1. #46
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb meer toegevoegd. Moge Allah jou leiden T-Bone. Bij jou is alles overdrijven als het niet in jouw straatje past, zoals je claim dat Iblis een Engel was en ma het ongehoorzaam zijn aan Allah pas een Jinn werd. Terwijl deze statement ook een statement van Kufr is. Maar helaas ben jij hier blind voor.

    Maar alhamdoelilah, de geloofsleer van veganisme is glashelder: dieren eten en dieren producten eten is SLECHT. Maar Allah en Zijn boodschapper zeggen: dieren eten en hun producten zoals honing en melk is GOED.

    Wie vegan wordt verwerpt de Qur’an en Sunnah. Case closed. Ramadan geen maand voor discussie. Zaak is glashelder voor degenen die oprecht zijn en degenen die hun begeerten volgen? Doe wat je wilt en je zult met de waarheid geslagen worden op Yawm al Hisab.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #47
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    je bent aan het overdrijven abdars

  3. #48
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    ik heb die link gelezen, kwam nergens tegen dat je vlees MOET eten abdars

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    joker is een vriend van mij, ga zelf weg
    Je bent joker skizo
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  5. #50
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Wie niet wil begrijpen, moge Allah hen leiden. En als Allah hen niet wil leiden, moge Allah hun dwaling en valsheden laten beperken tot zichzelf zodat ze niemand beïnvloeden met hun dwaling en valsheid. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wie niet wil begrijpen, moge Allah hen leiden. En als Allah hen niet wil leiden, moge Allah hun dwaling en valsheden laten beperken tot zichzelf zodat ze niemand beïnvloeden met hun dwaling en valsheid. Amien.
    Amien ik hoop dat je het op een dag zult begrijpen
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    "Veganisme is Atheisme"

    Het word steeds gekker
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #53
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    "Veganisme is Atheisme"

    Het word steeds gekker
    alleen abdars verzint zoiets

  9. #54
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    ik lus geen melk, boter ,kaas ,of producten waarin dat is verwerkt, als ik die zou eten geef ik over

    je hebt mensen die het zelfde hebben met vlees,

    ik ben wel een vlees eter

  10. #55
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik heb meer toegevoegd. Moge Allah jou leiden T-Bone. Bij jou is alles overdrijven als het niet in jouw straatje past, zoals je claim dat Iblis een Engel was en ma het ongehoorzaam zijn aan Allah pas een Jinn werd. Terwijl deze statement ook een statement van Kufr is. Maar helaas ben jij hier blind voor.

    Maar alhamdoelilah, de geloofsleer van veganisme is glashelder: dieren eten en dieren producten eten is SLECHT. Maar Allah en Zijn boodschapper zeggen: dieren eten en hun producten zoals honing en melk is GOED.

    Wie vegan wordt verwerpt de Qur’an en Sunnah. Case closed. Ramadan geen maand voor discussie. Zaak is glashelder voor degenen die oprecht zijn en degenen die hun begeerten volgen? Doe wat je wilt en je zult met de waarheid geslagen worden op Yawm al Hisab.
    dat over iblis , hier is de aya

    وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَـٰٓئِكَةِ ٱسْجُدُوا۟ لِـَٔادَمَ فَسَجَدُوٓا۟ إِلَّآ إِبْلِيسَ أَبَىٰ وَٱسْتَكْبَرَ وَكَانَ مِنَ ٱلْكَـٰفِرِينَ


    jij maakt vaak van die rare uitspraken , je zei dat een moslim een pedo leider moet gehoorzamen,

    das toch tegen de islam ,das fa7sha en munkar.

  11. #56
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Wie niet wil begrijpen, moge Allah hen leiden. En als Allah hen niet wil leiden, moge Allah hun dwaling en valsheden laten beperken tot zichzelf zodat ze niemand beïnvloeden met hun dwaling en valsheid. Amien.
    ahahahaha die dayouth is de weg kwijt

  12. #57
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    ahahahaha die dayouth is de weg kwijt
    jij bent konten likker, nu die van abdars,niemand wil iets met je te maken hebben, dus begin je met likken , la3nato allahi 3ala shaytan iblis el memsoeg en zijn praktijken

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  14. #59
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    moderators zijn achter gekomen dat iblis die 7oeta ganza in shwarie , onrust maker iblis

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''