1. #1
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.305
    19-09-2019

    Abdelkader Benali: ‘Als iemand nog één grap maakt over Marokkanen, doe ik aangifte’

    Robert Vuijsje spreekt Abdelkader Benali over zijn afgezegde lezing voor de Nationale Dodenherdenking. Hij gaf de opdracht terug na ophef over vermeend antisemitische uitspraken.

    'Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik totaal niet meen wat ik zei over Joden in Amsterdam-Zuid. De stijlvorm heb ik van Nederlanders geleerd. Marokkanen begrijpen ironie niet. Als ik in Marrakech in een koffiebar vol Marokkanen zit en zeg: te veel Marokkanen hier – dan begrijpen zij me niet. Voor ironie heb je een groep nodig die het snapt. In het verleden heb ik veel ironische grappen gemaakt over Marokkanen. Nederlanders waren daar dolblij mee: wat mooi, deze Marokkaan die ironische grappen maakt over zijn eigen mensen, daar moeten we er meer van hebben. Terwijl Marokkanen me gingen bedreigen, zij begrepen die grappen niet.

    ‘Als iemand nog één grap maakt over Marokkanen doe ik aangifte. Dronken of niet, ironie of niet. Geen excuses meer. Over Joden, moslims, vegetariërs – welke minderheid dan ook. Het kan niet meer in deze tijd.’

    ‘Je hebt de Abdel van vóór en ná de 4 mei-lezing. Nu zeg ik: dat mag niet meer. Dat is ook wat met mij is gebeurd. Als ik geen grap mag maken, waarom anderen dan wel?

    ‘Zoals het CIDI zich inzet voor Joden en tegen antisemitisme, zo moet er ook een organisatie komen die opkomt voor moslims. Die registreert wie grappen maakt over moslims of Marokkanen. Ook al gebeurt het informeel aan de bar. Die zuivering is nodig.’

    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...ifte~b702082e/
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  2. #2
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    deze azuli pursang heeft zich van mokros gedistantieerd nu ineens voelt ie zich marokkaan

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    deze azuli pursang heeft zich van mokros gedistantieerd nu ineens voelt ie zich marokkaan


    Rot toch een eind op met je azuli.
    Deze man heeft tenminste invloed kan ik van een loser als jou niet zeggen.

  4. #4
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Rot toch een eind op met je azuli.
    Deze man heeft tenminste invloed kan ik van een loser als jou niet zeggen.
    abdelkader ben ali is een grote azuli, hij is geen moslim en is voor afscheiding,

    dus wel een grote azuli

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Beste Abdelkader,

    Lekker voor je. Je bent uitgespuugd. Niet janken. Nederland heeft jouw en Ihattaran veel gegegeven.

    Mvg,

    Saif

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Marokkanen begrijpen ironie niet?. En deze gast die de grootste gedeelte van z’n leven de billen van de Hollanders heeft schoon gelikt begrijpt ironie wel !

    Weet je wat ironie is a ben ali ?????? Je leven lang stront likken en dan zelf als een hoopje stromt door de wc word doorgespoeld!!!!

    En nu denken dat je voor ONS moet opkomen door zahma aangifte te doen ????? Hoeft niet a HOOPJE STRONT !!!!!

    En je zegt de ZUIVERING is nodig ??? Ja zeker is dat NODIG !!!!! Jiji BENT GEZUIVERD !!!!!! Die Hollanders wiens kont je likte hebben je gezuiverd .... en wij hebben je gezuiverd ..... en nu drijf je door de RIOLERING ...... als een GEZUIVERDE DROL!!!!!!GEZUIVERD EN WEL !!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En de joden en de christenen zullen nooit behagen in jou vinden, totdat jij hun godsdienst volgt. Zeg (O Mohammed): "Voorwaar, de leiding van Allah: dat is leiding." En als jij hun begeerten volgt, nadat de kennis tot jou is gekomen, dan zal er voor jou tegen Allah geen beschermer en geen helper zijn.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Moet altijd kotsen van dit soort konten likkers ..... doen ALSOF Marokannen niks begrijpen ......

    Vieze flikker ... al die jaren hoor je hem niet wanneer marokannen met de grond gelijk worden gemaakt ....... maar nu hij als een stuk WC papier met stront er aan word doorgespoeld ... wilt hij het voor Marokannen OPNEMEN ????

    Nu pas wanneer hij ook UITKEOTST is .....

  9. #9

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Voor wat hij zei, kun je elk volk invullen anders dan Joden, maar het was gewoon niet grappig.
    Het miste die onverwachte wending die een grap een grap maakt.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Bent u moslim?
    "Ik kom uit de cultuur en put eruit. Ik weet precies wat het geloof betekent en waar het voor staat, maar als het gaat om praktiseren, doe ik het op mijn manier."

    "Ik geniet van de islam, ik geniet van de identiteit, maar dat ik van alles moet doen om ervoor te zorgen dat ik aan het einde van de rit naar het paradijs mag, dat gaat er bij mij niet in." https://www.parool.nl/nieuws/abdelka...w.google.nl%2F Dus benalli is iemand die zijn hawaa volgt
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    355
    23-11-2019

    Er lopen twee Marokkanen over de Wallen,
    zegt de een tegen de ander, ..................

  13. #13
    Verbanden

    Reacties
    585
    02-02-2021

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Bent u moslim?
    "Ik kom uit de cultuur en put eruit. Ik weet precies wat het geloof betekent en waar het voor staat, maar als het gaat om praktiseren, doe ik het op mijn manier."

    "Ik geniet van de islam, ik geniet van de identiteit, maar dat ik van alles moet doen om ervoor te zorgen dat ik aan het einde van de rit naar het paradijs mag, dat gaat er bij mij niet in." https://www.parool.nl/nieuws/abdelka...w.google.nl%2F Dus benalli is iemand die zijn hawaa volgt
    Niemand is moslim want niemand volgt de koran 100% op.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Voor wat hij zei, kun je elk volk invullen anders dan Joden, maar het was gewoon niet grappig.
    Het miste die onverwachte wending die een grap een grap maakt.
    ja dat was echt een JODENSTREEK

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    49
    09-03-2018

    Als je verbied dat er grappen over Marokkanen gemaakt mogen worden, zeg je in feite dat je verbied dat Marokkanen grappen mogen maken over anderen. Het wederkerigheidsprincipe dient hierin in acht te worden genomen.