1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Fax uit Marokko... Bondscoach van Marokko ontslagen

    Vahid moest per direct naar zijn kantoor komen en daar werd hij na paar uurtjes op straat gezet

    Nieuws moet nog bevestigd woeden door de media maar mijn fax is sneller dan alle media bij elkaar

  2. #2
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Ik hoop het. Wat een drama trainer. Je zag onder Harvard dat Marokko met pressie speelde. Gewoon met 10 man afjagen op hun tegenstander. Spits vooraan met aan beiden kanten vleugelspelers die een spits kunnen bedienen. Tactische brein had Fransman wel.

  3. #3
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Misschien willen ze Frank de Boer overnemen.

  4. #4
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Broodje aap verhaal, die man gaat nergens naar toe

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Klopt wat je zegt, ik heb gehoord Van Hanegem gaat hem vervangen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Marokko zal hem niet ontslaan ... 1 ze moeten een dikke oprotpremie betalen en 2 over paar weken begint de kwalificatie voor Wk. Het is een puur inhoudelijke gesprek geweest en dingen moeten gaan veranderen aangeboden is om nieuwe stafleden toe te voegen O.a Sektioui is genoemd maar ook Adil Ramzi zou benaderd zijn het is afwachten nog wat er gaat gebeuren maar ontslagen worden zal hij niet

    Tenzij hij zelf opstapt als hij het er niet mee eens is

  7. #7
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017




    ...
    Lets do this apen en aapjes

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    50
    29-03-2021

    Shit trainer, kijk alleen zijn chagrijnige kop steeds, straalt geen vreugde vanaf. We hebben juist een strijder nodig als Conte of iemand die ons mooi voetbal laat spelen. Een van Gaal zou geweldig zijn.

  9. #9
    Goku!

    Reacties
    4.048
    13-10-2017

    Wat heb je aan mooi voetbal als je een spits hebt die in de weg loopt en twee linkerpoten heeft, nesiry moet gewoon linksvoor en niet centraal munir hadadi moet rechtsvoor daar achter ziyech en dan hakimi, schuin achter ziyech moet amrabat daarnaast moet bencharqi, links achter massina centrum sais met fedhal of banoun/yamiq.

    Spits Arabi, en nog iemand die een echte goalgetter is en niet aan omhalen denkt
    Lets do this apen en aapjes

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    As donderdag zal Vahid een persconferentie geven zoals ik al eerder zei Lekjaa wil de staf uitbreiden met ex internationals omdat hij vind dat er geen band en gretigheid is... dus donderdag zal Vahid of zijn nieuwe staf en ideeen bekendmaken of zijn ontslag indienen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Burundi ik ging opzoeken zitten in top 10 armste landen ter wereld,gemiddelde inkomen daar is 50 cent per dag,kun je net een 3es blikje cola mee halen

  12. #12
    Worldfamous

    Reacties
    25.418
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Burundi ik ging opzoeken zitten in top 10 armste landen ter wereld,gemiddelde inkomen daar is 50 cent per dag,kun je net een 3es blikje cola mee halen
    bestaat 3es cola nog. River cola is wel lekker

  13. #13
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Burundi ik ging opzoeken zitten in top 10 armste landen ter wereld,gemiddelde inkomen daar is 50 cent per dag,kun je net een 3es blikje cola mee halen
    Wat zijn we weer denigrerend, bah.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Clichy werd te vaak geklapt door Mocros daarom zo schizofreen. Je weet toch hij is shab polisario

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Burundi ik ging opzoeken zitten in top 10 armste landen ter wereld,gemiddelde inkomen daar is 50 cent per dag,kun je net een 3es blikje cola mee halen
    Wrm lach je arme mensen uit?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!