1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Eerlijk is eerlijk, Israël staat op een uitstekende positie. Zij zijn de succesvolle variant van Isis. Ze worden gesteund door velen landen en al die landen verdienen ieder aanslag die ze zullen ervaren. Geen medelijden meer met deze mensen en hun politieke spelletjes. Morgen komen janken en theologische discussies beginnen over Jihad en Islam terwijl ze overal het grootste verderf zaaien. Moge Allah hun vernietigen en de Muslimeen bijstaan.
    Ja tuurlijk wat dacht jij dan. Maar wat de meeste niet beseffen is..... dat Israel echt wel voor de rest komt hoor. Het blijft echt niet bij Palestina. Alle landen die ook Arabisch spreken (behalve heel misschien Qatar) komen aan de beurt. We zeiden dat niemand gaat normaliseren met Israel, nou voila...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ja tuurlijk wat dacht jij dan. Maar wat de meeste niet beseffen is..... dat Israel echt wel voor de rest komt hoor. Het blijft echt niet bij Palestina. Alle landen die ook Arabisch spreken (behalve heel misschien Qatar) komen aan de beurt. We zeiden dat niemand gaat normaliseren met Israel, nou voila...
    Klopt ze beschouwen Palestijnen alleen als Arabieren en hun ideologie houdt in dat ze nog meer uitbreiden dan ze nu al hebben gestolen.

    Ik heb nooit geloofd in de munafiqeen die zichzelf leiders van de Moslims noemen. Het waren slechts de paleisslaven hierzo die deze honden verdedigen alsof hun leven ervan af hangt. Ik zeg daarom ook altijd net als Feyenoord geen woorden maar daden. Deze hypocrieten praten al jaren, maar hun woorden hebben geen gewicht. We zien nu hoe ze de Muslimeen hebben verraden en de lihoed een gouden troon hebben geschonken over de rug van anderen.
    Heavy

  3. #18
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Noemt mij een clown, heeft zelf een avatar van een clown. Wat een clown ben je toch.
    Dat is Joker. Die komt je halen en niet om je te laten lachen
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Dat is Joker. Die komt je halen en niet om je te laten lachen
    Je bent net als die batman van hier, helemaal in je eigen bubbel leven als een pbc patiënt.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Israël heeft ook nucleaire wapens en ik ben geen fan van Iran. Maar Iran heeft niet zomaar haat naar de Zionisten. Dat hebben de Zionisten geheel aan zichzelf te danken. Je gaat ook niet de Amerikanen erop afrekenen dat ze een hekel hadden aan Nazi Duitsland, dat hadden de Nazi ook geheel aan zichzelf te danken.

    Voor mij en velen anderen zijn de Nazi en Zionisten hetzelfde terroristische ideologie wat aantoonbaar terreur heeft gezaaid op de wereld. Dit is een daad van oorlog, Israël heeft met zijn vingers hieraan gezeten.

    Als Iran dit bij Israël, Amerika of whatever had gedaan dan zouden de vliegtuigen met bommen van zogenaamde democratie al die kant opgaan.

    Nu is het zogenaamd een mysterieuze kwestie alsof Harry Potter er wat mee te maken heeft.
    Israël heeft nucleaire wapens en het kan niemand wat schelen. Maar toen Saddam zonder geen enkel bewijs zogenaamd nucleaire wapens had, werden als antwoord daarop meer dan een miljoen Irakezen afgeslacht.
    Israel heeft kernwapens ja, maar zal deze niet gebruiken tenzij niet anders kunnen.
    Dat is al vanaf het begin het dogma, we hebben ons 1 maal laten afslachten, dat gebeurt nooit meer.
    Als wij weer worden uitgeroeid, dan nemen we heel veel vijanden mee.

    Van die fanatiek, blinde, wereldvreemde ayatollahs is het nog maar afwachten hoe zij zullen handelen als zij kernwapens zouden hebben.

    De vergelijiking Nazi-Duitsland met Israel is echt te gek voor woorden.
    Nazi-Duitslan heeft heel veel landen in Europa onder de voet gelopen, en bezet met veel geweld.
    De Joden hebben met Israël wat zij altijd wilden. In 73 jaar van hun bestaan heeft dat land zich verdedigt tegen 3 massale aanvallen van moslimlanden.
    Of ingegrepen bij bedreigingen vanuit moslimlanden.
    De Sinaiwoestijn die zij hadden veroverd op de vluchtende Egyptenaren, hebben zij teruggegeven.

