MVC Lid

Reacties
    5.015
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Heel veel tekst maar je zegt weinig, mannen komen minder snel over vrouwen heen als het aankomt op verliefdheid/liefde. Algemeen bekend, niks mis met hartzeer, het is menselijk. Minder stoer doen want mannen zijn mensen net als vrouwen.
    daar heb je zeker gelijk in dat mannen daar minder snel over heen komen …… maar dan hebben we het over de HUIDIGE mannen … die vanaf de jaren 60 systematisch getransformeerd zijn in vrouwelijke mannen ……

Een man heeft van nature niet gauw liefdes verdriet … die stapt gewoon snel over op een andere vrouw ……ant hij weet heel goed dat wat hij bij de ene vrouw heeft gekregen kan een andere veouw heeeeel makkelijk OOK bieden en misschien wel beter omdat hij dan weer een stukje ervaring heeft

-OFFLINE-

Reacties
    1.208
    20-12-2020

Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    daar heb je zeker gelijk in dat mannen daar minder snel over heen komen …… maar dan hebben we het over de HUIDIGE mannen … die vanaf de jaren 60 systematisch getransformeerd zijn in vrouwelijke mannen ……

Een man heeft van nature niet gauw liefdes verdriet … die stapt gewoon snel over op een andere vrouw ……ant hij weet heel goed dat wat hij bij de ene vrouw heeft gekregen kan een andere veouw heeeeel makkelijk OOK bieden en misschien wel beter omdat hij dan weer een stukje ervaring heeft
    Nogmaals stop met stoer doen als de wetenschap aangeeft dat mannen inderdaad snelle verder gaan maar er niet snel over heen komen. Het is algemeen bekend dat mannen sneller verder gaan en zich storten in een nieuwe relatie/huwelijk terwijl hun hart nog ligt bij de andere vrouw. Vrouwen gaan over het algemeen minder snel door, verwerken alles en als ze ervoor gaan houden ze ook van de nieuwe man.
    *Account niet meer in gebruik*

MVC Lid

Reacties
    5.015
    16-08-2016

Nogmaals stop met stoer doen als de wetenschap aangeeft dat mannen inderdaad snelle verder gaan maar er niet snel over heen komen. Het is algemeen bekend dat mannen sneller verder gaan en zich storten in een nieuwe relatie/huwelijk terwijl hun hart nog ligt bij de andere vrouw. Vrouwen gaan over het algemeen minder snel door, verwerken alles en als ze ervoor gaan houden ze ook van de nieuwe man.
    ik spreek je toch ook niet tegen ?????? Het is is een feit dat 85% van de mannen bitches zijn !!!!! De overige mannen die zijn dicht bij hun oorspronkelijke OERINSTINCT gebleven !!!!

Dat is ook de reden waarom veowien GRAAG een man uit de OVERIGE 15% willen hebben ….. en dat zullen vrowien BLIJVEN najagen tot hun 30ste …. En na hun 30ste nemen ze genoegen met een man uit de 85% ….

MVC Lid

Reacties
    5.015
    16-08-2016

Een echte veouw walgt als het ware als ze ziet dat dr EIGEN man liefdes verdriet heeft …. Maar het WIND haar op waneer ze ziet dat dr eigen man gewoon verder gaaat en z’n doel NAJAAGT ….

Klopt een vrouw vind het schattig als ze ziet dat een man dus njet dr eigen man liefdes verdriet heeft …: daarom vinden vrowien films leuk waarin mannen liefdes verdriet heeft ….

Maar bij dr eigen man wekt dat medelijden en walging op ……

-OFFLINE-

Reacties
    1.208
    20-12-2020

Een echte veouw walgt als het ware als ze ziet dat dr EIGEN man liefdes verdriet heeft …. Maar het WIND haar op waneer ze ziet dat dr eigen man gewoon verder gaaat en z’n doel NAJAAGT ….

Klopt een vrouw vind het schattig als ze ziet dat een man dus njet dr eigen man liefdes verdriet heeft …: daarom vinden vrowien films leuk waarin mannen liefdes verdriet heeft ….

Echte vrouwen zijn niet bang voor emoties en zien mannen als mannen
    *Account niet meer in gebruik*

Almoravid Córdoba

Reacties
    5.896
    28-07-2010

'Men marry women with the hope they will never change. Women marry men with the hope they will change. Invariably they are both disappointed'

'' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A

MVC Lid

Reacties
    5.015
    16-08-2016

Echte vrouwen zijn niet bang voor emoties en zien mannen als mannen
    medelijden is een goede eigenschap… maar slaat vaak over in disrespect en iemand zielig vinden … bij een buitenstaander is dat geen probleem ../ maar geen grouw op aarde wilt een man hebben dike ze ziellig vind …..

