1. #1
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Inshallah – Nida’s emancipatiestrijd biedt een inkijkje in een verloren campagne

    ‘Nida is een van de meest onderschatte partijen’, zegt El Ouali (40) in de documentaire. ‘We zijn in geen enkele peiling gezien, maar de kans is bovengemiddeld dat we het halen.’ Hij droomt van drie zetels.

    Hoezeer Nida ook dacht met een op de islam geïnspireerd links-progressief programma kiezers te winnen, uiteindelijk draait het uit op een machtsstrijd met Denk. Als een Amsterdams gemeenteraadslid van Denk kort voor de verkiezingen overstapt naar Nida, hoopt El Ouali nog dat deze ‘stomp in de buik’ het speelbord verandert.

    Maar nee. Als de harde kern van Nida hun partij ook niet in de exitpoll ziet verschijnen tijdens de uitslagenavond in de moskee, gaan ze ontgoocheld naar de gebedsruimte. Later blijkt dat ze 33.834 stemmen hebben behaald, nog geen halve zetel.

    Inshallah – Nida’s emancipatiestrijd, zaterdag bij RTV Rijnmond vanaf 17.00 uur elk uur herhaald. De regiozender is landelijk te bekijken. Daarna ook online.

    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...rtij~bf86e435/
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Emancipatie.

    Waarom willen vrouwen mannen worden?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Emancipatie.

    Waarom willen vrouwen mannen worden?
    Wanneer je zo achterlijk bent dat je het verschil niet weet tussen transgenders en gelijke rechten voor mannen en vrouwen.
    Heavy

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    - vrouwen willen mannen worden
    - vrouw in de keuken is onderdrukking, man is weer romantisch of zo
    - vrouw op een Harley Davidson moet kunnen
    - vrouwen die hun gezicht scheren met Gillette
    - vrouwen die willen uitslapen tot 14.00, soort van ze is een boy
    - vrouwen die zich mengen in een politieke discussie of sterker nog: over technische zaken praten zoals motoren. Tfoe
    - vrouwen die mannen willen verbieden vlees te eten omdat ze niet willen koken, maar wel snel bellen voor take out.
    - tdm die vindt dat hij wel een panty kan dragen in een moslim land

    Kortom boys: ik denk import is de oplossing. Met deze bimbo’s hier kom je echt niet vooruit. Ze gaat gewoon tegen je concurreren als je die steak gaat eten door zelf ook een half kilo aan vlees achterover te gooien.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wanneer je zo achterlijk bent dat je het verschil niet weet tussen transgenders en gelijke rechten voor mannen en vrouwen.
    eerlijk.

    Ik ben liever zwaar achterlijk, mongolisch en al dan dat ik een peace & love jerreley hippie word als jij

    9/10 zit je hier je moreel superieur te wanen dit terwijl ik weet dat je een duivel zou worden als 2 stuivers tot je beschikking zou hebben

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Emancipatie.

    Waarom willen vrouwen mannen worden?
    Emancipatie ;

    Emancipatie*(van het Latijnse*emancipatio) is het streven naar een volwaardige plaats in de samenleving vanuit een achtergestelde positie. Dit kan via gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid of de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de*wet.


    Waar jij moeite mee hebt is vrouwenemancipatie..
    Waar komt dat door?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Emancipatie ;

    Emancipatie*(van het Latijnse*emancipatio) is het streven naar een volwaardige plaats in de samenleving vanuit een achtergestelde positie. Dit kan via gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid of de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de*wet.


    Waar jij moeite mee hebt is vrouwenemancipatie..
    Waar komt dat door?
    Ik hou van vrouwen, vrouwelijke schoonheid

    Maar op een of ander manier knap ik soms gewoon af als ze haar tetter open doet.

    Vrouwen zijn geen dames meer in de klassieke zin. Ze willen mannen zijn.
    Zelfde als een man die zich als TDM gedraagt. Ook niet echt fris

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    eerlijk.

