1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Kijk om je heen! In stripclubs en andere zieke plekken, wemelt het van mooie vrouwen!

    Heb je ooit een lelijke vrouw in een stripclub of bordeel gezien? Nee!

    Er is iets bijzonders blijkbaar aan lelijke vrouwen, waardoor ze zich niet met zulke achterlijke praktijken inlaten!

    Lelijk van buiten misschien, maar schatten van binnen, zijn het!

    Steeds meer mannen gaan tegenwoordig voor de wat lelijkere vrouwen!

    Maar als je een lelijke vrouw trouwt, dan ga je haar vanzelf op den duur mooi vinden, want je leert haar karakter kennen en je raakt gehecht aan haar! Zo ontwikkel je liefde voor je vrouw!

    Snap je überhaupt wat ik bedoel? Doe je ogen nou een keer open en accepteer de realiteit!
    Goed gesproken bro!!
    Mooie vrouwen krijgen zoveel aandacht zelfs als ze getrouwd zijn dat ze toch een keer bij je weg gaan omdat ze al die verleidingen en aandacht niet kunnen weerstaan.
    De duivel speelt met ze

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Goed zo. Ook dames die niet zo pretty zijn verdienen een man.
    Juist! Niet mooie dames hebben meestal een heel goed hart. Zijn goede potentiële moeders alsook huisvrouwen.

    Aan de andere kant heb ik dit gevoel niet bij een mooie vrouw, dat ze in deze sfeer past? Snap je wat ik bedoel?

    Een mooie vrouw associeert met moderniteiten. En onder moderniteiten valt onder andere makkelijk zijn op lichamelijk vlak.
    Ik zeg niet dat alle mooie vrouwen zo zijn, maar de kans is groter bij mooie vrouwen, gezien het feit, dat ze in het middel punt van de belangstelling staan bij mannen.

    Wie zegt dat een man zich niet kan hechten aan een niet pretty woman? Ik zeker wel...
    Sterker door Strijd

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Goed gesproken bro!!
    Mooie vrouwen krijgen zoveel aandacht zelfs als ze getrouwd zijn dat ze toch een keer bij je weg gaan omdat ze al die verleidingen en aandacht niet kunnen weerstaan.
    De duivel speelt met ze
    Dank je wel bro. Jij begrijpt het.

    Mooie vrouwen worden vaak aangekeken door mannen. Zo'n vrouw is ook maar een mens van vlees en bloed en kan op gegeven moment toegeven aan die aandacht.

    Stel je krijgt een beetje ruzie met je mooie vrouw? Je zegt bijvoorbeeld tegen haar, ik wil niet dat je zulke kleding draagt en dat je vaak alleen loopt buiten, zo'n vrouw kan daaraan aanstoot nemen en misschien troost zoeken bij andere mannen.

    Want aangezien ze veel aandacht krijgt van mannen, zou ze tegen een andere man kunnen zeggen, dat haar eigen man haar slecht behandelt, etc en van het 1 krijg je het ander.

    Dus de nadelen die mooie vrouwen met zich meebrengen overwegen behoorlijk de eventuele voordelen.

    Wat is het voordeel van een mooie vrouw ten opzichte van een niet mooie en zelfs lelijke vrouw? Ik zie eigenlijk geen voordeel? Alleen maar drama...
    Sterker door Strijd

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8
    04-04-2021

    Dat je op een minder mooie vrouw kan vallen is normaal, dat je daar letterlijk voor kiest omdat je denkt dat je een mooie vrouw niet aankan is echt triest en zegt meer over jullie.

    Het ligt aan de aard en goedheid van de vrouw of zij uit de hoogte doet of dat ze vreemd kan gaan. Je hebt minder mooie mensen die vreemdgaan en zich bezig houden met slechte zaken en je hebt mooie mensen die het goede willen in dit leven.

    Als je bang bent dat mensen jouw vrouw mooi gaan vinden, vind ik je echt zielig en dan sta je echt niet sterk in jouw schoenen.

    Een mooie vrouw die van iedereen voor jou kiest is toch juist iets om trots op te zijn? Dan hoor je juist zelfverzekerd te voelen. Ze heeft niet voor niets voor jou gekozen.

    Maar misschien ben je niet mans genoeg om dat aan te kunnen..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8
    04-04-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dank je wel bro. Jij begrijpt het.

