1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Partij Franse president Macron richt 2 kantoren op in Marokko, waaronder de Sahara

    La République en Marche! (LREM), de politieke partij van de Franse president Emmanuel Macron, heeft de oprichting aangekondigd van twee nieuwe partijkantoren in Marokko



    Het gaat om vestigingen in Agadir en het Zuid-Marokkaanse Dakhla.

    De twee lokale partijcommissies zijn opgericht om het netwerk van de partij in het Maghreb-kiesdistrict en in West-Afrika te consolideren. "We zullen aanwezig zijn bij de inhuldiging zodra de coronamaatregelen het toelaten", meldt de partij op haar website.

    De twee commissies zullen worden geleid door Guy Picard (Agadir) en Claude Fraissinet (Dakhla). "We willen dat deze twee commissies zo dynamisch mogelijk zijn om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de verwachtingen van de Fransen in deze regio".

    LREM is een politieke partij in Frankrijk, die onder de naam 'En Marche!' op 6 april 2016 werd opgericht door Macron, de toenmalige Minister van Economische Zaken.

    De keuze voor Dakhla is op zijn minst opmerkelijk. In Marokko wordt de komst van de partijkantoren dan ook gezien als een mogelijke Franse erkenning van de Marokkaanse soevereiniteit over de Sahara.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    315
    08-06-2010

    Het een vorm van erkenning

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Ik kan niet geloven dat mensen hier blij om zijn .Degene die de profeet Saw heeft beledigd, gaat nu 2 nieuwe shaytan kantoren bouwen.

    Hoe laag als leider kan je zinken ?
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    135
    18-02-2021

    Die fascist wil gewoon weer zijn koloniale stempel op maghrib drukken

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Langzame kolonialisering. Frankrijk zit diep diep in de financiele problemen. Ze gaan weer intensiever stelen

  6. #6
    فاس العتيقة

    Reacties
    462
    25-07-2013

    Wegwezen uit Marokko, Frankrijk heeft genoeg schade aangericht.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Ik kan niet geloven dat mensen hier blij om zijn .Degene die de profeet Saw heeft beledigd, gaat nu 2 nieuwe shaytan kantoren bouwen.

    Hoe laag als leider kan je zinken ?
    wollahila. Alleen kufars en munafiq kunnen zoiets steunen. Mensen die wereldse belang boven het hiernamaals verkiezen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Ik kan niet geloven dat mensen hier blij om zijn .Degene die de profeet Saw heeft beledigd, gaat nu 2 nieuwe shaytan kantoren bouwen.

    Hoe laag als leider kan je zinken ?
    precies jij snapt het

    Schuld van emier zemerieeen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Algerije is woedend, wilt de franse premier niet meer ontvangen WAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    DE DOOD AAN DE VIJANDEN VAN MAROKKO!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    La République en Marche! (LREM), de politieke partij van de Franse president Emmanuel Macron, heeft de oprichting aangekondigd van twee nieuwe partijkantoren in Marokko



    Het gaat om vestigingen in Agadir en het Zuid-Marokkaanse Dakhla.

    De twee lokale partijcommissies zijn opgericht om het netwerk van de partij in het Maghreb-kiesdistrict en in West-Afrika te consolideren. "We zullen aanwezig zijn bij de inhuldiging zodra de coronamaatregelen het toelaten", meldt de partij op haar website.

    De twee commissies zullen worden geleid door Guy Picard (Agadir) en Claude Fraissinet (Dakhla). "We willen dat deze twee commissies zo dynamisch mogelijk zijn om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de verwachtingen van de Fransen in deze regio".

    LREM is een politieke partij in Frankrijk, die onder de naam 'En Marche!' op 6 april 2016 werd opgericht door Macron, de toenmalige Minister van Economische Zaken.

    De keuze voor Dakhla is op zijn minst opmerkelijk. In Marokko wordt de komst van de partijkantoren dan ook gezien als een mogelijke Franse erkenning van de Marokkaanse soevereiniteit over de Sahara.
    het zijn er 3 plekken volgens mij ... niet 2

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Zeker dood aan alle vijanden dat zeker. Daar valt Frankrijk toch wel zeker onder hoor. Met hun genocides die ze hebben gepleegd...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Hoe sneller de Sahara erkend word hoe beter

  13. #13

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Volgens mij kan een erkenning alleen in EU verband worden gedaan ... denk ik.

    En die kk Moffen houden het tegen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Algerije is woedend, wilt de franse premier niet meer ontvangen WAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    DE DOOD AAN DE VIJANDEN VAN MAROKKO!
    het enigste wat er dood is is je hersenencel je hebt er geen meer zelfs zaagsel helpt niet meer bij je