1. #16
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Wahabi + Salafi = Zion
    De 1 kan niet zonder een ander








  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Citaat Geplaatst door KampBucca Bekijk reactie
    Wie heeft jullie Islam gebracht a aap wie. Welke geleerde heb jij? Jouw mentor?

    Geloof me a kardash niemand zal jullie accepteren. Geen enkele Sunni met gezond verstand zelfs de mensen die mij haten zullen het nooit met jou eens zijn.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Citaat Geplaatst door KampBucca Bekijk reactie
    De haat naar sheikh Mohammad Abdul Al Wahaab en zijn voorgangers is omdat zij jullie hebben exposed, met je politiek.

    Jullie voldoen sowieso aan 1 van de tenietdoeners van Islam. Besef dat jullie niet eens gezien worden als moslims a verknipte sufi.

    Lapteksten plaatsen hier om vervolgens uitgespuugd te worden hahaha

    Geen zorgen de bevrijding komt wel voor je volk. Don’t worry, be happy!





  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    227
    29-11-2020

    Citaat Geplaatst door KampBucca Bekijk reactie
    Kan je wel hypocriet nu de vredige gaan uithangen nadat je bent exposed als een gekke sufi die zich schaart achter de AIVD. Hieronder is de reden waarom jij schuimbekt over Mohammad ibn Abdul Wahaab;

    Degene die bemiddelaars neemt tussen zichzelf en Allaah en hen smeekt, hen vraagt voor bemiddeling en op hen bouwt en/of vertrouwt, begaat ongeloof met een consensus van de geleerden.

    Deze tenietdoener past jullie als een gegoten handschoen.

    Als we jullie algemeen beschouwen, vallen jullie buiten de Islam.

    Ramadan mubarak cardash
    Jouw valse profeet loopt nu zijn billen te branden en jij komt ook aan de beurt
    Zie mijn ot schele dakduif en dan nog ga jij je wagen aan kufr akbar en shirk asghar

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door KampBucca Bekijk reactie
    Jij deed kufr Akbar op mij en dat deed je ook nog eens zonder bewijs. Hypocriete HELLEhond.
    Ik weet niet of jij specifiek een kaafir bent daar heb ik geen bewijs voor. Ik vermoed van wel gezien je haat en propaganda tegen Abdul Wahaab. Algemeen zijn jullie sufi’s geen moslimeen. Tussenpersonen, gravenaanbidderij, heulen met de vijand etc dat is niet aan ahlu sunnah wal jama’a besteed.
    Hij is een kloon van de (gebande) leugenachtige soefi hellehond gravenaanbidder sensei "snapie?"

    Dit is zijn shaykh, hij aanbidt letterlijk een graf:
    https://youtu.be/7sjPdCk5hWY

    mushrikeen

  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah de vijanden van Salafiyyah en de ulama van ahl Sunnah zoals Ibn abdul wahhab en Ibn Taymiyyah, leiden of vernederen en vernietigen. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Moge Allah de vijanden van Salafiyyah en de ulama van ahl Sunnah zoals Ibn abdul wahhab en Ibn Taymiyyah, leiden of vernederen en vernietigen. Amien.
    wahabi schurken samen met engelse schurken die het Kalifaat aanvielen liggen in hun graf te branden tot de dag des oordeels



    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #23
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wahabi schurken samen met engelse schurken die het Kalifaat aanvielen liggen in hun graf te branden tot de dag des oordeels



    De khalifat van mensen van innovaties en shirk inderdaad. Moge Allah de Shaykh belonen met al Firdauws voor zijn strijd tegen ahl bida’ wa shirk en voor het reinigen van het land van het aanbidden van graven.

    Ahl bida’ en hun propaganda en leugens. Geen greintje taqwa voor Allah wallahul musta3an.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #24
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    De khalifat van mensen van innovaties en shirk inderdaad. Moge Allah de Shaykh belonen met al Firdauws voor zijn strijd tegen ahl bida’ wa shirk en voor het reinigen van het land van het aanbidden van graven.

    Ahl bida’ en hun propaganda en leugens. Geen greintje taqwa voor Allah wallahul musta3an.
    alleen shia aanbidt graven

    ik neem het jou niet kwalijk dat jij bij deze sekte hoort, want dit komt doordat deze sekte zich heeft genesteld in veel moskeeën in nederland die niet onder toezicht staan van overheden van land van herkomst en voornamelijk de marokkaanse

    wahabieten infiltreren via salafisten in marokkaanse moskeeën en zo de onwetenden mee te besmetten in hun zion ideologie

    de keuze ligt aan jou of jij deze sekte ooit gaat afzweren net als hoe ongelovigen die niet in islamitische nest geboren zijn en de keuze moeten gaan maken of ze de ware geloof gaan omarmen om in de hemel terecht te komen

    bij figuren als jou lijkt me ook moeilijk om deze stap te maken als je eenmaal gehersenspoeld bent

