1. #46

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Dit komt voort uit erge onzekerheid. Vind dat echt een afknapper als een man zo erg onzeker is.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    zelfs een onzekere man wil jou niet...
    Sterker door Strijd

  3. #48

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    zelfs een onzekere man wil jou niet...
    Heb je het tegen mij?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    had jij het tegen mij??
    Sterker door Strijd

  5. #50

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    had jij het tegen mij??
    Ik vroeg het als eerst! Maar ik had het over het algemeen, al kan je je of course aangesproken voelen. Een man kan best wel eens onzeker zijn over iets dat is normaal en menselijk. Maar t is gewoon niet echt mannelijk als die onzekerheid zo erg overheerst. Ik vind t persoonlijk wel passen bij een man als die gewoon zeker is van zichzelf en zelfs met zijn tekortkomingen denkt ja nou en ik own dit gewoon.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    elke man is onzeker.. alleen de 1 kan dat handig verbergen...

    maar als een vrouw echt op een man valt, dan kijkt ze daar doorheen.

    hetzelfde heb ik met vrouwen, ze mag best onzeker zijn, zolang ze maagd is en kan koken, vind ik het prima..
    Sterker door Strijd

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    51
    25-03-2021

    Vrouwen in het westen zijn hoeren dat is een groot probleem. Ze zijn blootgesteld aan westers bedrog en dat beïnvloed hun brein. Ze laten zich naaien door mannen en verwachten met een keurige man te gaan trouwen. Mijn advies voor de mannen zoek een goede vrouw ookal komt ze uit Marokko of Midden-Oosten. En dan die vrouwen uit kleine dropen en afgelegen gebieden. Want die vrouwen uit de stad zijn fitna.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    juist broer helaas zijn stedelijke vrouwen te modern...

    dit is echt waar. vrouwen die in de stad worden opgevoed, verliezen hun onschuld

    ze geven toe aan verleiding en komen in aanmerking met mannen, die hun ontmaagden en waaraan ze trauma's oplopen...
    in plaats van deze trauma's te helen, vervallen ze in nog meer zonden door toevlucht te nemen tot verkeerde dingen..

    iedereen heeft het moeilijk... we leven in een moeilijke tijd.. ook ik heb mijn eigen onzekerheden etc... maar ondanks mijn onzekerheden, kies ik er voor niet troost te zoeken in verkeerde dingen...

    Zina, drank en drugs, maken het alleen maar erger...

    noem me onzeker, noem me gek etc. maar ik ben wel in staat om afstand te nemen van verkeerde dingen... hoelang ik dit zal volhouden, God sta mij zondaar aub bij,
    Sterker door Strijd

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik vroeg het als eerst! Maar ik had het over het algemeen, al kan je je of course aangesproken voelen. Een man kan best wel eens onzeker zijn over iets dat is normaal en menselijk. Maar t is gewoon niet echt mannelijk als die onzekerheid zo erg overheerst. Ik vind t persoonlijk wel passen bij een man als die gewoon zeker is van zichzelf en zelfs met zijn tekortkomingen denkt ja nou en ik own dit gewoon.
    Ff serieus nu, wat is own?

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Ff serieus nu, wat is own?
    Drie maanden later..... Ben je erachter gekomen?

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door safiatje Bekijk reactie
    Drie maanden later..... Ben je erachter gekomen?
    Nee hoor las het net pas

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-09-2018

    Grootste probleem deze tijd, we praten teveel.

    Stap 1. Zoek zoiezo een vrouw die Allah swt vreest en stap 2 eis van jouw vrouw dat ze zich correct bedekt.
    Dan wordt ze al minimaal aangesproken door haar kledingdracht en de keren dat ze aangesproken wordt loopt ze door kijkend naar de grond uit angst voor haar Heer.

    Dit is advies voor wanneer je een knappe of een minder knappe dame neemt.

    Mocht ze bijzonder knap zijn vraag of ze niqab wilt dragen en als je lief genoeg voor haar bent zal ze dit voor je doen.

