1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Donderdag om 11 uur een persconferentie van Marokkaanse voetbalbond

  2. #17
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    De persconferentie was bedoeld om vragen te beantwoorden, niet meer dan dat.

    https://youtu.be/7ISmDEsFb0I

    Hier heb je 'm, voor degene die Frans kunnen. Ik wacht nog even op de vertaling, heb al wel e.e.a. voorbij zien komen op de pagina van ENDM.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    246
    22-09-2020

    Zo te zien was er een speler die de materiaalman uitschold in november. Die wordt nu niet meer uitgenodigd. Vraag me af wie. Heb iemand in men gedachte

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Had het ook over 2 spelers waarmee ze de papier werk aan het afronden zijn en hun zullen van toegevoegde waarde zijn voor het team voor de rest komt er dan niemand meer bij hij wil werken met een vaste selectie bestand van 35 spelers en die mogen onderling uitvechten en laten zien dat ze bij de beste 23 horen

    Nu vraagt met zich toch weer af wie zijn die 2 nieuwe spelers die er volgende maand bij zitten

    Ihattaren
    Issa Diop

    Issa Diop
    Sofiane Diop

    Issa Diop
    Brahim Diaz

    Deze spelers worden constant gelinkt dat ze uit zullen komen voor Marokko

    Ihattaren wiste alles mbt tot Oranje en reageerde met S...(Soon) op de post van Aboukhal die reageeerde weer met de Marokkaanse vlag

    Issa Diop is zo goed als zeker die zou er eigenlijk afgelopen maand bij zitten alle papierwerk was nog niet rond vandaar dat ik m bij als 3 combinatie erbij vernoemde als je het mij vraag de missende spelers op dit moment bij Mountakhab een Rechtsbenige Verdediger en basis speler bij West Ham

    Sofiane Diop half Marokkaan en Half Snegalees volgende Senegalese Bronnen zit hij dicht bij de elftal van Senegal en lijkt ze keuze op hun gevallen

    Brahim Diaz heeft volgens Marokkaanse bronnen bedenktijd gevraagd en wil zicht eeest focussen met Spanje -21 op het Ek aangezien ze door zijn naar de kwartfinale is de kans dus klein dat hij er volgende maand al erbij zit en aangezien Vahid zei dat hij hierna geen nieuwe spelers gaat bij roepen lijkt me kans heel klein dat we Brahim Diaz bij Mountakhab gaan zien

    Verder heb je natuurlijk ook nog Anouar Ait El Hadji maar over hem is nog niet veel duidelijk

    Ik denk persoonlijk

    Ihattaren en Isa Diop

    Wat denken jullie?

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Had het ook over 2 spelers waarmee ze de papier werk aan het afronden zijn en hun zullen van toegevoegde waarde zijn voor het team voor de rest komt er dan niemand meer bij hij wil werken met een vaste selectie bestand van 35 spelers en die mogen onderling uitvechten en laten zien dat ze bij de beste 23 horen

    Nu vraagt met zich toch weer af wie zijn die 2 nieuwe spelers die er volgende maand bij zitten

    Ihattaren
    Issa Diop

    Issa Diop
    Sofiane Diop

    Issa Diop
    Brahim Diaz

    Deze spelers worden constant gelinkt dat ze uit zullen komen voor Marokko

    Ihattaren wiste alles mbt tot Oranje en reageerde met S...(Soon) op de post van Aboukhal die reageeerde weer met de Marokkaanse vlag

    Issa Diop is zo goed als zeker die zou er eigenlijk afgelopen maand bij zitten alle papierwerk was nog niet rond vandaar dat ik m bij als 3 combinatie erbij vernoemde als je het mij vraag de missende spelers op dit moment bij Mountakhab een Rechtsbenige Verdediger en basis speler bij West Ham

    Sofiane Diop half Marokkaan en Half Snegalees volgende Senegalese Bronnen zit hij dicht bij de elftal van Senegal en lijkt ze keuze op hun gevallen

    Brahim Diaz heeft volgens Marokkaanse bronnen bedenktijd gevraagd en wil zicht eeest focussen met Spanje -21 op het Ek aangezien ze door zijn naar de kwartfinale is de kans dus klein dat hij er volgende maand al erbij zit en aangezien Vahid zei dat hij hierna geen nieuwe spelers gaat bij roepen lijkt me kans heel klein dat we Brahim Diaz bij Mountakhab gaan zien

    Verder heb je natuurlijk ook nog Anouar Ait El Hadji maar over hem is nog niet veel duidelijk

    Ik denk persoonlijk

    Ihattaren en Isa Diop

    Wat denken jullie?
    Heb die Issa Dip even opgezocht, kwam op onze betrouwbare bledna.nl terecht
    https://www.bladspatiena.nl/issa-dio...kko,24917.html

    Dus als hij er bij komt samen met Mootje krijgen we twee landverraders erbij?

  6. #21
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Heb die Issa Dip even opgezocht, kwam op onze betrouwbare bledna.nl terecht
    https://www.bladspatiena.nl/issa-dio...kko,24917.html

    Dus als hij er bij komt samen met Mootje krijgen we twee landverraders erbij?
    Nieuws van Atlasleeuw moet je met een korreltje zout nemen.

  7. #22
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Motivatie:

    “Er zijn een aantal spelers in het Marokkaanse elftal die niet meer gemotiveerd zijn, wanneer ze geen speeltijd krijgen. Ik tolereer dit echt niet. Een nationaal elftal is geen club. Een nationaal elftal is 40 miljoen Marokkanen. Wees dus respectvol! Ook wanneer we tegen een Senegal spelen dan is iedereen gemotiveerd, maar tegen de kleine landen zijn ze niet meer strijdlustig. Ze kijken naar de tegenstanders en denken dat ze al voor staan met een grote score. Dat is de bittere waarheid”.


    Heel veel van die Europese klote spelers


    https://www.11lions.nl/samenvatting-...d-halilhodzic/



    Ben blij dattie inziet dat de aanvallers/middenveld niks doen
    Lets do this apen en aapjes

  8. #23
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Is dit exit youssef nesyri?
    Lets do this apen en aapjes

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    246
    22-09-2020

    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    Is dit exit youssef nesyri?
    7lem

  10. #25
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro2000 Bekijk reactie
    Is dit exit youssef nesyri?
    Eh...

  11. #26
    Worldfamous

    Reacties
    25.522
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Broodje aap topic

  12. #27
    Goku!

    Reacties
    4.051
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Eh...
    hij is scheef!
    Lets do this apen en aapjes