    Iran heeft met de regelmatig herhaalde uitspraak dat het hoogste doel van dat land het vernietigen van Israel is in feite de oorlog aan dat verklaard.
    Lijkt mij niet onlogisch dat zij om zichzelf te beschermen het ontwikkelen van een kernwapen door Iran probeert de vertragen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Israel heeft kernwapens ja, maar zal deze niet gebruiken tenzij niet anders kunnen.
    Dat is al vanaf het begin het dogma, we hebben ons 1 maal laten afslachten, dat gebeurt nooit meer.
    Als wij weer worden uitgeroeid, dan nemen we heel veel vijanden mee.

    Van die fanatiek, blinde, wereldvreemde ayatollahs is het nog maar afwachten hoe zij zullen handelen als zij kernwapens zouden hebben.

    De vergelijiking Nazi-Duitsland met Israel is echt te gek voor woorden.
    Nazi-Duitslan heeft heel veel landen in Europa onder de voet gelopen, en bezet met veel geweld.
    De Joden hebben met Israël wat zij altijd wilden. In 73 jaar van hun bestaan heeft dat land zich verdedigt tegen 3 massale aanvallen van moslimlanden.
    Of ingegrepen bij bedreigingen vanuit moslimlanden.
    De Sinaiwoestijn die zij hadden veroverd op de vluchtende Egyptenaren, hebben zij teruggegeven.

    Iran heeft met de regelmatig herhaalde uitspraak dat het hoogste doel van dat land het vernietigen van Israel is in feite de oorlog aan dat verklaard.
    Lijkt mij niet onlogisch dat zij om zichzelf te beschermen het ontwikkelen van een kernwapen door Iran probeert de vertragen.
    "Israel heeft kernwapens ja, maar zal deze niet gebruiken tenzij niet anders kunnen."

    Hahaha wat een grap. Het komt voor mij dan ook niet als een verrassing je verdediging.

    "Van die fanatiek, blinde, wereldvreemde ayatollahs is het nog maar afwachten hoe zij zullen handelen als zij kernwapens zouden hebben."

    Klopt klopt, Israël is verstandig en Iran is gestoord. Hoe zou dat nou komen? Ah jah ik ruik het al aankomen, maar laten we het maar even negeren.

    "De vergelijiking Nazi-Duitsland met Israel is echt te gek voor woorden.
    Nazi-Duitslan heeft heel veel landen in Europa onder de voet gelopen, en bezet met veel geweld.
    De Joden hebben met Israël wat zij altijd wilden. In 73 jaar van hun bestaan heeft dat land zich verdedigt tegen 3 massale aanvallen van moslimlanden.
    Of ingegrepen bij bedreigingen vanuit moslimlanden.
    De Sinaiwoestijn die zij hadden veroverd op de vluchtende Egyptenaren, hebben zij teruggegeven."

    Kerel laat maar zitten, ik zie dat je gekoloniseerd grondgebied wilt verdedigen en de dode mensen wilt wegvegen onder het mom van, de natte droom van Zionisten kan nu uitkomen.
    Heavy

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    "Israel heeft kernwapens ja, maar zal deze niet gebruiken tenzij niet anders kunnen."

    Hahaha wat een grap. Het komt voor mij dan ook niet als een verrassing je verdediging.

    "Van die fanatiek, blinde, wereldvreemde ayatollahs is het nog maar afwachten hoe zij zullen handelen als zij kernwapens zouden hebben."

    Klopt klopt, Israël is verstandig en Iran is gestoord. Hoe zou dat nou komen? Ah jah ik ruik het al aankomen, maar laten we het maar even negeren.

    "De vergelijiking Nazi-Duitsland met Israel is echt te gek voor woorden.
    Nazi-Duitslan heeft heel veel landen in Europa onder de voet gelopen, en bezet met veel geweld.
    De Joden hebben met Israël wat zij altijd wilden. In 73 jaar van hun bestaan heeft dat land zich verdedigt tegen 3 massale aanvallen van moslimlanden.
    Of ingegrepen bij bedreigingen vanuit moslimlanden.
    De Sinaiwoestijn die zij hadden veroverd op de vluchtende Egyptenaren, hebben zij teruggegeven."

