1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Haha die vergelijk ik echt ja.... wie is een judas.... de geen die tegen zijn eigen cultuur en geloof van zijn ouders trapt en afkeer heeft... Of een halfbloed die op voor eigen carrière gaat.... je brabbelt maar wat raak... liever een Bergkamp als een ebru....

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Je bent inhoudsloos... haat en onderbuik bla zonder inhoud.... ga checken wat islam over jouw houding en manier van doen zegt voor je over andere begint. .

  3. #33
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Waar baseer je dat op? Dat het minder erg is bij Turken. Turkse en Italiaanse mannen stonden in de jaren 60 en 70 juist bekend als rokkenjagers, die Hollandse meisjes bezwangerde om hen vervolgens te verlaten.




    Genoeg “judassen” met een Turkse achtergrond in de politiek én media. De afkeer (en waarschijnlijk ook fascinatie ) jegens Marokkanen, vertroebelt jouw zicht.
    afkeer en facinatie

    voel jij je afgekeerd als ik tegen jou praat?

    mag ik ook geen hallo tegen jou zeggen?
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    afkeer en facinatie

    voel jij je afgekeerd als ik tegen jou praat?

    mag ik ook geen hallo tegen jou zeggen?
    tfoe

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Types zoals jij hebben een afkeer en fascinatie voor Marokkanen. Altijd iets negatiefs te melden. Zelfs als het nergens op slaat, maar ondertussen wel bij hen plakken.
    Het wijdverspreide Wilderssyndroom.

    Reageer ook even inhoudelijk op de Turkse Judassen en in jouw woorden; Turkse zina plegers.
    zijn turkse geloof verbiedt dat die oktar aanhanger moet zijn bakkes houden

  6. #36
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Types zoals jij hebben een afkeer en fascinatie voor Marokkanen. Altijd iets negatiefs te melden. Zelfs als het nergens op slaat, maar ondertussen wel bij hen plakken.
    Het wijdverspreide Wilderssyndroom.

    Reageer ook even inhoudelijk op de Turkse Judassen en in jouw woorden; Turkse zina plegers.
    ik reageer genoeg over de Turkse judassen, maar dat jij nu je eigen judassen wilt doen verlichten door andere judassen erbij te betrekken, laat zien dat je niet echt pienter bent

    als ik vind dat ik nu over de marokkaanse judassen wilt hebben, hoef je niet in je slachtofferrol te kruipen en keihard gaan staan gillen, want dit reikt naar aangesproken voelen..

    voel jij je aangesproken miep?

    kijk die iblis wurmt zich al gelijk tussen ons om het erger te maken..

    ik wil jou niet aan het huilen maken, dus ik laat je wel even in je waan en probeert indrukwekkend te doen met zelf verzonnen syndromen
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Mijn loyaliteit aan Marokko stroomt door mijn bloed. Ik heb mijn vaderland lief en zal het nooit in de steek laten.

    Insha Allah dat verraders als jij wegrotten in een sociale huurwoning in NL
    Hahahah die van haar ook. Daarom is ze de kamer uitgetieft met haar Gorilla smoel. Mag ze naast die andere M6orilla gaan zitten op haar knieen hahaha. InshaAllah gaan *sshole likker als jij teruggestuurd worden naar Marokko samen met jouw loyaliteit. Mag je lekker daar op blote voeten en tanga touwetje gaan rondlopen

  8. #38
    Djengiz

    Reacties
    6.912
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ik ben alles behalve indrukwekkend, maar jij bent dat ook niet. En ik verlicht niemand, dat deed jij juist
    ik vind mezelf wel best wel indrukwekkend als ik zo mijn eigen ego mag strelen wanneer ik hier waarheden verkondig

    het probleem ligt echter bij de valse predikers hier die maar wat uit de lucht roepen zonder enige kennis die ik keer op keer op hun plek moet zetten waardoor ze dan geen verweerwoord kunnen geven en dan de meldknop gaan verkrachten zodat er weer een partijdige moderator mij met valse voorwendselen gaat verbannen..

