MVC Lid

Reacties
    126
    03-05-2014

Amsterdam Vondelpark

Wie was die mooie, lange blanke en knappe meid met mooie groene ogen. Krijg jou niet meer uit me hoofd. Sinds ik jou ben tegen gekomen kan ik zelfs bijna niet meer slapen, moet hele tijd aan je denken. Zeg me tenminste hoe je heet schoonheid van een Angel. Je liep toen met 2 leuke vriendinnetjes met hoofddoek in Vondelpark en ik liep toen met me ma en met mondmasker en 1 van jou vriendinnetje wees naar mij en zei: date met hem. Toen keek je naar achteren, maar je herkende me waarschijnlijk niet door die mondmasker. Toen lachten jullie gezellig en liepen jullie verder en gingen jullie rustig ergens zitten in het park. Ik liep met me ma, dus ik kon je niet aanspreken. Ik hielp mijn ma met herstellen van haar erge ziekte (uitvalsverschijnselen) dus kon haar niet alleen laten. Het was ongeveer op zondag 21 maart als ik me goed herinner, het was heel druk in het park ze waren overal soort van aan het speeddaten. Er waren vooral alleen maar Nederlanders in het park, en enkele buitenlanders.

Ik zal me effe voorstellen. Ik ben die jongen met die witte Porsche en ik ben hoogbegaafd geboren eigenlijk, maar heb nooit gestudeerd. Ben ondernemend (eigen bedrijf) en studeer weer dus student. Woon op mezelf en leef zelfstandig op mezelf. Mijn slaapkamer en keuken worden door de schoonmakers elke week voor de keuken en elke maand voor de slaapkamer altijd schoongemaakt, dus dat hoef je allemaal niet te doen. Maar voel me heel eenzaam, wil gewoon iemand met wie ik leuke dingen kan doen, desnoods is het alleen maar voor vriendschap. Hoop nog wat van je te horen,

Dankjewel en bedankt dat jij bestaat bijvoorbeeld en onder anderen ...,

MVC Lid

Reacties
    126
    03-05-2014

up

MVC Lid

Reacties
    126
    03-05-2014

up

MVC Lid

Reacties
    126
    03-05-2014

up

Pm'en heeft geen zin

Reacties
    604
    21-06-2021

- Holding on to hope when everything is dark, is the greatest test of faith. -