1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-02-2017

    to strong for long to give up.

    op een dag zal dit allemaal vergaan, het zal gaan alsof het nooit heeft bestaan. Enkel jou daden gaan spreken.
    zorg voor je familie en wees de beste versie van jezelf elke dag.
    Dit is ook een boodschappen voor mezelf, ik merk dat ik dat ik best onzeker ben over alles. Ik heb veel ambities in dit leven, veel dingen die ik wil bereiken.
    de vragen of het mij gaat lukken en of ik het kan blijven in mijn hoofd spoken.
    ik wil het allemaal bereiken..ik wil de mensen toch nog een beetje bewijzen dat ik het kan.
    het is een lange weg die ik heb gehad, maar ik ben er bijna..
    Opgeven staat niet in mijn woordenboek..ene moment sta ik op het punt om zelfmoord te plegen omdat ik het helemaal niet meer aankan.
    maar dan denk ik aan mama..aan alles wat ze heeft moeten meemaken, ik heb haar beloofd om door te gaan..door te gaan met school en beloofd dat ze niks meer tekort gaat komen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    62
    23-11-2020

    Haha denk je dat met zefmoord van je problemen af bent? Je komt dan in problemen die miljoen keer erger zijn!! Ticketje hell babe

    Gwn niet negatief denken dan zal je niet negatief leven

    Denk positief en je zal positief leven
    Acc elke situatie en niets kan je breken
    Succes

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-02-2017

    die ticketje hell babe was niet nodig, je had beter geen comment kunnen plaatsen inplaats van zoiets doms.
    denk je dat je iemand helpt door zoiets te zeggen??
    nee verre van, anyway goed geprobeerd. je zal het vast goed bedoelen maar bij mij komt het verkeerd over.

    jij ook succes.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door xmiess Bekijk reactie
    op een dag zal dit allemaal vergaan, het zal gaan alsof het nooit heeft bestaan. Enkel jou daden gaan spreken.
    zorg voor je familie en wees de beste versie van jezelf elke dag..
    Klopt. Ons leven is tijdelijk. Ten opzichte van het hiernamaals (dat eeuwig duurt) is ons aardse leven slechts een droom. Het is triest, maar waar.
    Net zoals wij na onze nachtrust, onze dromen kunnen herinneren, zo zullen wij in het hiernamaals (in de eeuwigheid) ons aardse leven herinneren. Dus het leven op aarde is maar een droom. Na je dood, wordt je zeg maar wakker!

    Citaat Geplaatst door xmiess Bekijk reactie
    Dit is ook een boodschappen voor mezelf, ik merk dat ik dat ik best onzeker ben over alles. Ik heb veel ambities in dit leven, veel dingen die ik wil bereiken.
    de vragen of het mij gaat lukken en of ik het kan blijven in mijn hoofd spoken.
    ik wil het allemaal bereiken..ik wil de mensen toch nog een beetje bewijzen dat ik het kan.
    het is een lange weg die ik heb gehad, maar ik ben er bijna..
    Maak je niet te veel zorgen. Maak je slechts zorgen over de dag die je doorbrengt en niet over morgen en overmorgen. Zorg dat je de dag overleeft en wat er morgen gebeuren zal, dat zien we dan wel.

    Citaat Geplaatst door xmiess Bekijk reactie
    ene moment sta ik op het punt om zelfmoord te plegen omdat ik het helemaal niet meer aankan.
    maar dan denk ik aan mama..aan alles wat ze heeft moeten meemaken, ik heb haar beloofd om door te gaan..door te gaan met school en beloofd dat ze niks meer tekort gaat komen.
    Zelfmoord lost niets op. Zolang je nog op aarde bent, kun je tijdens moeilijke dagen (wanneer het regent) wachten op de wat betere dagen (wanneer de zon schijnt).

    Dit doen wij in ons leven. Overdag wachten we tot de nacht valt. En tijdens de nacht wachten we tot de zon opkomt, het dag wordt.
    Als het regent (als het wat moeilijker gaat), dan wachten we op zonneschijn, op betere dagen. Dus in dit leven moeten we wachten tot de dag des oordeels!

    Als je zelfmoord pleegt, dan is het voor eeuwig, zeg maar, regen, donker en hel. In het leven hier kun je na regen zonneschijn verwachten. Maar als je zelfmoord pleegt, ja, dan kun je niet meer op de zon wachten. Dan is het eeuwig regen, wat de hel is.

    Dus aub geen rare dingen doen als zelfmoord, want geloof me, de pijn die zielen in de hel ervaren, is duizend keer zo erg als, wat wij op aarde meemaken.
    Sterker door Strijd