1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    Weet ik ,,,,5 a 10 procent is echte arabier ,maar het zijn zij die getekend hebben met Frankrijk om te kunnen regeren ,zij hebben de wapens en de bloeddorstige moordenaars in hun rangen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    Zelfs Jullie koningshuis is imazighen. Zij stammen werkelijk van Ali as af maar dan van vrouwelijk kant. Hun opa's waren perzen, imazighen mix.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    En een beetje Turks. Doe wat onderzoek mannen. In noord afrika zijn heel weinig arabieren behalve een beetje in Tunisia.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    En nu willen ze hetzelfde doen met Sahara, hun Palestijnen broeders opgeofferd voor de Sahara,,,zij hebben geen broederschap,,,,er is bij hun alleen ideologie,,,,,,panarabisme

  5. #35
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    volgens mij zijn alle ministers in marokko berbers , welke minister is geen berber in marokko ??

  6. #36
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door JAMMALL Bekijk reactie
    En nu willen ze hetzelfde doen met Sahara, hun Palestijnen broeders opgeofferd voor de Sahara,,,zij hebben geen broederschap,,,,er is bij hun alleen ideologie,,,,,,panarabisme
    jij bent anti arabs, jij wilt arabs uit marokko verwijderen, hoe kan je dan zijn voor de palestijen ?

    kan je mischien uitleggen ?

  7. #37
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Magrib-kabir Bekijk reactie
    En een beetje Turks. Doe wat onderzoek mannen. In noord afrika zijn heel weinig arabieren behalve een beetje in Tunisia.
    maar die turkse had geen kinderen volgens mij die koning kon worden

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    Stop met nationalisme. We zijn moslims. Vorm eenheid. Ook de zogenaamde arabieren steun de zwakkere broeder. Kies voor rechtvaardigheid.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    En mijn imazighen broeders weet dat marokko echte de beste land is in noord afrika. Bij jullie valt het best mee. Imazighen worden nog redelijk gerespecteerd. Meeste ministers zijn imazighrn. Het leger zit er vol van.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    Volgende keer als je wordt aangehouden door de politie vraag hem of hij arabier is. Je zal zien dat hij van de atlas of van soussies komt.

  11. #41
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Magrib-kabir Bekijk reactie
    Volgende keer als je wordt aangehouden door de politie vraag hem of hij arabier is. Je zal zien dat hij van de atlas of van soussies komt.
    als je jammal vraagt noem 1 bekende marokkaan arabier dat ie geen antwoordt heeft .

    want bij sommige in bni wayaghel is alles wat daar buiten komt was jebrie nu arabier

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    Ga fajir bidden en doe dua voor vrede en eenheid.
    Moge Allah swt ons verenigen.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Magrib-kabir Bekijk reactie
    Dank u mister M6.
    is hij bang geworden of is dit een feestelijke event

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    305
    31-12-2020

    Touzi2 ik dank hem omdat hij 2 van mijn criminele landgenoten heeft vrij gelaten.
    En bovendien heb als buitenstander te vaak mijn mening gedeeld. In deze heilige dag probeer jullie juist in vrede te brengen. Moge Allah jullie verenigen en Al Magrib terug islamiseren.
    1 geloof, 1 volk, 1 land.
    Moge Allah swt mijn marokkaanse broeders en zusters verenigen. Wees bewust dat jullie het beter hebben dan wij.

  15. #45
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Barbarijepiraat Bekijk reactie
    Kijk deze dayouth madloul ,probeert te praten met die Franse lul in zijn mond
    azulis willen graag verdelen en chaos creeeren ale7mar, zelfs als je blind bent zie je dat