1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    82
    02-02-2009

    Telegram

    appgroepkanaalmjlr

    joinchat/zVlWS7qYqc42Y2Nk

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Wat is het doel van zo een deelname. Wat voor waardevolle i foo wordt er gedeeld, waardoor mijn iq wordt getriggerd, ik dichter bij allah swt kom of het mij mij meer rzek zal brengen?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    59
    05-06-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Wat is het doel van zo een deelname. Wat voor waardevolle i foo wordt er gedeeld, waardoor mijn iq wordt getriggerd, ik dichter bij allah swt kom of het mij mij meer rzek zal brengen?
    Wat is het doel van je deelname aan marokko.nl en mjlr. Wat voor waardevolle info wordt er gedeeld, waardoor je iq wordt getriggerd, je dichter bij allah swt komt of het je meer rzek zal brengen?

    Wijsneus

  4. #4
    Abekoy

    Reacties
    673
    01-12-2011

    Citaat Geplaatst door Lady_Layla Bekijk reactie
    Wat is het doel van je deelname aan marokko.nl en mjlr. Wat voor waardevolle info wordt er gedeeld, waardoor je iq wordt getriggerd, je dichter bij allah swt komt of het je meer rzek zal brengen?

    Wijsneus
    wollahila

  5. #5
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Mensen erop attenderen dat ze geen zina moeten plegen. Juiste oprechte adviezen geven. Wie weet brengt dat iemand dichter bij allah swt. Youre welcome!

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    51
    25-03-2021

    Citaat Geplaatst door Lady_Layla Bekijk reactie
    Wat is het doel van je deelname aan marokko.nl en mjlr. Wat voor waardevolle info wordt er gedeeld, waardoor je iq wordt getriggerd, je dichter bij allah swt komt of het je meer rzek zal brengen?

    Wijsneus
    ****

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    51
    25-03-2021

    Citaat Geplaatst door Lady_Layla Bekijk reactie
    Wat is het doel van je deelname aan marokko.nl en mjlr. Wat voor waardevolle info wordt er gedeeld, waardoor je iq wordt getriggerd, je dichter bij allah swt komt of het je meer rzek zal brengen?

    Wijsneus
    Teef