Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

Hij zit te fluiten missy D

Altijd paraat

Reacties
    7.808
    21-06-2010

Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ale7mar je hebt de titel frans algerijns rotzooi

wat vind je van als iemand zegt, nederlands berbers rotzooi ,of nederlans marokkaanse rotzooi, dat mag dan weer niet, dan voel je zich wel aangesproken ,

ga terug kruipen in de hole van iblis ga daar wonen ale7mar, dayouth howa rebdarkom le7mar

racist de nem
    Kan chi 7mar qadek, bestaat gewoon niet. Ya dayouth lem3afen, ik zeg het nog eens frans algerijnse rotzooi want dat zijn ze ook. Ik jank niet als er iemand van kutmarokkaan spreekt over bijv die bilal van mocromafia.

Je bent een opperdayouth for life, je hebt het hoogste niveau van diyatha behaald met oderscheiding.

اجسام البغال و عقول العصافر
    ازول و لن نزول

Altijd paraat

Reacties
    7.808
    21-06-2010

Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Hij zit te fluiten missy D
    Hij laat zich niet uit over het fet dat er onschuldige kinderen beledigd worden of dat marokkanen beledigd worden. Alleen mijn titel is een probleem.
    ازول و لن نزول

®

Reacties
    4.192
    22-08-2020

Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Kan chi 7mar qadek, bestaat gewoon niet. Ya dayouth lem3afen, ik zeg het nog eens frans algerijnse rotzooi want dat zijn ze ook. Ik jank niet als er iemand van kutmarokkaan spreekt over bijv die bilal van mocromafia.

Je bent een opperdayouth for life, je hebt het hoogste niveau van diyatha behaald met oderscheiding.

اجسام البغال و عقول العصافر
    grote dayoeth is weld 3askri alias iblis ,en jij uit die hoek is de grote dayouth woordvoerder met ambities hem op te volgen.

ik heb he baws gemaakt, shed fih o matle9sh

Altijd paraat

Reacties
    7.808
    21-06-2010

grote dayoeth is weld 3askri alias iblis ,en jij uit die hoek is de grote dayouth woordvoerder met ambities hem op te volgen.

ik heb he baws gemaakt, shed fih o matle9sh
    En fik tzoumila
    ازول و لن نزول

®

Reacties
    4.192
    22-08-2020

Hij laat zich niet uit over het fet dat er onschuldige kinderen beledigd worden of dat marokkanen beledigd worden. Alleen mijn titel is een probleem.
    als iemand boos is dan zegt ie soms rare dingen, om van deze een grote kwestie te maken ,is boelshiting ,

er zijn azulis die de koran hebben misbruikt en de arabieren discrimineren en uitschelden op deze site en in de media ,

daar maak je zich niet druk om,

Altijd paraat

Reacties
    7.808
    21-06-2010

als iemand boos is dan zegt ie soms rare dingen, om van deze een grote kwestie te maken ,is boelshiting ,

er zijn azulis die de koran hebben misbruikt en de arabieren discrimineren en uitschelden op deze site en in de media ,

Dit is een grote kwestie om het feit dat je als gast in een vreemd land niet haar bevolking zo moet behandelen.

Maar jij bent een dayouth daarom is het voor jou niet erg.
    ازول و لن نزول

Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

kha2in

A3tez be chaa3bek, amaziغi wella 3arabi tajma3na t*********t.

Goedkope rotzooi dat je bent.

Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

Dit is een grote kwestie om het feit dat je als gast in een vreemd land niet haar bevolking zo moet behandelen.

hij zei dat Maghribiyat geld verdiende op hun rug door khalije scum te naaien en daar trots op was.

Ik noem hem alleen dayouth (zwaarste scheldwoord bestaat er volgens mij niet). Gewoon omdat hij dat ook is.

Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

kha2in

A3tez be chaa3bek, amaziغi wella 3arabi tajma3na t*********t.

Goedkope rotzooi dat je bent.
    ta ma ghrabit komt er ook niet doorheen.

Masha Allah redactie, echte pro’s zijn jullie

Altijd paraat

Reacties
    7.808
    21-06-2010

hij zei dat Maghribiyat geld verdiende op hun rug door khalije scum te naaien en daar trots op was.

Ik noem hem alleen dayouth (zwaarste scheldwoord bestaat er volgens mij niet). Gewoon omdat hij dat ook is.
    Daarom opper dayouth, patron van diyatha
    ازول و لن نزول

Verbannen

Reacties
    6.337
    26-11-2019

Daarom opper dayouth, patron van diyatha
    ahhahaha

®

Reacties
    4.192
    22-08-2020

heb je ook nooit horen reageren wanneer nederlanders varkens worden genoemd .

je bent een racist uit die hoek,

®

Reacties
    4.192
    22-08-2020

hij zei zij zei we zeiden iblis is leugenaar ,ik zei a le7mar li 3ta zekko lehla i fekkoe je verdraaid het

niemand gelooft wat je zegt hier, behalve iblis in wording oushzan

®

Reacties
    4.192
    22-08-2020

dus iblis is minder dan dayouth hahahahahahahaha

in iblis schuilt alles wat nagatief is, je wilt ons laten geloven dat dayouth het zwaarst scheldwoord is, dan ben je een echte iblis hahahaha bi ma3na al kalima.

ya iblis el memsoeg