in de loop der jaren.

    Als je je in een omgeving bevindt waar het moeilijk is om met mensen in aanraking te komen, soit.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Dat is jouw manier van kijken. Ik denk dat de overgrote meerderheid nog steeds deugt. Er is niks veranderd in de loop der jaren.

    Als je je in een omgeving bevindt waar het moeilijk is om met mensen in aanraking te komen, soit.
    En hoveel vrienden heb jij dan. Een of een paar?
    dordles

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Dkja Bekijk reactie
    En hoveel vrienden heb jij dan. Een of een paar?
    Ze heeft mij als vriend, en dat was het eigenlijk wel