    Ik ben liever zwaar achterlijk, mongolisch en al dan dat ik een peace & love jerreley hippie word als jij

    9/10 zit je hier je moreel superieur te wanen dit terwijl ik weet dat je een duivel zou worden als 2 stuivers tot je beschikking zou hebben
    Het is maar net hoeveel waarde ik moet hechten aan de woorden van een Zionslaaf.
    Heavy

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het is maar net hoeveel waarde ik moet hebben aan de woorden van een Zionslaaf.
    trek je vinger uit je kont ya lambahdel.

    Ga rutte bekritiseren vanuit marokko.nl

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    ‘Nida is een van de meest onderschatte partijen’, zegt El Ouali (40) in de documentaire. ‘We zijn in geen enkele peiling gezien, maar de kans is bovengemiddeld dat we het halen.’ Hij droomt van drie zetels.

    Hoezeer Nida ook dacht met een op de islam geïnspireerd links-progressief programma kiezers te winnen, uiteindelijk draait het uit op een machtsstrijd met Denk. Als een Amsterdams gemeenteraadslid van Denk kort voor de verkiezingen overstapt naar Nida, hoopt El Ouali nog dat deze ‘stomp in de buik’ het speelbord verandert.

    Maar nee. Als de harde kern van Nida hun partij ook niet in de exitpoll ziet verschijnen tijdens de uitslagenavond in de moskee, gaan ze ontgoocheld naar de gebedsruimte. Later blijkt dat ze 33.834 stemmen hebben behaald, nog geen halve zetel.

    Inshallah – Nida’s emancipatiestrijd, zaterdag bij RTV Rijnmond vanaf 17.00 uur elk uur herhaald. De regiozender is landelijk te bekijken. Daarna ook online.

    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...rtij~bf86e435/
    partij gewoon opheffen .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Emancipatie.

    Waarom willen vrouwen mannen worden?
    Dit artikel gaat over de emancipatie van de moslim, niet van de vrouw.

  12. #12
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    - vrouwen willen mannen worden
    - vrouw in de keuken is onderdrukking, man is weer romantisch of zo
    - vrouw op een Harley Davidson moet kunnen
    - vrouwen die hun gezicht scheren met Gillette
    - vrouwen die willen uitslapen tot 14.00, soort van ze is een boy
    - vrouwen die zich mengen in een politieke discussie of sterker nog: over technische zaken praten zoals motoren. Tfoe
    - vrouwen die mannen willen verbieden vlees te eten omdat ze niet willen koken, maar wel snel bellen voor take out.
    - tdm die vindt dat hij wel een panty kan dragen in een moslim land

    Kortom boys: ik denk import is de oplossing. Met deze bimbo’s hier kom je echt niet vooruit. Ze gaat gewoon tegen je concurreren als je die steak gaat eten door zelf ook een half kilo aan vlees achterover te gooien.
    Sinds wanneer is uitslapen tot 14:00 alleen iets voor mannen?
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Sinds wanneer is uitslapen tot 14:00 alleen iets voor mannen?
    Ga een bejaardentehuis alleen voor vrouwen beginnen.

    Geloof me, daar zullen jullie allemaal terecht komen

    al 7amdulilah dat ik die manwijven gewoon haat. Elke vezel in mijn lichaam verzet zich gewoon tegen hun ahahah.

    Ik denk omdat het concept van manwijf gewoon niet natuurlijk is.

  14. #14
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Ga een bejaardentehuis alleen voor vrouwen beginnen.

    Geloof me, daar zullen jullie allemaal terecht komen

    al 7amdulilah dat ik die manwijven gewoon haat. Elke vezel in mijn lichaam verzet zich gewoon tegen hun ahahah.

    Ik denk omdat het concept van manwijf gewoon niet natuurlijk is.
    Pardon? Ik stelde je een vraag en vervolgens plaatst je geen inhoudelijke reactie. Nogmaals: sinds wanneer is uitslapen alleen iets voor mannen?
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Ga een bejaardentehuis alleen voor vrouwen beginnen.

    Geloof me, daar zullen jullie allemaal terecht komen

    al 7amdulilah dat ik die manwijven gewoon haat. Elke vezel in mijn lichaam verzet zich gewoon tegen hun ahahah.

    Ik denk omdat het concept van manwijf gewoon niet natuurlijk is.
    Ik denk dat je aids hebt gekregen door een transgender. Je praat veel over dit soort onderwerpen.
    Heavy