1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Cresent dus jij leeft volgens sharia??? Of kom jij ze ook tegen daar in de hel?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Cresent dus jij leeft volgens sharia??? Of kom jij ze ook tegen daar in de hel?
    Wat heeft hoe ik leef te maken met hoe een leider het land bestuurt? Al zou ik de hele dag zondes plegen, dat is geen ongeloof in tegenstelling tot het claimen een moslim te zijn maar het land te regeren met napoleonic laws.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Als ze moslims zijn, maar hiernaast grote criminelen. Als of zullen ze niet bij de farao zijn. Want hij was een hoogmoedige kaafir akhi.

    Mohammed 6 is een moslims, moge Allah hem leiden en zijn daden rechtschapen maken. Hij leeft nog en zolang hij overlijdt als moslim, is het aan Allah om hem te bestraffen of te vergeven. Dat weet je.

    Zelfde voor zijn vader. De rest van die mensen ken ik niet. Dus ik hoef niet over iedereen te spreken als ik ergens op reageer. Zeker zijn die zangeressen etc slechte voorbeelden, wie verklaart dat goed behalve afgedwaalde mensen?
    Wie is het meest afgewaald van de Najdi salafi sekte vraag ik me steeds af
    Jij de internet salafist die een tiran leider trouw en loyaal blijft tot de dood aan toe
    Of croissant de jihadi Najdi salafist die met bomgordels de treinen instapt en onschuldige mensen opblaast en denkt dan in paradijs te komen met 72 maagden?
    Snapie nou?
    Beiden zowiezo hellehonden maar de ene grotere hond dan de andere
    Blijft moeilijk
    Snapie?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Wat heeft hoe ik leef te maken met hoe een leider het land bestuurt? Al zou ik de hele dag zondes plegen, dat is geen ongeloof in tegenstelling tot het claimen een moslim te zijn maar het land te regeren met napoleonic laws.
    Mooi kaartje croissant
    Maar je weet niet waar Najd ligt en je liegt erover
    Snapie nou?

  5. #35
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Wie is het meest afgewaald van de Najdi salafi sekte vraag ik me steeds af
    Jij de internet salafist die een tiran leider trouw en loyaal blijft tot de dood aan toe
    Of croissant de jihadi Najdi salafist die met bomgordels de treinen instapt en onschuldige mensen opblaast en denkt dan in paradijs te komen met 72 maagden?
    Snapie nou?
    Beiden zowiezo hellehonden maar de ene grotere hond dan de andere
    Blijft moeilijk
    Snapie?
    je bent hier gewoon aan het liegen, noem namen uit najd dan van terorristen met bom gordels die in de trein stappen en opblaast? juist het zijn mokros die die trein in spanje lieten ontploffen, als ik kijk naar aanslagen het zijn wel vaak noord afrikanen ook in aanslagen in frankrijk zijn het mokros .,

    als je zegt 9/11 dan wel 15 van waren saoedis, die waren met stanley mesjes bewapend en niet met bomgordels ale7mar

    je schiet weer in je eigen voet, jij liegt te veel .

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    je bent hier gewoon aan het liegen, noem namen uit najd dan van terorristen met bom gordels die in de trein stappen en opblaast? juist het zijn mokros die die trein in spanje lieten ontploffen, als ik kijk naar aanslagen het zijn wel vaak noord afrikanen ook in aanslagen in frankrijk zijn het mokros .,

    als je zegt 9/11 dan wel 15 van waren saoedis, die waren met stanley mesjes bewapend en niet met bomgordels ale7mar

    je schiet weer in je eigen voet, jij liegt te veel .
    doe maar rustig, een overdosis ligt zo op de loer als je je druk maakt