    Als alle mannen deze eisen stellen aan vrouwen, dan wordt dit een nieuwe trend. Maar omdat heren ervoor kiezen achter de skinnyjeans aan te zitten, ja dan is dat nu helaas de mode geworden.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door safiatje Bekijk reactie
    Grootste probleem deze tijd, we praten teveel.

    Stap 1. Zoek zoiezo een vrouw die Allah swt vreest en stap 2 eis van jouw vrouw dat ze zich correct bedekt.
    Dan wordt ze al minimaal aangesproken door haar kledingdracht en de keren dat ze aangesproken wordt loopt ze door kijkend naar de grond uit angst voor haar Heer.

    Dit is advies voor wanneer je een knappe of een minder knappe dame neemt.

    Mocht ze bijzonder knap zijn vraag of ze niqab wilt dragen en als je lief genoeg voor haar bent zal ze dit voor je doen.

    Als alle mannen deze eisen stellen aan vrouwen, dan wordt dit een nieuwe trend. Maar omdat heren ervoor kiezen achter de skinnyjeans aan te zitten, ja dan is dat nu helaas de mode geworden.
    Ja als vrouwen nou een keer luisterden, Maar dat willen ze niet dus je kan alles wel heel mooi opnoemen maar de vrouwen zijn niet goed meer in deze tijd, Zodra je iets zegt heb je ruzie en loopt dat weer richting een scheiding.. Kun je wel achteraf de mannen de schuld gaan geven dat ze achter skinnyjeans zitten maar dat is een leugen . Dat zeg je om mannen te framen hetzelfde als wat de westerse media al jaren met de islam doen ons slecht proberen te maken

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Ja als vrouwen nou een keer luisterden, Maar dat willen ze niet dus je kan alles wel heel mooi opnoemen maar de vrouwen zijn niet goed meer in deze tijd, Zodra je iets zegt heb je ruzie en loopt dat weer richting een scheiding.. Kun je wel achteraf de mannen de schuld gaan geven dat ze achter skinnyjeans zitten maar dat is een leugen . Dat zeg je om mannen te framen hetzelfde als wat de westerse media al jaren met de islam doen ons slecht proberen te maken
    Ik citeer: “Maar de vrouwen zijn niet goed meer in deze tijd.”

    Doe alsjeblieft normaal. We weten allemaal dat er zowel goede als minder goede mensen bestaan. Dit houdt niet in dat een bepaalde soort mensen is uitgestorven.

    Kijk verder dan je neus lang is

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Ja als vrouwen nou een keer luisterden, Maar dat willen ze niet dus je kan alles wel heel mooi opnoemen maar de vrouwen zijn niet goed meer in deze tijd, Zodra je iets zegt heb je ruzie en loopt dat weer richting een scheiding.. Kun je wel achteraf de mannen de schuld gaan geven dat ze achter skinnyjeans zitten maar dat is een leugen . Dat zeg je om mannen te framen hetzelfde als wat de westerse media al jaren met de islam doen ons slecht proberen te maken
    Ik probeer niemand slecht te maken. Maar het is zo. Een vrouw kleed zich vaak op een manier dat aantrekkelijk is voor het andere geslacht. Deze tijd zijn dat strakke broeken, de meiden met vaak strakke kleding worden het vaakst benaderd en zij zijn dus het meest 'aantrekkelijk'.

    Een vrouw hoort zich te bedekken, dit is iets dat Allah swt de gelovige vrouwen opdraagt. Jij als man zijnde stelt dan ook deze eis aan jouw vrouw, voordat je het huwelijksbootje intreedt. Hoef je geen ruzie over te maken, jij stelt gewoon deze eis en het is geen onredelijke eis. Nogmaals het is iets wat haar Heer van haar vraagt. Ook kan je dan duidelijk maken dat jij ook graag niet wilt dat andere mannen naar haar kijken etc. Hoeft echt geen ruzie over te komen als je dit op de juiste manier aangeeft en een volwassen vrouw hebt.

    Ik hoop dat je mijn gedachtegang kan volgen. Knappe vrouwen moeten ook gewoon een kans krijgen