1. #1
    Verbannen

    Reacties
    51
    25-03-2021

    Niet maagd het huwelijk betreden

    Salaam a3laykoem mensen

    Ik heb even een serieuze vraag over het huwelijk. Tot hoeverre heeft je toekomstige het recht te weten of je met een andere het bed hebt gedeeld? Zou het onrecht zijn om dit te verzwijgen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Citaat Geplaatst door 3ssan Bekijk reactie
    Salaam a3laykoem mensen

    Ik heb even een serieuze vraag over het huwelijk. Tot hoeverre heeft je toekomstige het recht te weten of je met een andere het bed hebt gedeeld? Zou het onrecht zijn om dit te verzwijgen?
    Als het goed is “ heb jij het recht niet om dit te vragen aan haar. Verleden is verleden waarom zou een persoon terug moeten graven als zij nu het goede wil.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    51
    25-03-2021

    Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Als het goed is “ heb jij het recht niet om dit te vragen aan haar. Verleden is verleden waarom zou een persoon terug moeten graven als zij nu het goede wil.
    Ik ken ook mensen die dit absoluut niet willen in een toekomstige en zouden scheiden als ze hier achter zouden komen. Of bijvoorbeeld als er wat zou worden verspreid op internet over je aanstaande foto's en video's dan wel niet stiekem gefilmd. Daarom vraag ik wat rechtvaardig is voor de andere.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Citaat Geplaatst door 3ssan Bekijk reactie
    Ik ken ook mensen die dit absoluut niet willen in een toekomstige en zouden scheiden als ze hier achter zouden komen. Of bijvoorbeeld als er wat zou worden verspreid op internet over je aanstaande foto's en video's dan wel niet stiekem gefilmd. Daarom vraag ik wat rechtvaardig is voor de andere.
    Serieus ? Gaat dat zo hard ?

    Laat ik het anders vragen ; waarom zou jij dat belangrijk vinden om te weten ?? Het zou jou misschien bozer maken binnen ? Is toch niet nodig.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Ik vind dat je het mag vragen maar als de persoon het daar niet over wilt hebben moet je dat accepteren

  6. #6
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Ik denk dat je als vrouwzijnde dit wel moet delen.
    Anders begint je huwelijk niet echt oprecht vind ik!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik wil perse een huwelijk met een maagd vrouw betreden. Dus in mijn geval is het duidelijk, dat ik het perse wil weten.
    Sterker door Strijd

  8. #8
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik wil perse een huwelijk met een maagd vrouw betreden. Dus in mijn geval is het duidelijk, dat ik het perse wil weten.
    Ben jij dan ook nog maagd? Wat bewaak je kuisheid geldt zowel voor de vrouwen als de mannen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Meknesz_Giiirl Bekijk reactie
    Ben jij dan ook nog maagd? Wat bewaak je kuisheid geldt zowel voor de vrouwen als de mannen
    Het geldt voor beide partijen. Dat week ik.

    Echter in de praktijk is gebleken, dat je als man er makkelijker mee weg komt bij vrouwen.
    We praten nu toch eerlijk met elkaar? Welke vrouw zoekt maagdelijkheid bij een man tegenwoordig? Bij vrouwen is mannelijke maagdelijkheid enkel bijzaak en niet hoofdzaak.
    Bij mij is dit een belangrijk element dat ik in een vrouw zoek. Waarom? Ik ben namelijk een onzekere man en heb angst dat het huwelijk misschien niet goed zal verlopen. Daarom wil ik een maagd vrouw, vanwege de zekerheid op het slagen van het huwelijk.
    Ook wil ik mijn kinderen op deze manier opvoeden. Dus ja, ik ga voor een maagd vrouw.
    Sterker door Strijd

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12
    05-06-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het geldt voor beide partijen. Dat week ik.

    Echter in de praktijk is gebleken, dat je als man er makkelijker mee weg komt bij vrouwen.
    We praten nu toch eerlijk met elkaar? Welke vrouw zoekt maagdelijkheid bij een man tegenwoordig? Bij vrouwen is mannelijke maagdelijkheid enkel bijzaak en niet hoofdzaak.
    Bij mij is dit een belangrijk element dat ik in een vrouw zoek. Waarom? Ik ben namelijk een onzekere man en heb angst dat het huwelijk misschien niet goed zal verlopen. Daarom wil ik een maagd vrouw, vanwege de zekerheid op het slagen van het huwelijk.
    Ook wil ik mijn kinderen op deze manier opvoeden. Dus ja, ik ga voor een maagd vrouw.
    jij bent blijkbaar ontmaagd, insallah houdt je vrouw alles geheim voor jou en heeeft ze anaal en oraal vanalles gedaan. dat past beter bij jou

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door interessante Bekijk reactie
    jij bent blijkbaar ontmaagd, insallah houdt je vrouw alles geheim voor jou en heeeft ze anaal en oraal vanalles gedaan. dat past beter bij jou
    Een vrouw die ontmaagd is, valt niet op mannen als ik. Moderne vrouwen vinden mij saai en ouderwets. Dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken, want zulke vrouwen rennen van mij weg, zodra ze me leren kennen.

    Maar jij praat over zeer perverse handelingen in dit bericht. Wat een walgelijke inhoud is dit. Dat je überhaupt op de hoogte bent van zulke perversiteiten, is echt heel lelijk om te zien.

    Kijk in wat voor tijd we vandaag leven? Meisjes praten openlijk over sodomiteiten.

    Je praat als een homoseksuele man. En zoiets vind ik niet aantrekkelijk.

    Jij moet je schamen.

    Ga iemand anders proberen te verleiden met je vieze gepraat. Ga aub weg van mij!
    Sterker door Strijd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12
    05-06-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Een vrouw die ontmaagd is, valt niet op mannen als ik. Moderne vrouwen vinden mij saai en ouderwets. Dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken, want zulke vrouwen rennen van mij weg, zodra ze me leren kennen.

    Maar jij praat over zeer perverse handelingen in dit bericht. Wat een walgelijke inhoud is dit. Dat je überhaupt op de hoogte bent van zulke perversiteiten, is echt heel lelijk om te zien.

    Kijk in wat voor tijd we vandaag leven? Meisjes praten openlijk over sodomiteiten.

    Je praat als een homoseksuele man. En zoiets vind ik niet aantrekkelijk.

    Jij moet je schamen.

    Ga iemand anders proberen te verleiden met je vieze gepraat. Ga aub weg van mij!
    ben je maagd?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Ja een vrouw trouwen die haar benen heeft gespreid voor andere mannen. wat walgelijk
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door interessante Bekijk reactie
    ben je maagd?
    Ik ga niet serieus praten met een meisje, dat sodomiteiten met mij probeert te bespreken.

    Jij, meisje, hebt jezelf met je homopraatjes bij mij flink voor schut gezet. Dus wij hebben niets met elkaar te bespreken.

    Als je na dit bericht nog steeds tegen mij praat, dan zoek je gewoon aandacht van mij en wil je wat van mij. Ga aub weg.

    Ik wens je verder een fijne reis.

    De groeten!
    Sterker door Strijd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Indien iemand berouw heeft getoond en zijn zondes dus vergeven zijn mag de desbetreffende persoon deze zondes niet openbaren.
    Je heb niet het recht om het te vragen, de persoon is niet verplicht antwoord op te geven. Het feit dat je iemand kiest is omdat je tevreden bent over de persoon die je nu voor je neus hebt.