1. #16
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    وتزامنا مع إعلان حزب ماكرون عن فتح فرع له بالصحراء المغربية، جرى الإعلان عن تأجيل زيارة كان من المقرر أن يقوم بها إلى الجزائر، الأحد، رئيس الوزراء الفرنسي جان كاستيكس إلى أجل غير مسمى، بطلب من السلطات الجزائرية.




    يلعن ابوكم يالفراقشية، جمهورية الطوابير تفوا على كبرانات فرنسا

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    het enigste wat er dood is is je hersenencel je hebt er geen meer zelfs zaagsel helpt niet meer bij je
    Ga spelen mongool.

    We hebben niks aan mensen als jij. Negatievelingen.

    Ik zeg het altijd tegen jullie kk ratten, verander die instelling wees positief realistisch.

  3. #18
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Frankrijk is de baas in Marokko. Weten we allemaal al.
    Alleen door hulp van Frankrijk kan me dat bewind in leven houden.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Frankrijk is de baas in Marokko. Weten we allemaal al.
    Alleen door hulp van Frankrijk kan me dat bewind in leven houden.
    ga oprotten

    Ahahha

    Dan heb je helemaal niks geleerd de laatste tijd

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Ga spelen mongool.

    We hebben niks aan mensen als jij. Negatievelingen.

    Ik zeg het altijd tegen jullie kk ratten, verander die instelling wees positief realistisch.
    je bedoelt een plus in je reet nee sorry

    Kromstaan is niet positief

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Frankrijk is de baas in Marokko. Weten we allemaal al.
    Alleen door hulp van Frankrijk kan me dat bewind in leven houden.
    die boycot haalde zoveel uit dat ik iedereen aanraad om het te blijven doen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    ga oprotten

    Ahahha

    Dan heb je helemaal niks geleerd de laatste tijd
    Ga jij naar je emier ik heb gehoord dat hij van kontgaten houdt misschien kan hij iets voor je beteken

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Up

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    La République en Marche! (LREM), de politieke partij van de Franse president Emmanuel Macron, heeft de oprichting aangekondigd van twee nieuwe partijkantoren in Marokko



    Het gaat om vestigingen in Agadir en het Zuid-Marokkaanse Dakhla.

    De twee lokale partijcommissies zijn opgericht om het netwerk van de partij in het Maghreb-kiesdistrict en in West-Afrika te consolideren. "We zullen aanwezig zijn bij de inhuldiging zodra de coronamaatregelen het toelaten", meldt de partij op haar website.

    De twee commissies zullen worden geleid door Guy Picard (Agadir) en Claude Fraissinet (Dakhla). "We willen dat deze twee commissies zo dynamisch mogelijk zijn om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan de verwachtingen van de Fransen in deze regio".

    LREM is een politieke partij in Frankrijk, die onder de naam 'En Marche!' op 6 april 2016 werd opgericht door Macron, de toenmalige Minister van Economische Zaken.

    De keuze voor Dakhla is op zijn minst opmerkelijk. In Marokko wordt de komst van de partijkantoren dan ook gezien als een mogelijke Franse erkenning van de Marokkaanse soevereiniteit over de Sahara.
    Een keigoede deal voor de khawana kijk hoe ze nou opeens poeslief zijn nou dat hun grote baas de goedkeuring krijgen van hun koloniale slaafmeester .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Een keigoede deal voor de khawana kijk hoe ze nou opeens poeslief zijn nou dat hun grote baas de goedkeuring krijgen van hun koloniale slaafmeester .
    Precies rabbahoem Franca

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    Tfoe op deze arabïsche seculiere faraaos ,als je ziet hoe deze macron de islam bestrijdt in Frankrijk en toch gaan deze faraos met hem in zee Tfoe op hun