1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Koning Mohammed VI geeft startsein voedseldistributie voor behoeftigen tijdens Ramada

    De jaarlijkse terugkerende landelijke voedseldistributie-operatie is woendag van start gegaan





    Koning Mohammed VI heeft de 22e voedseldistributie-operatie gelanceerd, meldt de Mohammed V-Stichting in een verklaring.

    De hulpactie zal ten goede komen aan drie miljoen mensen, wat overeenkomt met 600.000 huishoudens, waaronder 459.504 op het platteland.

    De voedselhulpmand bevat 10 kilo bloem, 5 liter plantaardige olie, 4 kg suiker, 1 kg linzen, 1 kg vermicelli, 850 gram tomatenpuree en 250 gram thee.

    Volgens de verklaring zullen de coronamaatregelen in acht worden genomen bij het bezorgen van de voedselmanden. Voedselmanden worden huis-aan-huis uitgedeeld, zodat kwetsbare begunstigden niet naar verzamelcentra hoeven te reizen.

    De coronamaatregelen omvatten onder meer het desinfecteren van aanvoercentra, individuele voedselmanden, transportvoertuigen en het houden van fysieke afstand.

    De provinciale comités die zijn aangesloten bij het ministerie van Binnenlandse Zaken hebben de begunstigden al geïdentificeerd en op de hoogte gebracht van de nieuwe distributiemethode voor voedselhulp.

    Om het vlotte verloop van de operatie te verzekeren, zullen de lokale autoriteiten, de regionale directoraten van de Nationale Wederzijdse Hulp, de Koninklijke Gendarmerie en de maatschappelijk werkers van de Algemene Directie Sociale Diensten allemaal worden gemobiliseerd.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Ja ja de pakketjes komen weer tevoorschijn . Beetje soep, beetje meel, beetje olie hahahahaha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahahaha beetje kruimels geven en zichzelf belonen met een dikke Bentley. Amir van de Lihoed.
    Heavy

  4. #4
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahaha beetje kruimels geven en zichzelf belonen met een dikke Bentley. Amir van de Lihoed.
    Je bent weer boos

    Zoek een leven

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Je bent weer boos

    Zoek een leven
    Zo te zien is je andere account weer verbannen.
    Heavy

  6. #6
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zo te zien is je andere account weer verbannen.
    ewa je moet wat als 24/7 beroeps -janker en snitcher TDM.

    Je doet het goed

  7. #7
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Lang leve onze Koning Mohamed 6



    Ps: Fuck alle haters
    3asha al Maghreb akhi.

    Ik ben blij met het feit dat we een land hebben die tot ons behoort.

    Ons grond.

  8. #8
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Alhamdulilah ahkay djelli.


    Ook wat betreft alle gratis vaccines die onze Koning Mohamed 6 aan zijn volk doneert. Geen Koning of Koningin die hem dat nadoet.


    Allah, Al Watan Al Malik.


    الحمد لله

  9. #9
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Bro...ken jij die andere catfish Asfoureh?
    ja die verbitterd is feminist en alle mannen haat omdat ze is verlaten?

    Hoezo? Ik had haar laatst nog uitgescholden.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Kost mo6 geen enkele dirham
    Hij verbouwt dit allemaal zelf
    Snapie?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahahaha beetje kruimels geven en zichzelf belonen met een dikke Bentley. Amir van de Lihoed.
    hahahahahahaha wollah me hele familie gaat altijd stuk als die pakketje tevoorschijn komen . Wat een miezerige manier om te manipuleren. Het weerspiegelt wel de iq van een volk. Kijk met wat ze al tevreden zijn... Zullen altijd onderaan de voedselketen blijven daar

  12. #12
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Kost mo6 geen enkele dirham
    Hij verbouwt dit allemaal zelf
    Snapie?
    Op bepaalde producten hebben we geen iktifa2 a dati ... (ik ben het woord kwijt in NL maar ik bedoel dat we er niet genoeg van produceren dat het voldoende is voor binnenlands consumptie dus dat we dit product moeten invoeren).

    Maar op 98 procent wel, sterker nog wij exporteren voedsel van hoge kwaliteit (eu standaard) voor lage prijzen ... الحمد لله

    Het landbouwbudget van de marokkaanse overheid is minder bijvoorbeeld dan wat de algerijnen als budget aanhouden maar toch doet marokko het perfect.

    Sterker nog, er is zwaar overproductie en marokko plant elke jaar 5 miljoen hectare landbouw grond aan (algerije 1 miljoen en ze hebben de waterinfra niet, iets waar H2 r.Allah zwaar op had ingezet) om aan de toekomstige mondiale vraag te voldoen. En zelfs dan zijn er deskundigen met kritiek op de Maghreb al aخdr plan en dat de productie hoger moet zijn enzo en de watervoorraden nog efficienter gebruikt moeten worden.

    Daarom zeg ik tegen de azijn pisser, wees blij met Marokko.

    Als we in de corona tijd geen sterke landbouw hadden en een opkomende industrie. Geloof me, dan had je nu ook tawabir al gobz in marokko

    Het is een lang interessant verhaal over de landbouw strategie van marokko maar de redactie post niks .

    Type op google مخطط المغرب الاخضر

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    hahahahahahaha wollah me hele familie gaat altijd stuk als die pakketje tevoorschijn komen . Wat een miezerige manier om te manipuleren. Het weerspiegelt wel de iq van een volk. Kijk met wat ze al tevreden zijn... Zullen altijd onderaan de voedselketen blijven daar
    Ah die mensen weten niet beter. Jarenlang onderdrukt worden door een autoriteit en schijnheilige regime. Als je iets anders vraagt waar het volk wat aan heeft, dan verdwijn je in een gat waar geen zonlicht schijnt. Als je Zionist bent, dan word je een consiglieri van Mohammed V.
    Heavy

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ah die mensen weten niet beter. Jarenlang onderdrukt worden door een autoriteit en schijnheilige regime. Als je iets anders vraagt waar het volk wat aan heeft, dan verdwijn je in een gat waar geen zonlicht schijnt. Als je Zionist bent, dan word je een consiglieri van Mohammed V.
    Maar ik vind het oprecht triest voor het volk. Het is een volk met veel potentie en een rijke geschiedenis. Wollahi zonde om ze te reduceren tot stof tot zand gewoon. De dag van vergelding zal komen en wanneer die dag komt zal het volk eindelijk heersen InshaAllah. Alle kafiers en munafiq zullen hun meerdere ontmoeten.

  15. #15
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Marokko