    Kerel laat maar zitten, ik zie dat je gekoloniseerd grondgebied wilt verdedigen en de dode mensen wilt wegvegen onder het mom van, de natte droom van Zionisten kan nu uitkomen.
    Ik verdedig niets. Jij weigert pertinent het enorme verschil te zien dat ik heb aangegeven.
    Gaat immers om de Joden, en dan is blijkbaar alles anders/

    De natte droom van de Zionisten kan nu uitkomen?!
    Die is in 1948 uitgekomen, 73 jaar geleden. ecxact wat ik aangeef.
    volgens mij zijn israelische legers daarna niet uitgezwermd om het ene na het ander land in het Midden-Oosten te bezetten.
    Zoals de Nazís deden in Europa.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik verdedig niets. Jij weigert pertinent het enorme verschil te zien dat ik heb aangegeven.
    Gaat immers om de Joden, en dan is blijkbaar alles anders/

    De natte droom van de Zionisten kan nu uitkomen?!
    Die is in 1948 uitgekomen, 73 jaar geleden. ecxact wat ik aangeef.
    volgens mij zijn israelische legers daarna niet uitgezwermd om het ene na het ander land in het Midden-Oosten te bezetten.
    Zoals de Nazís deden in Europa.
    Je bent een terreur sympathisant. Je hebt zojuist gekozen om te staan achter het terreur die de Israëlische huurlingen hebben verspreid en de goedkeuring van gekoloniseerd grondgebied.

    Je bent op dit moment voor mij hetzelfde als iemand die hier komt pleiten voor ISIS. Niet meer tegen mij praten stuk vuil.

    Zero tolerance
    Heavy

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je bent een terreur sympathisant. Je hebt zojuist gekozen om te staan achter het terreur die de Israëlische huurlingen hebben verspreid en de goedkeuring van gekoloniseerd grondgebied.

    Je bent op dit moment voor mij hetzelfde als iemand die hier komt pleiten voor ISIS. Niet meer tegen mij praten stuk vuil.

    Zero tolerance
    Nu doe je het weer!
    Dit gaat niet over veroordelen of pleiten voor Nazi-Duitsland en Israel.
    JIJ stelt Israel en Nazi-Duitsland op hetzelfde niveau. Ik geef aan waarom die mening totale onzin is.

    Dat kun jij niet weerleggen, dus ga je ineens op die toer dit ik Israël zou verdedigen.
    Zoals ik al aangaf, zodra het over Joden gaat zie bij groepen mensen dat er ineens met hele andere maten wordt gemeten.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nu doe je het weer!
    Dit gaat niet over veroordelen of pleiten voor Nazi-Duitsland en Israel.
    JIJ stelt Israel en Nazi-Duitsland op hetzelfde niveau. Ik geef aan waarom die mening totale onzin is.

    Dat kun jij niet weerleggen, dus ga je ineens op die toer dit ik Israël zou verdedigen.
    Zoals ik al aangaf, zodra het over Joden gaat zie bij groepen mensen dat er ineens met hele andere maten wordt gemeten.
    Joh, uit je hele tekst heb ik al kunnen opmaken dat je deze terreurstaat aan het verdedigen bent. Hoe je ze alleen al op een status van wijze mensen geeft om nucleaire wapens te hebben terwijl de mensen uit Iran dat niet mogen. Zogenaamd, die zielige Zionisten moeten zichzelf kunnen beschermen tegen al die kwaadaardige buurlanden. Het is alsof je vind dat ISIS zulke wapens mogen bezitten omdat anders Turkije enzovoort ze misschien zal aanvallen.

    Ik heb geen enkel begrip voor mensen die het ook maar een beetje normaal vinden om Israël te verdedigen. Het is een enorm grote disrespect naar alle onschuldige Palestijnen die deze terreur hebben meegemaakt en nog dagelijks meemaken.