    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  9. #39
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    who is saba7 ?

  10. #40
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Ik ben vandaag geïrriteerd
    m eritrea ?

  11. #41

  12. #42
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Vera Bergkamp (D66) is tot grote verrassing al in de eerste ronde gekozen tot voorzitter van de Tweede Kamer.



    Ze kreeg 74 stemmen. Tweede werd zittend voorzitter Khadija Arib van de PvdA met 38 stemmen. Als laatste eindigde Martin Bosma van de PVV met 27 stemmen. Arib was de afgelopen vijf jaar voorzitter van de Tweede Kamer.

    Een teamspeler en een verbindende leider. Zo omschrijft Vera Bergkamp zichzelf in haar sollicitatiebrief. Die kwaliteiten zal ze nodig hebben als nieuwe voorzitter van de Tweede Kamer. Ze volgt in die prestigieuze functie Khadija Arib (PvdA) op, die ze al in de eerste ronde ruim versloeg.

    Bergkamp wacht een lastige taak. Ze moet het vertrouwen zien te winnen van een sterk versplinterde Kamer. De PVV vindt dat haar verkiezing ruikt naar koehandel, zei voorman Geert Wilders dinsdag. Verder wacht haar een heel lastige kabinetsformatie. Ze heeft daarin een coördinerende rol als voorzitter.

    De 49-jarige Vera Alida Bergkamp heeft een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Haar vader was verkoper van sanitair en haar moeder werkte in een lederwarenzaak, vertelde ze twee jaar geleden in Het Parool. Ze is getrouwd en heeft twee dochters.

    Als voorzitter geeft Bergkamp ook leiding aan het dagelijks bestuur van de Kamer en aan een ambtelijke organisatie van zo'n achthonderd werknemers. Daar ligt een volgende grote opdracht. Deze zomer moet de Kamer verhuizen naar het oude ministerie van Buitenlandse Zaken.

    Irritatie
    De komende vijf jaren zal de Kamer in het pand aan de Bezuidenhoutseweg zitten. In die tijd wordt het hele complex rond het Binnenhof gerenoveerd. Het afgelopen jaar leidde de voorgenomen verhuizing tot de nodige irritatie tussen haar voorganger Arib en het ministerie van Binnenlandse Zaken, dat de operatie leidt.

    Deze ingrijpende operatie zal veel van de talenten van Bergkamp vragen. Maar ze beschikt over de nodige ervaring. Ze was al ondervoorzitter van de Kamer en zat jaren in het dagelijks bestuur van de Kamer. Eerder gaf ze leiding aan de homobelangenorganisatie COC en was ze directeur bij de Sociale Verzekeringsbank.

    Bergkamp zit sinds 2012 in de Tweede Kamer. Ze voerde daar het woord over de langdurige zorg en het coronabeleid. Ook maakte ze zich sterk voor legalisering van softdrugs en modernisering van het familierecht. Bij dat laatste gaat het onder meer om het regelen van het meerouderschap.

    Dualisme
    De geboren en getogen Amsterdamse noemt in haar sollicitatiebrief een aantal zaken waar ze zich op wil richten als Kamervoorzitter.

    Ze wil het dualisme (het kabinet regeert en de Kamer controleert) versterken en de ambtelijke organisatie van de Kamer "blijvend professionaliseren".
    Ach, jong. Vera Mou7akaka bekt ook niet zo lekker.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    De vader van Bergkamp is geboren in Marokko, maar woont inmiddels al ruim vijftig jaar in Nederland. Ze omschrijft zichzelf niet als half-Marokkaans. "Ik ben gewoon Nederlands. Dat is mijn nationaliteit. Ik heb maar één paspoort."
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Beste Vera, nooit schamen om je afkomst omdat het gros dat van je vraagt.

    Ik bedoel, echt NL’s zou je ook niet willen zijn