1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Vraagje

    Citaat Geplaatst door imane_mr
    Dus ik heb een vraag voor zowel de mannen als de vrouwen.

    Man: vind je et normaal dat een vrouw alle vaste lasten moet betalen? Dus huur boodschappen Electra etc

    Vrouw: zouden jullie dit accepteren als je dat daadwerkelijk moest doen?
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    51
    25-03-2021

    Nee is niet normaal maar abnormaal. Vrouw mag niks betalen bij mij thuis, haar geld heb ik niks mee te maken.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-07-2019

    Normaal

    Wiki
    Vrouwenemancipatie is een wereldwijde beweging voor de gelijkberechtiging van vrouwen op juridisch, politiek, economisch, sociaal en cultureel vlak.

    Duss

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Ze betaald alles. Doet zelf boodschappen. Draagt hoofddoek correct. Gaat nooit naar buiten. Gehoorzaamd. Werken doet ze ook zelf. Kinderen ook opvoeden zelf.

  5. #5
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door imane_mr Bekijk reactie
    Dus ik heb een vraag voor zowel de mannen als de vrouwen.

    Man: vind je et normaal dat een vrouw alle vaste lasten moet betalen? Dus huur boodschappen Electra etc

    Vrouw: zouden jullie dit accepteren als je dat daadwerkelijk moest doen?

    Kan me niets schelen, samen doe je een ding en dat moet werken, denk je teveel in vakjes maak je het jezelf heerlijk moeilijk.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    134
    26-10-2019

    Man hoort vrouw te onderhouden dus alles te betalen ook haar zorgverzekering enz.

    Vrouw kan en mag met haar geld de extra dingen betalen die niet vallen onder verplichting van de man.
    Maar alleen als zij dat wilt.

    (Boodschappen en huur enz vallen onder verplichting van de man)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    142
    03-07-2008

    Het is een verplichting van de man. De man zou zwak en overtreding zijn als hij dit eist. Als ze uit zichzelf bijdraagt is dat wel ok
    Voor de grootste uitdaging ga naar

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2815970