1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Weigeren om baby te laten inenten?

    Zijn er hier meer mensen die hun baby niet laten inenten?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Nee. Niet doen. Mijn familie doet het niet! !

    Geen vaccinaties! Waarom? Omdat we geen troep willen inspuiten in onze dierbaren! Daarom!
    Sterker door Strijd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Gewoon doen. Jij hebt gedaan, ik heb gedaan. Letterlijk iedereen die jij en ik kennen hebben dat gedaan. Ewa, is er wat gebeurt.
    Nu zijn de tijden veranderd. Zie toeslagenaffaire. Zometeen krijgt je kindje die een huidskleurtje heeft chemische gif toegedient waarna die nooit meer kinderen kan krijgen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Nee man. Niet zo denken. Het is ongegrond. Nu hebben we juist meer gekleurde mensen die in de zorg werken en die ook meekijken.

    Los van Covid vaccinatie zijn die andere gewoon wel veilig anders was er allang heisa hierover.
    Toeslagen was ook zo veilig voor andersdenkenden en/of mensen met een kleurtje. Dat bleek achteraf niet zo te zijn , vooral niet nu de politieke klimaat flink is veranderd. Ik zou maar oppassen als ik jou was.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Je kunt ook uitzoeken wat zijn de verplichte vaccinaties,? welke zijn dit? , en dan rechearch doen... Tip

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    28
    04-06-2005

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Je kunt ook uitzoeken wat zijn de verplichte vaccinaties,? welke zijn dit? , en dan rechearch doen... Tip

    Er is niks verplicht ..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    28
    04-06-2005

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Gewoon doen. Jij hebt gedaan, ik heb gedaan. Letterlijk iedereen die jij en ik kennen hebben dat gedaan. Ewa, is er wat gebeurt.

    Is geen reden, vaccins van vroeger waren heel anders dan die van nu.
    En zijn heel veel kids met vaccinschade, maar dit zal je nooit openbaar te horen krijgen en ze zullen het ook niet toegeven dat het komt door vaccins.

    Vaccins zijn veel erger dan we denken; kijk alleen maar naar de ingredienten, is echt shockerend.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Verplicht in de zin dat je anders geen id etc kunt aanvragen voor je kind en volgens de wet een risico vormt voor de volksgezondheid.
    (Niet mijn woorden just saying. )

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    28
    04-06-2005

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Verplicht in de zin dat je anders geen id etc kunt aanvragen voor je kind en volgens de wet een risico vormt voor de volksgezondheid.
    (Niet mijn woorden just saying. )
    Yeh onzin ...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Kan, ik heb de waarheid niet in pacht.

    Maar nu we het toch over ervaringen hebben dan kan ik wel meedelen dat ik letterlijk niemand ken in mijn hele uitgebreide omgeving (familie, vrienden, buurt enz) en de omgeving van mijn omgeving die ook maar ooit heeft verteld dat zij iemand kennen bij wie zoiets is gebeurd.

    En ik durf te zeggen dat dat bij jouw ook het geval is WallahuA3lam.
    Had laatst dit nagevraagd bij fok.nl. kreeg snel een antwoord van een persoon die daar lid is dat hij na een vaccinatie autisme kreeg. Die man is vandaag de dag nu hij volwassen nog steeds autist.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Kan, ik heb de waarheid niet in pacht.

    Maar nu we het toch over ervaringen hebben dan kan ik wel meedelen dat ik letterlijk niemand ken in mijn hele uitgebreide omgeving (familie, vrienden, buurt enz) en de omgeving van mijn omgeving die ook maar ooit heeft verteld dat zij iemand kennen bij wie zoiets is gebeurd.

    En ik durf te zeggen dat dat bij jouw ook het geval is WallahuA3lam.
    Nog iets, de vader van een persoon waarvan ik paar weken trg een auto van kocht is overleden na covid vaccinatie pfizer. Die man kreeg opeens een longaandoening.