Vaak wilt een veouw WEL een man REPAREREN!!!! Dus dan heb je en man die de hele dag maar aan kloot .. en dan wilt ze hem repareren ….. maaaaar die man is geen emotionele billende wrak …… dat trekt haar aan ……

Kijk vaak is het zo dat de persoon die het MEEST afhankelijk is dus emotioneel afhankelijk de meeste liefdes verdriet heeft …::

Een de goede verdeling is de man de leider die koste wat het koste z’n PAD kiest … daarvoor heeft hij doormiddel van z’n OERINSTINCT weing liefdes verdriet ….

Nu is het zo dat we in een maatschappij leven waar de veouw BIJNA alles RUNT ……. Een man werkt 40 uur per week maar de vrouw bekakt links of rechts om ALLES ….. lees de forum maar goed door dan. Berijp je wat ik bedoel …. Daarvoor zie je ook dat de meeste mannen nu emotionele wrakken zijn ……

Kijk jiji bv kan de zelfde zorgzaamheid de zelfde liefde en aandacht geven dat die andere vrouw ook heeft gegeven …… dus het is voor een man een kwestie van OPENSTELLEN VAN JE HART ….. zodra je van de ene veouw AF bent dan kan je dat geen vinden bij een ANDERE vrouw !!!!!

Mensnen zowel MAN als VROUW zijn niet zo speciaal als dat we DENKEN !!!!!!!

Het is een FANTASIE dat we om die PERSOON heen hebben GEBOUWD in onze MIND……

*Mocro schrijver*

Reacties
    7.386
    05-03-2006

Ik zie dat deze generatie mannen te veel bezig zijn met een vrouwelijke INNERLIJK ….

Ik zie dat bij mannen /jongens die dijt bij me zijn ….

Wij mannen moeten juist DIEP in onze MANNELIJKHEID graven in moelikk situaties !!!!

En wij moeten meteen kunnen OVERSTSPPEN …. Op de BEAST MODE !!!!

Dat is wat wij doen !!!! Dat is de manier hoe wij geschapen zijn dat zit in onze DNA …. De moment dat je dat njet doet en je overstapt op de VROUWLEIJKE innerlijk … dat is de BEGIN van de EINDE …….

Een man heeft heen antidepressiva nodig … een man heeft geen psycholoog nodig …. Een man hoeft enkel de SWITCH om te draaien en over stappe maa de BEAST MODE ………..

Wollah ik krijgt tranen in mn ogen waneer ik zie wat de toestand is van de hedendaagse mannen …..
    Als ik zo je reactie lees heb ik trek een chocolaatje.

Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

*Mocro schrijver*

Reacties
    7.386
    05-03-2006

Twijfel je aan je mannelijkheid?

Je gelooft in gekke waanzin. "Vrouw walgt van..." who gives a f*ck?
    Je moet bij jezelf afvragen hoe het komt dat je zo simpel minded denkt.

Verbreed je horizon. Wees geen gevangene van je eigen onzin.

Jij bent ontspoord.

*Mocro schrijver*

Reacties
    7.386
    05-03-2006

Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Wat is extreme liefdesverdiet? Liefdesverdriet is een subjectief begrip. Ieder ervaart zijn verdriet anders. Ik zal een voorbeeld geven van mijn situatie, misschien kan je er wat mee. Ik ben zelf meer dan een jaar gescheiden, ik heb ook verdriet gehad, omdat het huwelijk ergens ook waardevol is geweest, maar het werkte gewoon niet. Wat mij erg hielp om over mijn scheiding heen te komen was het feit dat wat bij elkaar hoort ook bij elkaar zal blijven, wij waren niet meer bij elkaar, dus het heeft zo moeten zijn. Zo simpel. Deed het pijn? Ja zeker. Was het erg? Absoluut. Maar niets is blijvend, ook je emoties niet. Allahswt is Barmhartig en wil het beste voor je, ook al zie je dat op dat moment niet in ... wie zegt dat die persoon je gelukkig zou maken? Dat denk je, maar de reden dat je nu met liefdesverdriet zit zegt genoeg.

Het feit dat je hier jaren mee zit zegt wel hoe diep de wond zit. Geloof niet in mensen die zeggen dat tijd de wonden heelt, hoe moet ik dat voor me zien? Je wonden moet je accepteren, toelaten en genezen. Als je je wonden niet heelt zal je er nooit bovenop komen, zelfs niet als je een nieuwe persoon in je leven ontmoet. De wonden zijn dan enkel onderdrukt en komen hoe dan ook naar boven.

