1. #91
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Er zijn genoeg vegan moslims die zet jij nu weg als Atheisten
    Wie ben jij man?
    Er bestaat geen vegan moslim. Dat is een tegenstrijdigheid. Zoals er ook geen christen moslim bestaat kan een moslim ook geen vegan zijn. Ik heb je aangetoond dat Allah het slachten van dieren als ritueel heeft opgelegd en dat Hij het slachten en eten van dieren en dieren producten GOED noemt. Dus een moslim gelooft in wat Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi wa sallam hebben gebracht in de Qur’an en Sunnah. En een vegan, wat een aanhanger is van veganisme, gelooft dat het slachten van dieren en hen eten SLECHT is en onderdrukking en onrecht!

    Je bent dus moslim of vegan. Simpel als dat. Er is geen tussenweg, of je accepteert en gelooft in de Qur’an en Sunnah als haqq en leidingdraad en vind het slachten van dieren en het eten van dieren iets goeds, OF je verwerpt de Qur’an en Sunnah en bent een aanhanger van veganisme die het slachten van dieren en hen opeten KWAADAARDIG noemt en schending van de dieren rechten.

    Moslims die vegans zijn zijn vaak onwetend over de feiten en gaan met de trend mee. Maar de moslims die vegans zijn en je verteld hen duidelijk de standpunt betreffende het slachten en eten van dieren enz in de Islam, en zij verwerpen dit en noemen het slachten en eten van dieren slecht? Dit zijn dan duidelijke kuffaar al bidden ze 100 keren per dag naar Allah.

    En inderdaad, ik ben een niemand en het is niet ik die veganisme als ongeloof bestempeld, maar Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi wa sallam.

    Maar dit besef jij niet en dat vind ik erg triest als jij een moslim bent. Ik ken jou niet en weet jouw Deen niet dus ik spreek tegen jou op basis van jouw reacties en claims en wat je promoot en jij promoot hier ongeloof.

    Het is aan jou om na te denken en te leren en tauba te verrichten en je gepromoot te corrigeren en er afstand van te nemen als je werkelijk van Allah en Zijn boodschapper houd. Zo niet? Jij jouw Deen en ik de mijne, maar ik zal niet toekijken hoe hier ongeloof gepromoot wordt en jij het zelfs probeert goed te spreken aan de hand van de islam.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Realloser?


    Je pist naast je pot.


    Draag voortaan pampers kul.
    Wie ben jij dan

    Ook zo een "veganisme is atheisme" promoter?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Er bestaat geen vegan moslim. Dat is een tegenstrijdigheid. Zoals er ook geen christen moslim bestaat kan een moslim ook geen vegan zijn. Ik heb je aangetoond dat Allah het slachten van dieren als ritueel heeft opgelegd en dat Hij het slachten en eten van dieren en dieren producten GOED noemt. Dus een moslim gelooft in wat Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi wa sallam hebben gebracht in de Qur’an en Sunnah. En een vegan, wat een aanhanger is van veganisme, gelooft dat het slachten van dieren en hen eten SLECHT is en onderdrukking en onrecht!

    Je bent dus moslim of vegan. Simpel als dat. Er is geen tussenweg, of je accepteert en gelooft in de Qur’an en Sunnah als haqq en leidingdraad en vind het slachten van dieren en het eten van dieren iets goeds, OF je verwerpt de Qur’an en Sunnah en bent een aanhanger van veganisme die het slachten van dieren en hen opeten KWAADAARDIG noemt en schending van de dieren rechten.

    Moslims die vegans zijn zijn vaak onwetend over de feiten en gaan met de trend mee. Maar de moslims die vegans zijn en je verteld hen duidelijk de standpunt betreffende het slachten en eten van dieren enz in de Islam, en zij verwerpen dit en noemen het slachten en eten van dieren slecht? Dit zijn dan duidelijke kuffaar al bidden ze 100 keren per dag naar Allah.

    En inderdaad, ik ben een niemand en het is niet ik die veganisme als ongeloof bestempeld, maar Allah en Zijn boodschapper sallallaahu alayhi wa sallam.

    Maar dit besef jij niet en dat vind ik erg triest als jij een moslim bent. Ik ken jou niet en weet jouw Deen niet dus ik spreek tegen jou op basis van jouw reacties en claims en wat je promoot en jij promoot hier ongeloof.