    Mooie vrouwen worden vaak aangekeken door mannen. Zo'n vrouw is ook maar een mens van vlees en bloed en kan op gegeven moment toegeven aan die aandacht.

    Stel je krijgt een beetje ruzie met je mooie vrouw? Je zegt bijvoorbeeld tegen haar, ik wil niet dat je zulke kleding draagt en dat je vaak alleen loopt buiten, zo'n vrouw kan daaraan aanstoot nemen en misschien troost zoeken bij andere mannen.

    Want aangezien ze veel aandacht krijgt van mannen, zou ze tegen een andere man kunnen zeggen, dat haar eigen man haar slecht behandelt, etc en van het 1 krijg je het ander.

    Dus de nadelen die mooie vrouwen met zich meebrengen overwegen behoorlijk de eventuele voordelen.

    Wat is het voordeel van een mooie vrouw ten opzichte van een niet mooie en zelfs lelijke vrouw? Ik zie eigenlijk geen voordeel? Alleen maar drama...
    Jij leeft echt in een illusie. Kifesh je maakt hele scenario’s in jouw hoofd met andere mannen etc. Jij gaat het echt moeilijk krijgen met deze mindset.

    En geloof me een minder mooie vrouw zal ook de gewenste aandacht krijgen wanneer ze die wil hebben. Niet alleen mooie vrouwen kunnen vreemdgaan.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door LieveVrouww Bekijk reactie
    Jij leeft echt in een illusie. Kifesh je maakt hele scenario’s in jouw hoofd met andere mannen etc. Jij gaat het echt moeilijk krijgen met deze mindset.

    En geloof me een minder mooie vrouw zal ook de gewenste aandacht krijgen wanneer ze die wil hebben. Niet alleen mooie vrouwen kunnen vreemdgaan.
    Dank je wel, maar maak je niet teveel zorgen over mij. Maak jij je maar meer zorgen over jezelf.

    Dus ook niet mooie vrouwen kunnen zulke dingen doen. Dan moet je hieraan de conclusie verbinden, dat vrouwen in het algemeen niet te vertrouwen zijn? Dit is de conclusie die voortvloeit uit jouw bevindingen.

    Maar een mooie vrouw moet niet trots zijn op haar schoonheid en moet dat niet, zeg maar, uitdragen, anders wakkert dit onzekerheden aan bij de man, gezien het tijdperk waarin we leven. Dat is een tijdperk van vreemdgaan en allerlei losbandigheid.
    Sterker door Strijd

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8
    04-04-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dank je wel, maar maak je niet teveel zorgen over mij. Maak jij je maar meer zorgen over jezelf.

    Dus ook niet mooie vrouwen kunnen zulke dingen doen. Dan moet je hieraan de conclusie verbinden, dat vrouwen in het algemeen niet te vertrouwen zijn? Dit is de conclusie die voortvloeit uit jouw bevindingen.

    Maar een mooie vrouw moet niet trots zijn op haar schoonheid en moet dat niet, zeg maar, uitdragen, anders wakkert dit onzekerheden aan bij de man, gezien het tijdperk waarin we leven. Dat is een tijdperk van vreemdgaan en allerlei losbandigheid.
    Hiermee wil ik zeggen dat vertrouwen niks te maken heeft met de schoonheid van een persoon en dat heeft niks met de algemene vrouw te maken. Dat heeft te maken met normen en waarde, zelfrespect, godsvrees en ga zo maar door.

    Waarom moet jij als man onzeker worden van een vrouw? Sorry, maar dan ben je zelf niet zelfverzekerd. Je loopt wel te roepen vrouwen dit en vrouwen dat, maar laten we niet vergeten dat vreemdgaan bij mannen veel vaker voorkomt dan bij vrouwen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door LieveVrouww Bekijk reactie
    Sorry, maar dan ben je zelf niet zelfverzekerd.
    Oo? Dus je vindt mij onzeker? Zou deze opmerking van jou mij meer of minder onzeker maken?

    Soms moet je mensen accepteren hoe ze zijn, zelfs met hun onzekerheden. De perfecte man die in alles zeker is, bestaat nie

    Kijk ik ben bereid om een lelijke vrouw te nemen, ondanks haar onzekerheden. Dus ik zoek niet naar perfectie.

    Waarom kan jij het niet hebben dat de man een beetje onzeker is?

    Jullie zijn bang dat de man naar zijn onzekerheden zal handelen en jullie misschien zou opsluiten, te veel controleren?

