1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    110
    31-10-2019

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Eerlijk ? Ik heb niks met trouwen, ik vind het prima zo.
    En toch zal je daarvoor scheef aangekeken worden in deze hypocriete wereld..

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door welgesteld Bekijk reactie
    En toch zal je daarvoor scheef aangekeken worden in deze hypocriete wereld..
    Moeten hun zelf weten, ik lig er niet wakker van.
    Offline

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Voor de man is echt geen probleem. Maar voor de vrouw als ze 23 is begint ze al oud te worden. Maar voor de man 40 is geen eens een probleem.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Noornora Bekijk reactie
    Trouwen is de helft van je geloof, moge Allah ons de ware treffen
    Gesproken. Ameen
    dordles

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Eerlijk ? Ik heb niks met trouwen, ik vind het prima zo.
    Wij zijn mannen voor ons is geen probleem. We kunnen zelfs makkelijk trouwen als we 40 zijn. Maar voor vrouwen andere verhaal.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb een obsessie met trouwen, eigenlijk wil ik trouwen, maar heb dit deel van mijn leven momenteel niet onder controle.

    Waarom? Ten eerste heb ik een verkeerd beeld gekregen van vrouwen door wat je tegenwoordig allemaal ziet etc.
    Ook ben ik onzeker geworden in het stichten van een gezin in deze maatschappij. De overheid en instellingen werken je tegen.
    Kinderen opvoeden volgens traditionele normen en waarden, is een grote uitdaging.

    Als man heb je steeds minder autoriteit in deze maatschappij. Wat stelt het nog voor om een man te zijn, als vrouwen niet meer gehoorzaam zijn en iedereen doet wat hij of zij wil?

    Soms weet je het niet meer, hoe en wat..

    ++++
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    57
    02-06-2014

    Obsessie is too much, maar elk gezond persoon wenst zichzelf een gezin toe. Zo ist natuurr.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb een obsessie met trouwen, eigenlijk wil ik trouwen, maar heb dit deel van mijn leven momenteel niet onder controle.

    Waarom? Ten eerste heb ik een verkeerd beeld gekregen van vrouwen door wat je tegenwoordig allemaal ziet etc.
    Ook ben ik onzeker geworden in het stichten van een gezin in deze maatschappij. De overheid en instellingen werken je tegen.
    Kinderen opvoeden volgens traditionele normen en waarden, is een grote uitdaging.

    Als man heb je steeds minder autoriteit in deze maatschappij. Wat stelt het nog voor om een man te zijn, als vrouwen niet meer gehoorzaam zijn en iedereen doet wat hij of zij wil?

    Soms weet je het niet meer, hoe en wat..
    verl geld sparen en naar een land verhuizen waar de man vrouw verhouding nog een beetje in balans is

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Uiteindelijk moet je trouwen!

    Of je het wilt of niet, het moet gebeuren, net als werken.
    Je kunt ookmiljonair worden of van de uitkering leven. Er zijn keuzes in het leven niets moet. Volg je hart en gebruik je verstand. Met de tijd komt raad

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-09-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    verl geld sparen en naar een land verhuizen waar de man vrouw verhouding nog een beetje in balans is
    Wat is de juiste verhouding als ik weten mag?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door safiatje Bekijk reactie
    Wat is de juiste verhouding als ik weten mag?
    dit valt niet uit te leggen in een paar zinnen ….hier moet ik echt wat pagina’s voor schrijven …. Heb ik nu degene zin hebt m …..


    Zeg maar hoe het in NL in de jaren 40/50 was ……

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    40
    26-04-2013

    Trouwen is een onderdeel van de Islam. Helaas is het voor niet iedereen even gemakkelijk om de geschikte kandidaat of kandidate te treffen.
    Alhoceima ღ