    Het is aan jou om na te denken en te leren en tauba te verrichten en je gepromoot te corrigeren en er afstand van te nemen als je werkelijk van Allah en Zijn boodschapper houd. Zo niet? Jij jouw Deen en ik de mijne, maar ik zal niet toekijken hoe hier ongeloof gepromoot wordt en jij het zelfs probeert goed te spreken aan de hand van de islam.
    Ik denk dat we het beide anders interpreteren
    Eet lkker je vlees maar zet mensen niet weg als atheïsten omdat ze vegan zijn.

    Je zet een grote groep mensen weg als atheist dat kan niet.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  4. #94
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    abdars linkte gelijk veganisme met christendom

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Ik ben een moslim die niet wordt gebrainwashed door kuffar RL.


    Dat kunnen we van jou niet zeggen zie ik dagelijks op m.nl van jou
    Ok wat is je punt?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  6. #96
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie


    Dat komt omdat je geen man bent
    in nederland wordt het meest zuivel producten gebruikt, in elke hoek zit een homo.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Mijn puntje is al gemaakt.
    Ok
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #98
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    hoezo als je geen vlees eet ben je geen moslim? wat is dit voor een achterlijke uitspraak .

    een moslim MOET een pedo leider accepteren

    een moslim MOET vlees eten anders is ie geen moslim,

    wat voor islam volg jij abdars ??
    Ik denk dat jouw ogen of verstand iets tekortschieten.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #99
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Net als pater TDM met zn vader zoon en heilige geest?
    ff serieus , abdars zegt als je geen vlees eet ben je geen moslim , ben jij het eens met hem

  10. #100
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Ik denk dat we het beide anders interpreteren
    Eet lkker je vlees maar zet mensen niet weg als atheïsten omdat ze vegan zijn.

    Je zet een grote groep mensen weg als atheist dat kan niet.
    Chouf, jouw of mijn interpretatie boeit niks. Veganisme is opgericht door iemand en die heeft duidelijk aangegeven waar het voor staat. Dus iemand die zich toeschrijft aan deze beweging, accepteert waar het voor staat en is simpelweg anti islam. Khalas.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Chouf, jouw of mijn interpretatie boeit niks. Veganisme is opgericht door iemand en die heeft duidelijk aangegeven waar het voor staat. Dus iemand die zich toeschrijft aan deze beweging, accepteert waar het voor staat en is simpelweg anti islam. Khalas.
    Nee veganisme is niet anti islam

    Veganisme heeft juist veel overeenkomsten met islam
    Hoe islam met dierenrechten omgaat.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #102
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik denk dat jouw ogen of verstand iets tekortschieten.
    je bent gewoon zo een mghanen wanneer je iets zegt ga je verdedigen ook al weet je zelf dat je fout bent,

    leg mij dan uit dat een moslim vlees moet eten ? en kom niet links waar je geen antwoord kan vinden .

    ik wil ook weten dat een moslim een pedo leider moet accepteren,

    waar heb je dat gelezen ?

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Wat een gasten
    Mensen die veganisten wegzetten als Atheisten

    Ze gaan dus bepalen wie wel of geen gelovige is..
    Pffff

    Teveel informatie is niet goed voor bepaalde mensen
    Jij had al kufr gepleegd tijdens de shirkiezingen door het aanmoedigen van moslims om te stemmen op Nida, terwijl ze uiteindelijk niet in de 2de Kamer zijn geëindigd, faalhaas.

    Veganisme, feminisme, communisme, marxisme, democratie en nog meer kufr-ideologieën hebben als doel om jou in de hel te laten eindigen door je shirk te laten plegen.

    Jij bent een mouthpiece voor satan.

  14. #104
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Tuurlijk ben ik t niet met hem eens.

    Onze profeet (vzmh) at zelf héél weinig vlees omdat vlees niet goed voor t lichaam is dus imam abdars heeft t helemaal fout.

    Daarom eet ik veel vis.
    zeg het hem dan maak je duidelijk, of je spaart hem omdat ie hole mate is van je hole mate iblis

  15. #105
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Jij had al kufr gepleegd tijdens de shirkiezingen door het aanmoedigen van moslims om te stemmen op Nida, terwijl ze uiteindelijk niet in de 2de Kamer zijn geëindigd, faalhaas.

    Veganisme, feminisme, communisme, marxisme, democratie en nog meer kufr-ideologieën hebben als doel om jou in de hel te laten eindigen door je shirk te laten plegen.

    Jij bent een mouthpiece voor satan.
    je mengt veganisme met politiek en abdars met het religie