    Eigenlijk is het goed dat ik onzeker ben, want het geeft mij de kracht alsook de nodige motivatie om vrouwen onder controle te willen krijgen..
    Sterker door Strijd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    8
    04-04-2021

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Oo? Dus je vindt mij onzeker? Zou deze opmerking van jou mij meer of minder onzeker maken?

    Soms moet je mensen accepteren hoe ze zijn, zelfs met hun onzekerheden. De perfecte man die in alles zeker is, bestaat nie

    Kijk ik ben bereid om een lelijke vrouw te nemen, ondanks haar onzekerheden. Dus ik zoek niet naar perfectie.

    Waarom kan jij het niet hebben dat de man een beetje onzeker is?

    Jullie zijn bang dat de man naar zijn onzekerheden zal handelen en jullie misschien zou opsluiten, te veel controleren?

    Eigenlijk is het goed dat ik onzeker ben, want het geeft mij de kracht alsook de nodige motivatie om vrouwen onder controle te willen krijgen..
    Wat je zegt is tegenstrijdig..

    Je wilt je toch juist niet onzeker voelen? Daarom wil je liever een wat minder mooie vrouw. Dan vind je jouw onzekerheid zelf ook niet goed toch?

    Jij bent bereid om een ‘lelijke vrouw’ te nemen, zodat jij je beter gaat voelen. Dat betekend dat je zelf toegeeft dat je een mooie vrouw niet aan zal kunnen.

    In plaats van zo een mindset te hebben, zou ik wat doen met m’n onzekerheid als ik jou was. Dit lijkt me niet gezond.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik heb zelfs op dit forum door mijn onzekerheid, een vrouw uitgenodigd om buiten te vechten.. Dus ja, ik heb het niet meer in de hand..
    Sterker door Strijd

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door LieveVrouww Bekijk reactie
    Hiermee wil ik zeggen dat vertrouwen niks te maken heeft met de schoonheid van een persoon en dat heeft niks met de algemene vrouw te maken. Dat heeft te maken met normen en waarde, zelfrespect, godsvrees en ga zo maar door.

    Waarom moet jij als man onzeker worden van een vrouw? Sorry, maar dan ben je zelf niet zelfverzekerd. Je loopt wel te roepen vrouwen dit en vrouwen dat, maar laten we niet vergeten dat vreemdgaan bij mannen veel vaker voorkomt dan bij vrouwen.
    Jij hebt grotendeels zeker ook gelijk, Maar een mooie vrouw word vaker aangesproken en aangestaard dan een gewone of lelijke vrouw heeft niks met onzekerheid van de man te maken..Want welke man wilt naast een vrouw lopen die door elke man word aangestaard en laat staan als ze alleen is of met vriendinnen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Jij hebt grotendeels zeker ook gelijk, Maar een mooie vrouw word vaker aangesproken en aangestaard dan een gewone of lelijke vrouw heeft niks met onzekerheid van de man te maken..Want welke man wilt naast een vrouw lopen die door elke man word aangestaard en laat staan als ze alleen is of met vriendinnen.
    Sterker door Strijd

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door LieveVrouww Bekijk reactie
    Wat je zegt is tegenstrijdig..

    Je wilt je toch juist niet onzeker voelen? Daarom wil je liever een wat minder mooie vrouw. Dan vind je jouw onzekerheid zelf ook niet goed toch?

    Jij bent bereid om een ‘lelijke vrouw’ te nemen, zodat jij je beter gaat voelen. Dat betekend dat je zelf toegeeft dat je een mooie vrouw niet aan zal kunnen.

    In plaats van zo een mindset te hebben, zou ik wat doen met m’n onzekerheid als ik jou was. Dit lijkt me niet gezond.
    Jij hebt geen ervaring hiermee om daar over te spreken ik heb genoeg meegemaakt en gezien met zogenaamde mooie dames.. En nee geen ene gewone man kan een mooie vrouw aan alleen een rijke man of een drugsdealer die altijd geld heeft en zelfs die hebben soms pech haha

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Trouwens wie zegt dat lelijke vrouwen niet aantrekkelijk kunnen zijn?

    Zonder kleding lijken ze uiteindelijk allemaal op elkaar...
    Sterker door Strijd

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    412
    09-01-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Trouwens wie zegt dat lelijke vrouwen niet aantrekkelijk kunnen zijn?

    Zonder kleding lijken ze allemaal op elkaar...
    Je vergeet make-up