Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    hahaha weg met die lange Pagga arm van Rabat. Weg ermee, weg met die klikspaan. Heerlijk nieuws dit. InshaAllah wordt ze hele kamer uitgestuurd de Iblisia
    Mijn loyaliteit aan Marokko stroomt door mijn bloed. Ik heb mijn vaderland lief en zal het nooit in de steek laten.

Insha Allah dat verraders als jij wegrotten in een sociale huurwoning in NL

888888

Reacties
    27.232
    18-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Fucked up voor Arib, die 120k salaris wordt nu iets minder.

MVC Lid

Reacties
    2.359
    05-01-2020

Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Turken krijgen ebruutjes... en die Chuck die boek schreef laatst over Turkse cultuur en islam... en typetjes die bij de VVD zitten. .. en typetjes als goden al is etc... je wilt zo graag bijten maar hebt de tanden niet
    jij vergelijkt lelijke boekschrijvers met een zion voorzitter dat mensen voornamelijk moslims afkapt bij een debat wanneer ze een verweerwoord geven wanneer kruisvaarders een verbod willen opleggen op islamitische richtlijnen zoals halal slachten etc..

de schade dat deze judas veroorzaakt aan islam is vele malen erger doordat dit van binnenuit gebeurd waar de vrijheden van islam wordt bepaald in het gehele land dan een lelijke boekschrijver met een eigen mening dat gewoon als een clown functioneert..
    When Kangals Attack - Only in Turkey!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=xrfs7GuWaVQ

MVC Lid

Reacties
    4.124
    03-01-2013

Haha die vergelijk ik echt ja.... wie is een judas.... de geen die tegen zijn eigen cultuur en geloof van zijn ouders trapt en afkeer heeft... Of een halfbloed die op voor eigen carrière gaat.... je brabbelt maar wat raak... liever een Bergkamp als een ebru....

MVC Lid

Reacties
    4.124
    03-01-2013

Je bent inhoudsloos... haat en onderbuik bla zonder inhoud.... ga checken wat islam over jouw houding en manier van doen zegt voor je over andere begint. .

MVC Lid

Reacties
    47
    10-06-2019

Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    niet zo erg als bij marokkanen

maar marokkanen zijn wel de antilianen van afrika
    Waar baseer je dat op? Dat het minder erg is bij Turken. Turkse en Italiaanse mannen stonden in de jaren 60 en 70 juist bekend als rokkenjagers, die Hollandse meisjes bezwangerde om hen vervolgens te verlaten.

jij vergelijkt lelijke boekschrijvers met een zion voorzitter dat mensen voornamelijk moslims afkapt bij een debat wanneer ze een verweerwoord geven wanneer kruisvaarders een verbod willen opleggen op islamitische richtlijnen zoals halal slachten etc..

de schade dat deze judas veroorzaakt aan islam is vele malen erger doordat dit van binnenuit gebeurd waar de vrijheden van islam wordt bepaald in het gehele land dan een lelijke boekschrijver met een eigen mening dat gewoon als een clown functioneert..
    Genoeg “judassen” met een Turkse achtergrond in de politiek én media. De afkeer (en waarschijnlijk ook fascinatie ) jegens Marokkanen, vertroebelt jouw zicht.

MVC Lid

Reacties
    2.359
    05-01-2020

Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Waar baseer je dat op? Dat het minder erg is bij Turken. Turkse en Italiaanse mannen stonden in de jaren 60 en 70 juist bekend als rokkenjagers, die Hollandse meisjes bezwangerde om hen vervolgens te verlaten.

Genoeg “judassen” met een Turkse achtergrond in de politiek én media. De afkeer (en waarschijnlijk ook fascinatie ) jegens Marokkanen, vertroebelt jouw zicht.
    afkeer en facinatie

voel jij je afgekeerd als ik tegen jou praat?

mag ik ook geen hallo tegen jou zeggen?

Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

afkeer en facinatie

tfoe

MVC Lid

Reacties
    47
    10-06-2019

afkeer en facinatie

Types zoals jij hebben een afkeer en fascinatie voor Marokkanen. Altijd iets negatiefs te melden. Zelfs als het nergens op slaat, maar ondertussen wel bij hen plakken.
    Het wijdverspreide Wilderssyndroom.

Reageer ook even inhoudelijk op de Turkse Judassen en in jouw woorden; Turkse zina plegers.

Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

Types zoals jij hebben een afkeer en fascinatie voor Marokkanen. Altijd iets negatiefs te melden. Zelfs als het nergens op slaat, maar ondertussen wel bij hen plakken.

Reageer ook even inhoudelijk op de Turkse Judassen en in jouw woorden; Turkse zina plegers.
    zijn turkse geloof verbiedt dat die oktar aanhanger moet zijn bakkes houden

MVC Lid

Reacties
    2.359
    05-01-2020

ik reageer genoeg over de Turkse judassen, maar dat jij nu je eigen judassen wilt doen verlichten door andere judassen erbij te betrekken, laat zien dat je niet echt pienter bent

als ik vind dat ik nu over de marokkaanse judassen wilt hebben, hoef je niet in je slachtofferrol te kruipen en keihard gaan staan gillen, want dit reikt naar aangesproken voelen..

voel jij je aangesproken miep?

kijk die iblis wurmt zich al gelijk tussen ons om het erger te maken..

ik wil jou niet aan het huilen maken, dus ik laat je wel even in je waan en probeert indrukwekkend te doen met zelf verzonnen syndromen

MVC Lid

Reacties
    47
    10-06-2019

ik reageer genoeg over de Turkse judassen, maar dat jij nu je eigen judassen wilt doen verlichten door andere judassen erbij te betrekken, laat zien dat je niet echt pienter bent

als ik vind dat ik nu over de marokkaanse judassen wilt hebben, hoef je niet in je slachtofferrol te kruipen en keihard gaan staan gillen, want dit reikt naar aangesproken voelen..

voel jij je aangesproken miep?

kijk die iblis wurmt zich al gelijk tussen ons om het erger te maken..

ik wil jou niet aan het huilen maken, dus ik laat je wel even in je waan en probeert indrukwekkend te doen met zelf verzonnen syndromen
    Ik ben alles behalve indrukwekkend, maar jij bent dat ook niet. En ik verlicht niemand, dat deed jij juist

MVC Lid

Reacties
    720
    26-02-2020

Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Mijn loyaliteit aan Marokko stroomt door mijn bloed. Ik heb mijn vaderland lief en zal het nooit in de steek laten.

Insha Allah dat verraders als jij wegrotten in een sociale huurwoning in NL
    Hahahah die van haar ook. Daarom is ze de kamer uitgetieft met haar Gorilla smoel. Mag ze naast die andere M6orilla gaan zitten op haar knieen hahaha. InshaAllah gaan *sshole likker als jij teruggestuurd worden naar Marokko samen met jouw loyaliteit. Mag je lekker daar op blote voeten en tanga touwetje gaan rondlopen

MVC Lid

Reacties
    2.359
    05-01-2020

Ik ben alles behalve indrukwekkend, maar jij bent dat ook niet. En ik verlicht niemand, dat deed jij juist
    ik vind mezelf wel best wel indrukwekkend als ik zo mijn eigen ego mag strelen wanneer ik hier waarheden verkondig

het probleem ligt echter bij de valse predikers hier die maar wat uit de lucht roepen zonder enige kennis die ik keer op keer op hun plek moet zetten waardoor ze dan geen verweerwoord kunnen geven en dan de meldknop gaan verkrachten zodat er weer een partijdige moderator mij met valse voorwendselen gaat verbannen..

®

Reacties
    4.192
    22-08-2020

who is saba7 ?