MVC Lid

Reacties
    56
    01-01-2019

Heb echt spijt dat ik vroeger niet serieus naar Arabisch lessen ging

Salamou3ajkom,

Wie herkent dit ook dat je alles uit de kast haalde om niet naar de koraan school te gaan. Smoesjes zoals ben ziek, of toets maandag etc etc .

Heb daar nu wel echt zwaar spijt van. snik snik.

MVC Lid

Reacties
    17
    12-01-2021

Ik denk als je de basis hebt is dat al heel wat. Je kan tegenwoordig lessen gwn online een op een. Gewoon ergens beginnen
    لم أتعامل مع أي شيء أصعب من روحي

MVC Lid

Reacties
    56
    01-01-2019

Klopt dat is ook weer zo. Tegenwoordig heb he zoveel hulpmiddelen die je toen niet had. Maar het blijft je wel knagen.

MVC Lid

Reacties
    17
    12-01-2021

Ja Gair InshaAllah. Je hebt nu ook een markaz in Egypte die een op een lessen aanbiedt online. Dus met je docent of docente in het Arabisch gegeven. Dit zodat je op den duur ook beter begrijpt. Succes

MVC Lid

Reacties
    9
    04-03-2021

Alaykum salam.

Ze beginnen 10 juni met Arabische lessen online te geven mocht je dat willen.

MVC Lid

Reacties
    17
    12-01-2021

Citaat Geplaatst door Sportief123 Bekijk reactie
    Alaykum salam.

Ze beginnen 10 juni met Arabische lessen online te geven mocht je dat willen.
    Ik ben benieuwd waar?

MVC Lid

Reacties
    9
    04-03-2021

Citaat Geplaatst door OemHurayrah Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd waar?
    Haha sorry schat had net verkeerd gelezen. Maar ze doen het toch in de moskee in eindhoven..
    Elke donderdag van 19:30 tot 21:00 en arabisch lezen ieder zondagmiddag.

MVC Lid

Reacties
    17
    12-01-2021

Citaat Geplaatst door Sportief123 Bekijk reactie
    Haha sorry schat had net verkeerd gelezen. Maar ze doen het toch in de moskee in eindhoven..
    Elke donderdag van 19:30 tot 21:00 en arabisch lezen ieder zondagmiddag.
    haha ma3lish, aah oki! chokran

MVC Lid

Reacties
    13
    04-01-2021

Citaat Geplaatst door aitwayerrr Bekijk reactie
    Salamou3ajkom,

Wie herkent dit ook dat je alles uit de kast haalde om niet naar de koraan school te gaan. Smoesjes zoals ben ziek, of toets maandag etc etc .

Heb daar nu wel echt zwaar spijt van. snik snik.
    Heel herkenbaar, maar achteraf ben ik blij dat ik toch ben geweest. Je kan spijt hebben en in je spijt blijven zitten, maar je bent nooit te oud om te leren. Zet die spijt om in actie en zoek op internet of youtube hoe je het beste en snelst arabisch kan leren. Het zal je leven verrijken inshaAllah. Vergeet niet dua te doen opdat Allahswt het voor je mag vergemakkelijken.