1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Respect voor Algerije alkes wat met Israel te maken heeft geboycot

    Waarom doet Marokko dat ook niet egt we moeten ons schamen om onze koning

    https://m.youtube.com/watch?v=lc7dDLVJz9M

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Respect voor Mahrez dikke statemen,waarom doet Ziyech dat ook niet omdat Ziyech zn werkgever een jood is Abramovic

    https://m.youtube.com/watch?v=1wFg0CVxjR4

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Boumedien stuunde Palastina altijd terwijl Hassan 2 israel steunde

    Kijk wat deze palastijnse jongen gister zei

    https://m.youtube.com/watch?v=n0wSkUtB71k

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    745
    18-05-2020

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Respect voor Mahrez dikke statemen,waarom doet Ziyech dat ook niet omdat Ziyech zn werkgever een jood is Abramovic

    https://m.youtube.com/watch?v=1wFg0CVxjR4

    Je praat alleen maar WAWAWAWAW

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Rug Bekijk reactie

    Je praat alleen maar WAWAWAWAW
    Bron? want zoiets kan iedereen bewerken,En Direct is in Frankrijk Ziyech moet live hebben in London

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Bron? want zoiets kan iedereen bewerken,En Direct is in Frankrijk Ziyech moet live hebben in London
    Oprotten jij. Heb het live gevolgd. Hij was voor Palestijnen aan het inzamelen en ook voor die kleine Turkse meisje. Samen met amrabat!

    Zit je weer aan de smoor a junkie
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Oprotten jij. Heb het live gevolgd. Hij was voor Palestijnen aan het inzamelen en ook voor die kleine Turkse meisje. Samen met amrabat!

    Zit je weer aan de smoor a junkie
    Bron?junky ik? Heb jij wel eens naar jou citaten gekeken zelfs tijdens ramadan,soms dacht ik vast deze wel met zn gescheld

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    En Direct is Frans in Engels is het Live,wist niet dat Ziyech in Frankrijk woont en Frans praat

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Bron?junky ik? Heb jij wel eens naar jou citaten gekeken zelfs tijdens ramadan,soms dacht ik vast deze wel met zn gescheld
    Ja idd junk. Moet ik die topic boven halen dat je over lala bouya begon? Dag erop zei je wat heb ik gezegd was te stoned! A Algerijnse junk
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.860
    12-06-2016

    Hassan 2 had destijds bij de arabische liga dacht ik, bij het bespreken van de 6 daagse oorlog tegen israhel de gesprekken opgenomen en doorgegeven aan de zionisten. Van Marokko moet je niks verwachten. Het volk daarentegen wel.

  11. #11
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Oprotten jij. Heb het live gevolgd. Hij was voor Palestijnen aan het inzamelen en ook voor die kleine Turkse meisje. Samen met amrabat!

    Zit je weer aan de smoor a junkie
    Klopt niet, het was een inzameling voor Bensu. Het bedrag dat hij gedoneerd heeft is volledig naar haar gegaan.

  12. #12
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    En Direct is Frans in Engels is het Live,wist niet dat Ziyech in Frankrijk woont en Frans praat
    Wat zeg jou nou allemaal, degene die een screenshot heeft gemaakt van de livesessie woont waarschijnlijk in Frankrijk, heeft niets te maken met de woonplaats van Ziyech. Hakim, Amrabat en Labyad waren van de week live voor een inzameling voor een ziek meisje (zie topic 'Marokkaanse internationals', daar heb ik het ook vermeld) en tijdens die sessie kwamen de Palestijnen ook ter sprake. Het bedrag dat Hakim heeft gedoneerd, 20K, is echter wel volledig naar Bensu gegaan. De kijkers werden verzocht om in naam van de Palestijnen te doneren, daar is het misverstand waarschijnlijk ontstaan. Er waren namelijk veel kijkers uit Marokko en Frankrijk, dus die begrepen het niet helemaal.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    12.513
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Klopt niet, het was een inzameling voor Bensu. Het bedrag dat hij gedoneerd heeft is volledig naar haar gegaan.
    ZIYECH > mahrez
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #14
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    ZIYECH > mahrez
    In het vervolg geen leugens verkondigen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    In het vervolg geen leugens verkondigen.
    Haha deze is goed je hebt de leugenaar ontmaskerd