1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Wat die bekeringen betreft. Er zijn genoeg moslims die zich tot andere religies bekeren of helemaal niet meer geloven. Dit is ook geen graadmeter voor de waarachtigheid van een religie. Als dat het geval was dan zou het Christendom de ware religie zijn. Die heeft immers de meeste aanhangers.
    Heb ik dan gezegd dat het aantal aanhangers gelijk staat aan het gelijk van die religie? Je doet raar, woorden in mijn mond leggen en het dan proberen te ontkrachten. Ik heb het niet gezegd.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Sahih al-Bukhari 5134, Boek 67, Hadith 70

    حَدَّثَنَا مُعَلَّى بْنُ أَسَدٍ، حَدَّثَنَا وُهَيْبٌ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم تَزَوَّجَهَا وَهْىَ بِنْتُ سِتِّ سِنِينَ، وَبَنَى بِهَا وَهْىَ بِنْتُ تِسْعِ سِنِينَ‏.‏ قَالَ هِشَامٌ وَأُنْبِئْتُ أَنَّهَا كَانَتْ عِنْدَهُ تِسْعَ سِنِينَ‏.‏

    Kun je aangeven waar hier 6 en daarna 9 staat? Dit is maar een voorbeeld. Kan hier meerdere plaatsten.
    سِتِّ سِنِينَ = 6

    تِسْعِ سِنِينَ = 9

    Zo'n klein stukje tekst en je kunt het niet vinden?

  3. #48
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    ik geloof niet dat aisha ra die leeftijd had, kan gewoon niet

  4. #49
    الأدارسة

    Reacties
    307
    20-02-2020

    Blijf me verbazen waarom sommigen Aicha altijd weer blijven oprakelen tijdens een discussie over pedofilie

    Aicha sprak altijd vol lof over Mohammed vrede zij met hem. Zij is nooit gedwongen, binnen de islam is daar geen ruimte voor.


    Dit in tegenstelling tot slachtoffers van pedofielen. Vraag een willekeurig slachtoffer haar of zijn mening over de dader ze zullen zich altijd negatief uitlaten.


  5. #50
    Verbanden

    Reacties
    594
    02-02-2021

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik geloof niet dat aisha ra die leeftijd had, kan gewoon niet
    Misschien als je nou heel hard je best doet met geloven staat er morgen wel een ander getal in de koran.

  6. #51
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Anti-Soortisme Bekijk reactie
    Misschien als je nou heel hard je best doet met geloven staat er morgen wel een ander getal in de koran.
    leeftijd van aisha ra in de koran, ?

    hoe oud ben je ,8 ?

  7. #52
    Verbanden

    Reacties
    594
    02-02-2021

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    leeftijd van aisha ra in de koran, ?

    hoe oud ben je ,8 ?
    ra ra ra?

  8. #53
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    als je zegt dat leeftijd van aisha in de koran moeten zoeken is een teken dat je een dwimbo bent

  9. #54
    Verbanden

    Reacties
    594
    02-02-2021

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als je zegt dat leeftijd van aisha in de koran moeten zoeken is een teken dat je een dwimbo bent
    Je begint het te leren, nu even volhouden en je begrijpt dat je de koran überhaupt niet nodig hebt om iets op te zoeken.

  10. #55
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Anti-Soortisme Bekijk reactie
    ra ra ra?
    ra=radiya allah 3anha
    ra ra pleegde een aanslag op kosto

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Oh hij is geen westerling dus krijgt hij maar slechts 30 jaar

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    سِتِّ سِنِينَ = 6

    تِسْعِ سِنِينَ = 9

    Zo'n klein stukje tekst en je kunt het niet vinden?
    Dat heb ik heel goed gezien. Ik heb geen moeite met Arabisch. Wat ik met 6 en daarna 9 bedoelde is dat het geen optelsom is. Dus dat ze 9 was tijdens de consumptie van het huwelijk om het maar netjes uit te drukken.

    Dan mag jij mij vertellen welke leeftijd Mohammed destijds had.
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik geloof niet dat aisha ra die leeftijd had, kan gewoon niet

    Dit is aannemelijker dan het verhaal over de zondvloed en de ark of het verschijnen van Ya´jooj en Ma´jooj (Gog Magog)‎.
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Anti-Soortisme Bekijk reactie
    Misschien als je nou heel hard je best doet met geloven staat er morgen wel een ander getal in de koran.
    anti hersenisme

  15. #60
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Dit is aannemelijker dan het verhaal over de zondvloed en de ark of het verschijnen van Ya´jooj en Ma´jooj (Gog Magog)‎.
    moslims gaan eerst vanuit wat in de koran staat dan pas al hadith, dat van de vloed en gog en magog staat in de koran, maar leeftijd van aisha niet, .

    dat van de ark ken ik niet ken wel die film raiders of the lost ark maar das iets in de tora ,