    moge Allah jou leiden want wat jij aanhangt is geen grap doordat dit een zion project is dat in islam is geïnfiltreerd en als een tumor vastgeklampt is
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    alleen shia aanbidt graven

    ik neem het jou niet kwalijk dat jij bij deze sekte hoort, want dit komt doordat deze sekte zich heeft genesteld in veel moskeeën in nederland die niet onder toezicht staan van overheden van land van herkomst en voornamelijk de marokkaanse

    wahabieten infiltreren via salafisten in marokkaanse moskeeën en zo de onwetenden mee te besmetten in hun zion ideologie

    de keuze ligt aan jou of jij deze sekte ooit gaat afzweren net als hoe ongelovigen die niet in islamitische nest geboren zijn en de keuze moeten gaan maken of ze de ware geloof gaan omarmen om in de hemel terecht te komen

    bij figuren als jou lijkt me ook moeilijk om deze stap te maken als je eenmaal gehersenspoeld bent

    moge Allah jou leiden want wat jij aanhangt is geen grap doordat dit een zion project is dat in islam is geïnfiltreerd en als een tumor vastgeklampt is
    Moge Allah mij nooit laten afdwalen nadat Hij mij geleidt heeft naar de waarheid.

    De waarheid is voor mij Salafiyyah en alles wat tegenstrijdig is aan deze manhaj is dwalend.

    Moge Allah de mashaykh zoals Ibn Abdul Wahhab en Ibn Taymiyyah rijkelijk belonen voor hun da3wah naar Tawhid en de Manhaj van de Sahaba. En moge Allah de vijanden van Tawhid en de Manhaj van de sahaba leiden of vernederen. Amien.

    Ik ben niet geboren in Salafiyyah. Plus ik woon al jaren in Maroc en hier houden ze ook van Salafiyyah behalve de onwetenden omdat ze het niet kennen. Totdat na mijn ervaring, je kennis deelt over Salafiyyah en de standpunten en aqida betreffende verschillen zaken. Ik zie dat ze accepterend zijn walhamdoelilah.

    Verder degenen die haatdragend zijn en leugenachtig jegens Salafiyyah/“wahhabiya” zijn de sufis en Shi’a en kuffaar die zichzelf moslims nemen terwijl ze de Frankrijk zien als Moemineen omdat ze ahl Kitab zijn. Ondanks dat ik zo iemand uitkegde dat ahl Kitab kuffaar zijn en dat Allah van niemand accepteert dat ze een andere Deen aanhangen dan de islam, bleef hij bij zijn standpunt.

    En tegelijkertijd zegt hij dat je alles kan volgen binnen de islam maar blijf weg van Wahhabis. ‘Ajieb. Als ik deze persoon was zou ik mezelf adviseren weg te blijven van Kufr.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Ibn Taymiyya was heel populair bij de massa.
    In zijn tijd,13e/14e eeuw, was heerste een Mamlukse Sultan. Zijn Hof kende werelds plezier.
    De Shaykhs van de diverse rechtsscholen waren voornamelijk aan het Hof te vinden.
    Ibn Taymiyya - Hanbalitsche rechtsschool, echter niet!
    Hij was waar de "gewone" man was, op straat, sprak met hen deelde daar zijn kennis.
    Was fel op overtredingen van de wetten van Allah, zonder aanziens des persoons.
    Liet zich niet inpakken door de politieke machtshebbers, waar andere islamwetenschappers onder één hoedje speelde met de politiek machtshebbers.

    Een deel van de moslims die ook in deze tijd Ibn Taymiyya willen volgen bedoelen vooral dat punt.
    Islametenschapper die niet doet wat de politiek machthebbers willen, maar daar tegen in gaan als regels van de wet van Allah wordt overtreden, de straat opgaan en dat verkondigen.
    Worden Salafisten genoemd, waar het de vraag is of zij dat zijn in die zin.

    Dus het verschil tussen orthodoxe moslims en salfisten, de bereidheid om zonder fiat van de gevestigde islamgeleerden (politieke leiders) tot actie over te gaan.
    Dát werd enorm gewaardeerd door veel mensen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #27
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ibn Taymiyya was heel populair bij de massa.
    In zijn tijd,13e/14e eeuw, was heerste een Mamlukse Sultan. Zijn Hof kende werelds plezier.
    De Shaykhs van de diverse rechtsscholen waren voornamelijk aan het Hof te vinden.
    Ibn Taymiyya - Hanbalitsche rechtsschool, echter niet!
    Hij was waar de "gewone" man was, op straat, sprak met hen deelde daar zijn kennis.
    Was fel op overtredingen van de wetten van Allah, zonder aanziens des persoons.
    Liet zich niet inpakken door de politieke machtshebbers, waar andere islamwetenschappers onder één hoedje speelde met de politiek machtshebbers.

    Een deel van de moslims die ook in deze tijd Ibn Taymiyya willen volgen bedoelen vooral dat punt.
    Islametenschapper die niet doet wat de politiek machthebbers willen, maar daar tegen in gaan als regels van de wet van Allah wordt overtreden, de straat opgaan en dat verkondigen.
    Worden Salafisten genoemd, waar het de vraag is of zij dat zijn in die zin.

