1. #31
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Dat de clubeigenaren zoals Abramovitch en Co. hun zakken nog meer willen vullen met deze league is overduidelijk maar deze super league heeft ook een paar pluspunten ten opzichte van de CL. Vooral nu de CL naar 36 teams wilt gaan, de laatste jaren zijn de poulefases echt doodsaai met potjes tegen een Ferencvaros of Midjieland. CL moet ook juist naar minder deelnemers toe en het argument over teveel topwedstrijden slaat nergens op. En zoals Florentino Perez aangeeft niemand weet hoeveel de mensen bij de UEFA verdienen en hoeveel ze achterhouden van de rest, verder willen ze bij de SL microfoons geven aan de scheidsrechters zoals bij Amerikaanse sporten zodat je geen UEFA Madrid en Varcelona discussies meer hebt of krijgt

    Maar aan de andere kant vind ik het grote minpunt weer wel dat die 15 oprichters niet kunnen degraderen, zonder dat zou het een prima en eerlijke competitie zijn.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Psg is van een qatari, zij doen niet mee.. is er mss meer achter dit super league? Meer als geld? Macht ook, harde concurrentie voor bein sport?
    De fans zouden dit gwn moeten negeren en niet naar de stadions gaan van de super league ploegen. Dat zal een harde klap voor ze zijn
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Superleague moet juist komen joh.

    Wanneer de clubs de organisatie en beheer afstaan aan de Uefa boeven dan is de Uefa blij natuurlijk.

    Nu de clubs het heft in eigen handen nemen en zelf het toernooi gaan organiseren buiten de Uefa om zijn ze boos.

    Uefa en Fifa grootste dieven. Bij WK evenementen krijgen alle bondspresidenten een Rolex. Waar betaalt de Uefa dat van??? Van het geld dat verdient wordt door de clubs.

    Niemand weet (geen enkele voetbalclub) wat de Uefa verdient elke jaar. En dat verdient de Uefa dankzij de clubs!!!!

    Geen enkele transparantie.

    Wat als de Uefa dankzij de Champions League 10 miljard verdient en er maar 5 miljard terugvloeit naar de clubs?

    De Uefa hoort er te zijn voor de clubs. Zij hebben zich jaren lang voorgedaan als eigen club. Uefa wordt te machtig maar ze moeten in dienst werken van de clubs.

    Dienstbaar 0,0 en transparantie 0,0.

    Ik hoop dat de Uefa failliet gaat en dat de voetbalclubs in Europa de Champions League op eigenhoutje organiseren.
    Ook hoop ik dat die Super League er komt.

    Bayern Munchen en PSG moeten er ook bij komen. Daarnaast nog ruimte voor paar clubjes zoals Ajax, Porto, Benfica.

    De gene met de grootste fanbase over de hele wereld.

    De NBA in Amerika is een zelfde soort league en dat werkt echt prima in Amerika.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  13. #43
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Dat de clubeigenaren zoals Abramovitch en Co. hun zakken nog meer willen vullen met deze league is overduidelijk maar deze super league heeft ook een paar pluspunten ten opzichte van de CL. Vooral nu de CL naar 36 teams wilt gaan, de laatste jaren zijn de poulefases echt doodsaai met potjes tegen een Ferencvaros of Midjieland. CL moet ook juist naar minder deelnemers toe en het argument over teveel topwedstrijden slaat nergens op. En zoals Florentino Perez aangeeft niemand weet hoeveel de mensen bij de UEFA verdienen en hoeveel ze achterhouden van de rest, verder willen ze bij de SL microfoons geven aan de scheidsrechters zoals bij Amerikaanse sporten zodat je geen UEFA Madrid en Varcelona discussies meer hebt of krijgt

    Maar aan de andere kant vind ik het grote minpunt weer wel dat die 15 oprichters niet kunnen degraderen, zonder dat zou het een prima en eerlijke competitie zijn.
    Eens mbt de boevenclub die UEFA heet, echter is de SL totaal niet eerlijk, op basis van wat verdienen een Arsenal of AC Milan het om deel te nemen? Ze zetten de kleine clubs volledig buitenspel. Het is toch hartstikke tof als een club als Atalanta stunt.. Of een Ajax dat Real in eigen huis vernederd.

