1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    39
    22-10-2014

    Buikkrampjes.

    Damessss,

    Mijn zoontje (2 weken) heeft zo’n last van buikkrampen, dat hij er niet van kan slapen.

    Ik heb infacol geprobeerd, maar werkt hier averechts.

  2. #2
    Aker3ie

    Reacties
    1.061
    10-08-2009

    Kinderen van die leeftijd hebben dat wel eens. Het gaat in shaa Allah vanzelf over. Worden wel.lange nachten. Succes
    Nenesh

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13
    30-06-2016

    Wat bij mijn baby's echt goed hielp was Probiotica van orthica hij heet orthiflor start. Speciaal voor baby's en is ook nog eens goed en niet chemisch zoals infacol.
    Als je borstvoeding geeft let dan tijdelijk ook op je eten zo krijgen veel baby's krampen van alle koolsoorten (dus ook Brocolli, bloemkool etcc).
    In sha Allah gaan zijn krampen weg het is echt zo zielig voor hem en voor jou.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-09-2020

    Lieverd wat ook hebt is olijf olie,

    Doe een pan op de vuur en die er olijf olie in beetje en verwarmd en smeer het op zijn buik, dat helpt bij mij zoontje goed toen hij buik krampen had wel rustig. Wat ook lekker is buik massage met warmen olie olie voor het slapen gaan, inchallah komt het goed veel sterkte

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Buikje masseren, rond zijn naveltje met de klok mee. Op z'n buikje leggen op jou of op z'n buikje op je arm liggen.
    Indien je flesvoeding geeft kan veranderen van water of voeding ook helpen, ook het soort flesje kan helpen.
    Als je borstvoeding eet niet te veel producten met lactose eten, sommige baby's krijgen daar veel krampjes van.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Venkelthee mengen met water of melk kan wonderen doen...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Bed ook schuin zetten helpt ook

  8. #8
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Kijken of er geen allergie is voor de melk, olijfolie opwarmen en dan met de klok med wrijven.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Bij ons werkte de darmkrampdruppeltjes van kruidvat merk.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    20
    22-10-2021

    Verveine thee