Poll resultaten: Wie word Europees Kampioen 2021

Stemmers
45. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Spanje

    1 2,22%
  • Italie

    13 28,89%
  • Duitsland

    5 11,11%
  • Frankrijk

    14 31,11%
  • Engeland

    4 8,89%
  • Nederland

    12 26,67%
  • Portugal

    3 6,67%
  • Belgie

    7 15,56%
Meerkeuze vragen
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Officele Topic Europese Kampioenschap 2021,wie word er kampioen

    Wie word europees kampioen,naar mijn mening zal het 1 van deze 8 landen kunnen worden,de rest doet alleen mee.

  2. #2
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    finale

    nederland- portugal 5-2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Its coming home

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Anthony Lopes, Rui Patricio, Rui Silva

    João Cancelo, Nélson Semedo, José Fonte, Pepe, Rúben Dias, Nuno Mendes e Raphael Guerreiro

    Danilo, Palhinha, Rúben Neves, Bruno Fernandes, Moutinho, Renato Sanches, Sérgio Oliveira, William Carvalho

    Pote, André Silva, Bernando Silva, Ronaldo, Diogo Jota, Gonçalo Guedes, João Félix e Rafa Silva





    Mooie selectie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Portugal hebben ook zieke selectie

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Beste selectie hebben Portugal-England-Frankrijk-Spanje,slechtste verdediging heeft belgie veteranen verdediging opas

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Timber na een paar leuke potjes oproepen en Karsdorp en Hateboer thuislaten .. Frank de neus.



    Doel: Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City), Maarten Stekelenburg (Ajax)

    Defensie: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jurriën Timber (Ajax), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ)

    Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

    Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Cody Gakpo (PSV), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    De Boer totaal ongeschikt. Bewijst hij weer eens.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  9. #9
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Timber na een paar leuke potjes oproepen en Karsdorp en Hateboer thuislaten .. Frank de neus.



    Doel: Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City), Maarten Stekelenburg (Ajax)

    Defensie: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jurriën Timber (Ajax), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ)

    Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

    Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Cody Gakpo (PSV), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg)
    ik denk timber krijgt basis plaats, hij heeft het wel .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik denk timber krijgt basis plaats, hij heeft het wel .
    Hij heeft als ajacied idd een streepje voorbij Frank de Neus..

    4 leuke wedstrijden(zelf vond ik het niet veel tegen PSV en in Europa) en je speelt je als ajacied zo in het Nederlands elftal.
    Karsdorp en Hatenboer hebben een topseizoen gedraaid in de serieA, Hatenboer al een paar jaar, maar kunnen een oproep vergeten.

    Promes boven Ghazi en Bergwijn verkiezen is ook vreemd tenzij ie 352/532 wil gaan spelen.

  11. #11
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Hij heeft als ajacied idd een streepje voorbij Frank de Neus..

    4 leuke wedstrijden(zelf vond ik het niet veel tegen PSV en in Europa) en je speelt je als ajacied zo in het Nederlands elftal.
    Karsdorp en Hatenboer hebben een topseizoen gedraaid in de serieA, Hatenboer al een paar jaar, maar kunnen een oproep vergeten.

    Promes boven Ghazi en Bergwijn verkiezen is ook vreemd tenzij ie 352/532 wil gaan spelen.
    kom aan , kaasdorp ,? hatteboer ?

    als je beetje verstand van hebt dan zag je het wel , hij wordt een grote , ik vind graaavenberg echt niks , net als pogpa lopen met de bal en er komt niets van uit, geen rendement,

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    6 selectiespelers hebben ''geweigerd'' om zich te laten vaccineren. Benieuwd hoe dat straks gaat wanneer je een prik nodig hebt om te kunnen reizen.
    Wordt een probleem voor voetballers tenzij ze vrijstelling krijgen en een negatieve neustest voldoende is

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    kom aan , kaasdorp ,? hatteboer ?

    als je beetje verstand van hebt dan zag je het wel , hij wordt een grote , ik vind graaavenberg echt niks , net als pogpa lopen met de bal en er komt niets van uit, geen rendement,
    Ik zie het nog niet, maar da maakt trouwens niet zoveel uit aangezien hij de bank mag gaan warm houden.
    Dumfries is de rechtsback van oranje.


    Gravenberch wordt groter gemaakt dan dat ie is.. gaat vaker zo met talentvolle middenvelders van ajax (zie Riedewald bijv)

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    El ghazi snap ik ook niet heeft top seizoen gedraaid in de beste competitie ter wereld,Frank de h.oer haat egt mocros

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    El Ghazi kan nog uitkomen voor Marokko waar ie nog jarenlang belangrijk kan zijn.
    Bij Oranje heeft ie teveel concurrentie en Frankie heeft zo zn voorkeuren

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    El Ghazi kan nog uitkomen voor Marokko waar ie nog jarenlang belangrijk kan zijn.
    Bij Oranje heeft ie teveel concurrentie en Frankie heeft zo zn voorkeuren
    Neen die moeten we niet hebben. We hebben betere spelers a landloze rat. En welke betere spelers in Holland a woeshoem??? Meen je dit? A nationalistische rat!
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!