    Je bent net als die gozer op het Nederlandse televisie. De lot van de Joden is meer beladen dan die van de Marokkanen. Dat is hoe jij ook denkt, het ene is het andere niet. Je hebt de Moslims al zo erg gedehumaniseerd in je brein, dat je de lijken in Palestina al wegzet als acceptabel collateral damage.
    Heavy

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.753
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nu doe je het weer!
    Dit gaat niet over veroordelen of pleiten voor Nazi-Duitsland en Israel.
    JIJ stelt Israel en Nazi-Duitsland op hetzelfde niveau. Ik geef aan waarom die mening totale onzin is.

    Dat kun jij niet weerleggen, dus ga je ineens op die toer dit ik Israël zou verdedigen.
    Zoals ik al aangaf, zodra het over Joden gaat zie bij groepen mensen dat er ineens met hele andere maten wordt gemeten.
    Ze hadden Israel moeten gaan vestigen in Oost-Duitsland (DDR) en niet in Palestina. Dan ziet de wereld er veiliger en vrediger uit. En de joden worden beschermd onder de Navo paraplu.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Ze hadden Israel moeten gaan vestigen in Oost-Duitsland (DDR) en niet in Palestina. Dan ziet de wereld er veiliger en vrediger uit. En de joden worden beschermd onder de Navo paraplu.
    Inderdaad, scheve logica. De Duitsers roeien Joden uit en de Palestijnen mogen daarvoor betalen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Within hours of Iran proudly announcing the launch of its latest centrifuges, a power blackout damaged some of the precious machines at its site in Natanz.

    Iran has described this as an act of "terrorism" and pointed the finger at Israel. But there is still mystery over the cause.

    In Israel, some reports have suggested a cyber-attack might have been responsible but Iran has talked of "infiltrators" amid reports of an explosion linked to the power generator.

    One thing reports seem to agree on is that an "incident" affected the power distribution network at Natanz, leading to a blackout until emergency power systems kicked in.

    Iran's nuclear crisis in 300 words
    Iran Iran's nuclear crisis in 300 words‘to avenge Israeli attack’ on nuclear site
    Why do the limits on uranium enrichment matter?
    A blackout may not sound that serious, but it can be at an enrichment plant. Centrifuges are slender machines linked up in what are called cascades which enrich uranium gas by spinning it at incredibly high speeds using rotors. The stress on the advanced materials involved is intense and the process is technically immensely challenging.

    A small problem can send a centrifuge spinning out of control, with parts smashing into each other and damaging a whole cascade.

    Ensuring the power supply reaching a centrifuge is perfectly balanced is vital. Which means sabotage of that supply can be catastrophic.

    The question is: what caused it - a cyber-attack or a physical act of sabotage, like a bomb?

    The speculation of cyber-attack comes because Natanz is Ground Zero for cyber-war - the place where the world's first real cyber-attack took place a decade ago.



    https://www.google.com/amp/s/www.bbc...-east-56722181
    Landen moeten totaal niet racen in vuurkracht. Dat gaat je in oorlog in lang termijn niet helpen. De VS is altijd een stap hoger. Kleinere landen met potentie, zoals Iran, Turkije, Saoedi Arabië, Pakistan, moeten zich focussen op cyberoorlog. Je eigen land beschermen voor cyberaanvallen terwijl je potentieel vijandelijke landen lam kan leggen.

    Aanpassen dus.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  14. #29
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    joden hebben net zo veel recht als palestijnen daar te leven, zij zijn oulad ibrahim 3s net als veel arabs , waarom arabs wel en joden niet ?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Landen moeten totaal niet racen in vuurkracht. Dat gaat je in oorlog in lang termijn niet helpen. De VS is altijd een stap hoger. Kleinere landen met potentie, zoals Iran, Turkije, Saoedi Arabië, Pakistan, moeten zich focussen op cyberoorlog. Je eigen land beschermen voor cyberaanvallen terwijl je potentieel vijandelijke landen lam kan leggen.

    Aanpassen dus.
    Ik ga geen advocaat van de duivel spelen. Maar ik heb begrepen dat Iran nucleaire energie wilt opwekken, dat het wapens moeten zijn is iets wat we allen maar moeten aannemen. Hoe dan ook ik vind alle landen die nucleaire wapens hebben gewoon een potentiële gevaar voor de wereld.

    Landen zoals Amerika moeten al helemaal zwijgen. We hoeven denk ik niet onszelf af te vragen waarom.
    Heavy