    Nee, doe mij maar liever de CL.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Superleague moet juist komen joh.

    Wanneer de clubs de organisatie en beheer afstaan aan de Uefa boeven dan is de Uefa blij natuurlijk.

    Nu de clubs het heft in eigen handen nemen en zelf het toernooi gaan organiseren buiten de Uefa om zijn ze boos.

    Uefa en Fifa grootste dieven. Bij WK evenementen krijgen alle bondspresidenten een Rolex. Waar betaalt de Uefa dat van??? Van het geld dat verdient wordt door de clubs.

    Niemand weet (geen enkele voetbalclub) wat de Uefa verdient elke jaar. En dat verdient de Uefa dankzij de clubs!!!!

    Geen enkele transparantie.

    Wat als de Uefa dankzij de Champions League 10 miljard verdient en er maar 5 miljard terugvloeit naar de clubs?

    De Uefa hoort er te zijn voor de clubs. Zij hebben zich jaren lang voorgedaan als eigen club. Uefa wordt te machtig maar ze moeten in dienst werken van de clubs.

    Dienstbaar 0,0 en transparantie 0,0.

    Ik hoop dat de Uefa failliet gaat en dat de voetbalclubs in Europa de Champions League op eigenhoutje organiseren.
    Ook hoop ik dat die Super League er komt.

    Bayern Munchen en PSG moeten er ook bij komen. Daarnaast nog ruimte voor paar clubjes zoals Ajax, Porto, Benfica.

    De gene met de grootste fanbase over de hele wereld.

    De NBA in Amerika is een zelfde soort league en dat werkt echt prima in Amerika.
    Voetbal is geen basket! Voetbal kijkt heel de wereld naar! Wat kan geld ons schelen! We willen genieten van het voetbal, waar iedereen aan deelneemt.

    Zoals frozen zegt, is toch mooi om ploegen als Atalanta en Ajax met gouden generaties topploegen zien uitschakelen?

    Is toch mooi om real zoals dit seizoen in de groepsfase zien verliezen maar dan toch de laatste speeldag kwalificeren omdat het real Madrid is?

    Neen geld en egoïsme. Ik blijf in super league ook al eindig ik laatste. Want wij hebben de super league mede mogelijk gemaakt. De kleine ploegen moeten weg.

    Sport van het volk is dan weg. Laat maar slaafjes supporteren voor zulke ploegen.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Voetbal is geen basket! Voetbal kijkt heel de wereld naar! Wat kan geld ons schelen! We willen genieten van het voetbal, waar iedereen aan deelneemt.

    Zoals frozen zegt, is toch mooi om ploegen als Atalanta en Ajax met gouden generaties topploegen zien uitschakelen?

    Is toch mooi om real zoals dit seizoen in de groepsfase zien verliezen maar dan toch de laatste speeldag kwalificeren omdat het real Madrid is?

    Neen geld en egoïsme. Ik blijf in super league ook al eindig ik laatste. Want wij hebben de super league mede mogelijk gemaakt. De kleine ploegen moeten weg.

    Sport van het volk is dan weg. Laat maar slaafjes supporteren voor zulke ploegen.

    Vind jij het eerlijk dat in Spanje bijvoorbeeld TV geld wordt verdiend door Barcelona, Real Madrid en Atletico Madrid en het evenredig verdeeld wordt over al de 20 clubs?

    Dat is pas oneerlijk. Wie betaalt er nou geld om Cadiz te kijken tegen Eibar?

    Iedereen betaalt toch voor Barcelona en Real Madrid? In mindere mate Atletico en Sevilla.

    En Uefa en Fifa vindt ik het grappigst van allemaal!!! Die zien nu dreiging in hun voorbestaan en schreeuwen het van de daken af.

    De clubs verdienen het geld voor de Fifa en Fifa is niet transparant. De Fifa is geen eigenaar van geen enkele club.

    Laat de Super League maar komen!!! Kunnen de clubs eindelijk hun eigen verdiende geld beheren en eerlijk verdelen onder elkaar.

    In plaats van dat ze onder de vlag van de Fifa spelen en hun regels volgen.

    Uefa mag failliet en de clubs in Europa mogen zelf een transparante orgaan opzetten.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.