    Dus het verschil tussen orthodoxe moslims en salfisten, de bereidheid om zonder fiat van de gevestigde islamgeleerden (politieke leiders) tot actie over te gaan.
    Dát werd enorm gewaardeerd door veel mensen.
    Als je spreekt over de shaykh rahimahulah, spreek over hem vanuit zijn Manhaj en da3wah en deze vind je in zijn boeken.

    Dus als je werkelijk wil leren over de Shaykh, ga kennis op doen over hem door zijn boeken te lezen.

    Kun je ook zo vriendelijk zijn om de bron te plaatsen van je reactie?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #28
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Moge Allah mij nooit laten afdwalen nadat Hij mij geleidt heeft naar de waarheid.

    De waarheid is voor mij Salafiyyah en alles wat tegenstrijdig is aan deze manhaj is dwalend.

    Moge Allah de mashaykh zoals Ibn Abdul Wahhab en Ibn Taymiyyah rijkelijk belonen voor hun da3wah naar Tawhid en de Manhaj van de Sahaba. En moge Allah de vijanden van Tawhid en de Manhaj van de sahaba leiden of vernederen. Amien.
    zoals ik al zei, dit is echt geen grap, jij hangt aan een zijdedraadje waar Allah jou nog vele kansen zal geven doordat zijn naam uit je mond komt, maar als jij hardnekkig blijft zal je vernederd worden hiernamaals en in je graf gevraagd worden 'roep de leiders op die jou het paradijs beloofd hebben' om je hachje nu te redden en er zal alleen maar stilte zijn in je graf

    een ongelovige heeft het moeilijker om te bekeren dan iemand waar zijn ouders islamitisch is en alleen al om dit mag jij op je blote knieën dankbaar zijn
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  14. #29
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Shaykh ul-Islam Ibn Taymiyyah Did Not Come With A New Madhab

    https://m.youtube.com/watch?v=RtO0Ki4zR4o

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #30
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    zoals ik al zei, dit is echt geen grap, jij hangt aan een zijdedraadje waar Allah jou nog vele kansen zal geven doordat zijn naam uit je mond komt, maar als jij hardnekkig blijft zal je vernederd worden hiernamaals en in je graf gevraagd worden 'roep de leiders op die jou het paradijs beloofd hebben' om je hachje nu te redden en er zal alleen maar stilte zijn in je graf

    een ongelovige heeft het moeilijker om te bekeren dan iemand waar zijn ouders islamitisch is en alleen al om dit mag jij op je blote knieën dankbaar zijn
    Ik ben bloed serieus en daarom ben ik Allah dankbaar voor Salafiyyah.

    Als ik sterf heb ik authentieke ahadith en Ayat en hun tafasir die ik toegepast had in me omgang met de leiders.

    Als ik sterf heb ik Ayat en tafasir en authentieke ahadith en uitspraken van de Salaf betreffende ‘aqida kwesties zoals Asma wa Sifat.

    Als ik sterf heb ik authentieke ahadith en Ayat betreffende me takfir of degenen waarop ik takfir doe.

    Als ik sterf heb ik Ayat en tafasir en authentieke ahadith en de uitspraken van de Salaf waarvoor ik waarschuwde tegen verhalenvertellers, khawarij, moeshrikien, ahl bida’, verschillende sekte enz.

    Als ik sterf heb ik uitspraken van onze salaf en de huidige grote geleerden betreffende de dwalende Ottomanen en hun strijd jegens Tawhid en ahl Tawhid.

    Alhamdoelilah. Ik vrees niet dat Salafiyyah vals is, ik vrees dat ik wordt bestraft vanwege me zonden en de verdiensten van mijn tong en tekortschieten in het volgen van deze gezegende Manhaj.

    Wat heb jij als je sterft? Afbeeldingen van films? Qiel wa qal? Vijandschap jegens de verdedigers van Tawhid en bestrijders van shirk en bida3? Verdedigen vanwege het ottomaanse rijk en hun misdaden tegen Tawhid en de mensen van Tawhid? Het praktiseren van bida3 en het verspreiden ervan en verdedigen ervan? Als zij salih waren, waarom hadden ze de graven niet gelijk gemaakt met de grond zoals bevolen in authentieke ahadith? Waar was hun loyaliteit jegens het Boek en de Sunnah? De Ottomanen en de rest van ahl bida3 zullen jou niet kunnen helpen noch Google.

    Dus adviseer je zelf ya maskien als je dit leven werkelijk niet ziet als spelletje. Jij bent degene die speelt en in gevaar is met betrekking tot zijn Manhaj. Niet de Salafis/“wahhabis” die de Qur’an en Sunnah begrijpen en volgen zoals de Salaf dat hebben gedaan.

    Dit is mijn doel in sha Allah. In sha Allah wordt dit ook jouw doel als je verlossing wilt.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”