1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Paradijs en Hel bewoners

    Uitleg want ik begrijp het niet zo.

    Ik keek in het Paradijs en zag dat de meerderheid van de bewoners armen waren en ik keek in de Hel en zag dat de meerderheid van de bewoners vrouwen waren.ā€


    [Sahieh Muslim]

    Gezegd door: De Profeet (vrede zij met hem)
    Overgenomen door meerdere personen!!

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Dank u.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    868
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Uitleg want ik begrijp het niet zo.

    Ik keek in het Paradijs en zag dat de meerderheid van de bewoners armen waren en ik keek in de Hel en zag dat de meerderheid van de bewoners vrouwen waren.ā€


    [Sahieh Muslim]

    Gezegd door: De Profeet (vrede zij met hem)
    Omdat de man bijna in alle religies een centrale rol speelt. De vrouw is aan hem ondergeschikt en dat zie je bijvoorbeeld in deze hadith terug. Een ander voorbeeld zijn de maagden die voor mannen in het paradijs gereserveerd zijn.
    Er is ook een hadith waarin staat dat een gebed verbroken wordt door een vrouw, zwarte hond en een ezel. Ik wil er verder niet te uitgebreid op ingaan. Verdiep je in het ontstaan van de islam. Laat je niet door emoties leiden maar gebruik hierbij jouw verstand.
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    57
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Omdat de man bijna in alle religies een centrale rol speelt. De vrouw is aan hem ondergeschikt en dat zie je bijvoorbeeld in deze hadith terug. Een ander voorbeeld zijn de maagden die voor mannen in het paradijs gereserveerd zijn.
    Er is ook een hadith waarin staat dat een gebed verbroken wordt door een vrouw, zwarte hond en een ezel. Ik wil er verder niet te uitgebreid op ingaan. Verdiep je in het ontstaan van de islam. Laat je niet door emoties leiden maar gebruik hierbij jouw verstand.
    Ga elders uw lariekoek verspreiden. Als je een punt wil maken, gebruik dan op zā€™n minst feiten i.p.v. leugens.