Wat mij ook heeft geholpen is het fadjr gebed op tijd verrichten, dua, istighfaar en je dagelijkse adhkaar in de ochtend en de avond. Los daar van moet je Tawakul hebben in Allahswt. Niets gebeurd zonder reden. Zoek ook vaak de rust op, om je emoties toe te laten. Als je deze zaken in acht neemt dan kan je met pijn in je hart, maar met rust in je hoofd volledig loslaten. Zonder twijfel. Zonder spijt.

Wat je krijgt en wat je verliest in het leven doet er uiteindelijk totaal niet toe. Het gaat er om wie je wordt in dat proces.

Moge Allahswt je pijn en verdriet van je wegnemen. Moge Hij je borst verruimen en je verdriet gemakkelijk maken voor jou. Moge Hij de Sjafi de enige die kan genezen je hart genezen van liefdesverdriet. Moge Hij de Sjafi je lichaam zuiveren van alle negatieve emoties, ameen.

Weet je, het was slechts zinkend goud en geen ruwe diamant. Ruwe diamanten moet je vast pakken en zinkend goud moet je loslaten. Sterkte.
    Heel eerlijk. Ik begrijp jouw versie en zijn versie.

Alleen ik ben op dat gebied klein beetje gevoeliger.

Ik denk niet in termen van....ik moet dit dan dat doen. En zus en zo. Nein.

"Tijd heelt de wonden". Weet je wat dat betekend? Is dat je leert leven met die 7riq. Die pijn wordt normaal. Wanneer het normaal is dan kan je hem ook dealen.

Als ik graaf in mijn hart herken ik 1 soort pijn. Maar ik heb dat gevoel weten te accepteren en ben gewoon verder gegaan.

Weet je...mensen zijn ook te gemakkelijk soms. Verslaafd aan hun eigen verdriet en falen.

Tegen de TS zeg ik. Gooi het boek dicht en ga door met je leven. Je kan niet blijven zitten met verdriet. Ga naar buiten. Ontmoet mensen. En wie weet ontmoet je iemand die beter bij je past.
    Gun jezelf plezier. Jij verdient ook gwn een 2de kans. Laat gaan en loop!!! Go.
    Laatst gewijzigd door Mocro_tram: 22-06-2021 om 20:20 Reden: Graag was graaf....prr

Jij bent ontspoord.

twee sokken

Reacties
    84
    23-06-2021

Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Laat het voorop staan dat niets moet. Dat is enkel wat voor mij heeft gewerkt. Ik deel het enkel als inspiratie opdat Abou-nog wat er wat aan heeft inshaAllah. Hoe iemand met tegenslagen omgaat is afhankelijk van heel veel factoren.

Maar één ding kan ik vol overtuiging zeggen en dat is zodra je stopt met hollen, met verdoving, met afleiding, zodra jij Allahswt Zijn hulp zoekt en in contact gaat met die rustige kracht is elk besluit die je neemt zuiver en elke actie die je maakt is effectief en in lijn met de persoon die je bent. Die r7ik verdwijn dan. Die r7ik heb je niet nodig op je reis naar de toekomst.

Er is niks zo zuur als alles geven wat je te bieden hebt aan de verkeerde persoon. Het is het niet waard, dus loslaten is de beste optie en voor jezelf kiezen.

Wat je laatste zinnen betreft. Mijn goudenregel is: ben je blij met wat je doet, werkt het voor je, heb je toffe emoties, heb je toffe relaties, alsjeblieft verander dan niks. Maak een eerlijke check bij jezelf: kijk naar de kwaliteit van je emoties en van je gezondheid.

Wat een wijsheid. We willen misschien dat er snel iets gebeurd als we liefdesverdriet ervaren, maar soms zijn er lessen die we nog moeten leren door ervaring die nog naar ons onderweg zijn.

twee sokken

Reacties
    84
    23-06-2021

Gast, je praat veel onzin als ik je reacties zo lees. Een man kent ook liefdesverdiet, niet alle vrouwen kunnen bieden wat jij wenst. Soms zijn het de kleine dingen die er voor zorgen dat je die vrouw nooit zal vergeten. Sommige vrouwen zijn waardevol en bijzonder die moet je koesteren en beschermen.

MVC Lid

Reacties
    193
    27-08-2020

Awh zo sneu voor jou hoe gaat het nu met je? Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven en het verwerken?
    Zorgzaam ♡

MVC Lid

Reacties
    17
    09-03-2014

@flower32 mooie wijze woorden waar ik even bij ben stilgestaan.

twee sokken

Reacties
    84
    23-06-2021

Ben je psycholoog flower
    Alleen aan de einde van de dag weet ik wie ik vandaag geweest ben.