1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    De ogen zijn de spiegel van de ziel. Hiermee wil ik zeggen, dat het gedrag veel vertelt over het karakter van de mens.

    Maagd is niets alleen iets technisch op lichamelijk vlak. Het is een staat waarin de ziel verkeert. Als een meisje bepaalde gedragingen vertoont, dan weet je of ze het wel of niet is.

    Faken lukt niet. Vroeg of laat komt je ware aard boven tafel. En een ontmaagd meisje gaat echt niet zomaar faken om iemand met een boerenmentaliteit te overtuigen van een leugen.
    Sterker door Strijd

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door miss16spontaan Bekijk reactie
    Jij bent echt een fuckinh boer , je zou je vrouw gebruiken als machine om kinderen te baren en je zal buitens huis een hoerenloper zijn. Je kan beter stil zijn want zelfs een maagd zal van je walgen als ze je ziet praten laat staan horen en zien, je bent denk ik ook kk lelijk DRM praatje zo. Ga na Marokko dan vind je maagd meisje van voor alleen als jij maar denkt dat ze maagd is dan ben je goed in je hoofd sterkte jonge
    Je bent 26 en praat nog steeds als een meid van de straat

  3. #33
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Alle mannen melden

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    323
    27-08-2020

    Citaat Geplaatst door interessante Bekijk reactie
    jij bent blijkbaar ontmaagd, insallah houdt je vrouw alles geheim voor jou en heeeft ze anaal en oraal vanalles gedaan. dat past beter bij jou
    Jij bent echt erg .. door zoiets te zeggen : “ InshaAllah houd je vrouw alles geheim voor jou”
    Bah, je bent echt zo’n typ gevalletje dat wanneer jij je zin niet zou krijgen meteen veranderd in een heks.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    14
    09-05-2021

    Laatste dag van de ramadan en de duivel horens beginnen weer te groeien.

  6. #36
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ik ben maagd, maar zodra een man dat vraagt wordt ik misselijk. Een afgelikte boterham die dan een schone vrouw wil.

    Wij mogen al blij zijn als ze soa vrij zijn. Ze hebben alles gedaan. Genotsmiddelen gebruikt uitgeweest, zina gepleeg... maar ik wil graag een maagd. Wij willen ook een nette man. Maagdelijkheid is voor jezelf en allah swt

    Zelfrespect geen cadeau voor je man. Kots

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    323
    27-08-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ik ben maagd, maar zodra een man dat vraagt wordt ik misselijk. Een afgelikte boterham die dan een schone vrouw wil.

    Wij mogen al blij zijn als ze soa vrij zijn. Ze hebben alles gedaan. Genotsmiddelen gebruikt uitgeweest, zina gepleeg... maar ik wil graag een maagd. Wij willen ook een nette man. Maagdelijkheid is voor jezelf en allah swt

    Zelfrespect geen cadeau voor je man. Kots

    “Ik ben maagd”

    Maar zodra een man dat vraag word je kotsmisselijk.

    Nu weet heel m.nl dat je maagd bent heeft geen toegevoegde waarde meer wat je erbij zegt. Als een man mij dit zou vragen ( een man waar ik serieus nee ben) dan zou ik dat met volle trots zeggen dat ik Mijn kuisheid bewaar voor mijn man. Als we elkaar zonde moeten vergelijken, kom je er niet ver mee. Je kan bepaalde principes hebben als hij /zij eraan voldoet zo niet, khayr inshaAllah
    ….

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ik ben maagd,
    Respect. Eerlijk!
    Sterker door Strijd

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Turksee. Bekijk reactie
    Als een man mij dit zou vragen ( een man waar ik serieus nee ben) dan zou ik dat met volle trots zeggen dat ik Mijn kuisheid bewaar voor mijn man.
    Sterker door Strijd

  10. #40
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door Turksee. Bekijk reactie
    “Ik ben maagd”

    Maar zodra een man dat vraag word je kotsmisselijk.

    Nu weet heel m.nl dat je maagd bent heeft geen toegevoegde waarde meer wat je erbij zegt. Als een man mij dit zou vragen ( een man waar ik serieus nee ben) dan zou ik dat met volle trots zeggen dat ik Mijn kuisheid bewaar voor mijn man. Als we elkaar zonde moeten vergelijken, kom je er niet ver mee. Je kan bepaalde principes hebben als hij /zij eraan voldoet zo niet, khayr inshaAllah
    Ja want m.nl is het echte leven. Anoniem iets melden... Noemen wij dat. Vooral doen if it makes you happy girl.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ja want m.nl is het echte leven. Anoniem iets melden... Noemen wij dat. Vooral doen if it makes you happy girl.
    Vrouwen als jij en zij (maagd vrouwen) maken the world a happy place
    Sterker door Strijd

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    107
    06-05-2012

    Eis wat je zelf bent. Direct hierover vragen laat zien dat je geen manieren hebt. Ik vind de reactie van Tanger1977 op z'n plaats.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    87
    12-01-2018

    Mag vragen maar zou niet uit moeten maken voor het huwelijk.

    Heb vroeger ook snoepjes gestolen van winkel, ziet me toekomstige man me als een crimineel?

    Richt je op de toekomst