1. #136
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door 589EOY Bekijk reactie
    Sheikh RAND corp.

    In het begin luisterde ik wel af en toe naar hem maar naar mate de tijd zei mijn intuïtie dat hij een Iblis is. Achteraf bleek ik gelijk te hebben ook.
    Hij is een tool van de zioAmerikanen
    leg dat dan uit uit.wat heeft hij gezegd wat tegen islam is .

    ik durf te wedde dat jij nooit van die man gehoord hebt

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    leg dat dan uit uit.wat heeft hij gezegd wat tegen islam is .

    ik durf te wedde dat jij nooit van die man gehoord hebt
    Eerste video die ik tegenkwam bij het typen van Hamza Yusuf Shirk
    https://youtu.be/npKWJfLnXmQ

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    Shaykh Hamza Yusuf
    Hij zegt o.a dat vlees eten een verslaving is
    Dat het verstandig is om te minderen
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  4. #139
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Adviseur van George W. Bush.

    Nu gekke soefi en voetveeg van de leiders van UAE.
    heb je het net verzonnen ? plaats bron, ook de bron waarin abdars beweerd dat rasoel aanmoedigde om meer vlees te eten,

    als ik google vind alleen maar het tegenovergesteld wat abdars zei.


    dus je wilt zeggen dat die man loog toen die zei dat sahabi ibn aboe la7m vegetarier was?

  5. #140
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door 589EOY Bekijk reactie
    Je had deze weddenschap verloren hé monkey, niet hoogmoedig doen Iblis was geen engel, pak je rust
    sma3 ya 7mar, dat over iblis heb ik die aya geplaatst ook in deze topic , scrol back en je zal het vinden.,

    je wordt boos omdat je geen gelijk krijgt dus ga je op azuli toer , la3nato allahi 3alaik

    ,

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    heb je het net verzonnen ? plaats bron, ook de bron waarin abdars beweerd dat rasoel aanmoedigde om meer vlees te eten,

    als ik google vind alleen maar het tegenovergesteld wat abdars zei.


    dus je wilt zeggen dat die man loog toen die zei dat sahabi ibn aboe la7m vegetarier was?
    The man who advised Bush
    A few days ago, for reasons that remain rather unclear, the FBI decided to pay a call on the home of Hamza Yusuf. “He isn’t home,” said his wife. “He’s with the president.” The FBI agents did not seem to believe her; they called the White House to check. “He’s got 100 per cent security clearance,” said the voice at the other end. The FBI agents did not return.

    Yusuf, an Islamic teacher, was indeed with the president. At the meeting, he advised Bush that the military term ‘Operation Infinite Justice’ was blasphemous to Muslims. The president listened. He said he was sorry that the Pentagon, which chose the title, had no theologians on staff. The name was changed.

    Then, after joining in with God Save America, Yusuf stood outside the White House
    https://www.dawn.com/news/1021/the-man-who-advised-bush

    Hamza Yusuf is not your friend
    I first became aware of Yusuf when he was the only Muslim to essentially endorse George W. Bush's criminal, murderous and generally devastating "War on Terror" following 9/11.

    One of the most infamous incidents regarding Yusuf's meeting with Bush in this period was him taking the then president to task for naming the US invasion of Afghanistan "Operation Infinite Justice".

    Yusuf claimed Muslims would be offended by such a name, given Allah was the sole arbiter of justice and thus advised that the name ought to be changed. Bush listened to him and renamed it "Operation Enduring Freedom".
    https://english.alaraby.co.uk/englis...ot-your-friend

    It’s time for Muslim Americans to condemn Hamza Yusuf
    In September 2001, shortly after the terror attacks on the US, he was the sole Muslim representative in a delegation of religious leaders who met President George W Bush and endorsed his decision to launch a military campaign against terrorism – ie, his “war on terror“.
    https://www.aljazeera.com/opinions/2...mn-hamza-yusuf

  7. #142
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door 589EOY Bekijk reactie
    Je praat te veel.

    Iblis is voor jou een OG engel.
    9ra ale7mar

    وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ أَبَىٰ وَاسْتَكْبَرَ وَكَانَ مِنَ الْكَافِرِينَ (34)

    En toen Wij tot de Engelen zeiden: "Buigt jullie voor Adam," toen bogen zij, bhalve Iblis (de Satan). Hij weigerde en was hooghartig en hij werd één van de ongelogigen.



    als allah swt tegen al malaika zegt isjodoe li adam . dan heeft allah swt dat niet tegen de djin gezegd maar tegen de malaika.wat doet iblis daar ?

    ook dat van djin uit vuur is ontstaan en malaika uit noer, sommige geleerden zeggen dat dat zelfde is.

    uit deze aya kan je niet anders concluderen dat iblis malak was

  8. #143
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    ورجل لا يدري ولا ‏يدري انه لا يدري ‏ فذلك أحمق فاجتنبوه
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  9. #144
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    9ra ale7mar

    وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَائِكَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلَّا إِبْلِيسَ أَبَىٰ وَاسْتَكْبَرَ وَكَانَ مِنَ الْكَافِرِينَ (34)

    En toen Wij tot de Engelen zeiden: "Buigt jullie voor Adam," toen bogen zij, bhalve Iblis (de Satan). Hij weigerde en was hooghartig en hij werd één van de ongelogigen.



    als allah swt tegen al malaika zegt isjodoe li adam . dan heeft allah swt dat niet tegen de djin gezegd maar tegen de malaika.wat doet iblis daar ?

    ook dat van djin uit vuur is ontstaan en malaika uit noer, sommige geleerden zeggen dat dat zelfde is.

    uit deze aya kan je niet anders concluderen dat iblis malak was
    Dat is jouw conclusie omdat je het arabisch niet snapt, "taghlib" is hier aan de orde voor de zoveelste keer maar jij snapt het nog niet.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Altijd dezelfde jankwijven op Marokko.nl
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #146
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dat is jouw conclusie omdat je het arabisch niet snapt, "taghlib" is hier aan de orde voor de zoveelste keer maar jij snapt het nog niet.
    denk dat jij precies zelfde denkt als ik . alleen jij bent een hole kruiper die tegen over mij staat ook als jij ongelijk hebt,

    kom je weer met taghleeb

  12. #147
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    ik heb het over deze aya die duidelijk zegt dat iblis eigenlijk malak was, heb het niet over andere ayat,

    zelfs de vertalingen in nederlands en engels kan je niet anders concluderen dan wat ik zei ,

  13. #148
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    tghleeb of geen taghleeb , allah zei dat tegen malaika niet tegen de djin

  14. #149
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Hij zegt o.a dat vlees eten een verslaving is
    Dat het verstandig is om te minderen
    Zei hij maar hetzelfde over de shirkiyat en kufriyat die hij pleegt.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #150
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    iblis was niet bad, pas vanaf dat moment