1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    12
    05-06-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik ga niet serieus praten met een meisje, dat sodomiteiten met mij probeert te bespreken.

    Jij, meisje, hebt jezelf met je homopraatjes bij mij flink voor schut gezet. Dus wij hebben niets met elkaar te bespreken.

    Als je na dit bericht nog steeds tegen mij praat, dan zoek je gewoon aandacht van mij en wil je wat van mij. Ga aub weg.

    Ik wens je verder een fijne reis.

    De groeten!
    veel succes met je vrouw die alles geheim gaat houden ahahah

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Niet te veel van jezelf uitgaan. Niet elke vrouw heeft zich ingelaten met sodomie, hetgeen jij hier met mij probeert te bespreken.

    Je moet je schamen. Met een man daarover proberen te praten? Ik heb er geen woorden voor.

    Niet van jezelf uitgaan, dat elk meisje in staat is zich met sodomie in te laten.
    Sterker door Strijd

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wat ik weet is dat je dat niet mag vragen en dat je niet naar zondes uit het verleden mag vragen .

    En eerlijk gezegd is dat ook ONIZEL!!!!! Stel een vrouw heeft een fout gemaakt en dan VERWACHT jjji dat ze dat aan JOU gaat VERTELLEN???? Stel je wijst haar af!!!!

    Dan zit ze met 2 PROBLEMEN !!! 1 dat ze geen maagd is en 2 dat er nu iemand rond LOOPT die haar GEHIEM weet !!!!

    Oké stel ze gaat dat bij elke man doen dan weet dadelijk heel NEDERLAND dat ze geen maagd is !!!!!

    Maar wat ik NIET BEGRIJP is dat het JULLIR aan FANTASIE en TAKTIEK ONTBREEKT !!!!

    Je kan NATUURLIJK dingen met een OMWEG bereiken .......

    Tijdens GESPREKKEN zeg je bv ik zou NOOIT met een ontmaagde vrouw kunnen trouwen!!!! En je kunt bv tijdens een gesprek zeggen dat je als je er ACHTER zou komen dat een vrouw geen maagd is dat je zal scheiden !!!

    Zo geef je een vrouw dr kans om haar PLAN te trekken....... ze kan aan dr hand van die INFO bv zorgen voor een RUZIE waaroor de contact KAPOT gaat ..... dan kan er gezegd worden dat de contact kapot is gegaan door die reden en NIET omdat ze geen MAAGD meer is ......

    Op deze manier zorgt ze er voor dat ze niet met jou door gaat en haar GEHEIM blijft haar geheim !!!!!

    En stel je gaat de hand vragen waarbij je geen DIRECT contact hebt met die vrouw dan kun je het op een andere manier doen !!!! Je kan dan zeggen dat je ooit bijna getrouwd was maar dat het door een GROOTA probleem niet door is gegaan !!!

    Dan gaan die mensen vragen WAAROM???? Dan zeg je als man ...... ik was er ACHYER gekomen dat die meisje GEEN maagd meer IS .... en dat je daarom ALLES hebt AF GEKAPT!!!!!

    En je kan het ook VIA VIA spelen .... dat die vrouw het via een andere partij krijgt te horen dat je ENKEL een maagd wilt !!!!!

    Maar RECHTREEEKS vragen of een vrouw MAAGD is ????? Is GEWOON.... ADHTERKIJK .....

    Het wat ik nog het ERGSTE EN SMERIGSTE EN LAAGSTE van alles vind IS .... dat je het gaat VRAGEN !!!! En je WEET van je zelf dat je haar DAARNA gaat AFWIJZEN !!!!! Dan ben je gewoon een DUIVEL in mijn ogen !!!!

    Je vraagt haar dr GROOTSE geheim met jou te DELEN om haat VERVOLGENS als vuil TE LATEN VALLEN !!!!


    Er zijn 10000 manieren om er voor te zorgen dat die vrouw weet dat je ENKEL een maagd wilt zonder dat ze het ja of nee zegt ....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Als jiji als man zijnde DENKT dat je de BALLEN bezit om een maagd te EISEN ????

    Dan moet je ook de BALLEN hebben om dat openlijk KENBAAR TE maken en OOK als dat betekent dat je dat tegen dr vader MOET kunnen zeggen INDIEN je heen RECHTTEEKS CONTACT hebt .....

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik vraag gewoon aan meisjes of ze maagd zijn.

    Als ik niet overtuigd zou zijn en over haar verleden zou twijfelen, dan zou ik aan haar vader of broer naar garantie vragen, dat ze geen seksueel contact gehad heeft in het verleden.

    Uit ervaring weet ik dat je dit niet kunt verbergen. Je valt uiteindelijk door de mand.
    Sterker door Strijd

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik vraag gewoon aan meisjes of ze maagd zijn.

    Als ik niet overtuigd zou zijn en over haar verleden zou twijfelen, dan zou ik aan haar vader of broer naar garantie vragen, dat ze geen seksueel contact gehad heeft in het verleden.

    Uit ervaring weet ik dat je dit niet kunt verbergen. Je valt uiteindelijk door de mand.
    dus jiji denkt dat zo een dochter dr GEHEIM aan dr vader zou vertellen ???? Broer je bent niet REALISTISCH!!!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik vraag gewoon aan meisjes of ze maagd zijn.

    Als ik niet overtuigd zou zijn en over haar verleden zou twijfelen, dan zou ik aan haar vader of broer naar garantie vragen, dat ze geen seksueel contact gehad heeft in het verleden.

    Uit ervaring weet ik dat je dit niet kunt verbergen. Je valt uiteindelijk door de mand.
    als je wat doet !!!! Die het met KLASSE EN STIJL!!!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dus jiji denkt dat zo een dochter dr GEHEIM aan dr vader zou vertellen ???? Broer je bent niet REALISTISCH!!!
    Natuurlijk ga je ook over seks praten met je toekomstige.

    Je gaat vragen stellen, als: wat is jouw mening over seks. En zo open je de discussie waarbij je ook maagdelijkheid bespreekt.

    En geloof me, meisjes die niet maagd zijn, die vinden mij een idioot en een achterlijke man... Terwijl maagd meisjes het cool vinden, dat ik op maagd val..
    Sterker door Strijd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Natuurlijk ga je ook over seks praten met je toekomstige.

    Je gaat vragen stellen, als: wat is jouw mening over seks. En zo open je de discussie waarbij je ook maagdelijkheid bespreekt.

    En geloof me, meisjes die niet maagd zijn, die vinden mij een idioot en een achterlijke man... Terwijl maagd meisjes het cool vinden, dat ik op maagd val..
    dat is de PUNT nu niet ....

    De vraag is zal ze dr GEHEIM met je delen

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Het probleem ligt in het feit dat men denkt dat een vrouw kuis blijft voor haar toekomstige prins en dat een man kuis blijft voor zijn toekomstige princess.
    Kuisheid is een belangrijke eigenschap die de mens dient te bezitten en dit is een gedrag dat voortkomt uit het gehoorzamen van de grenzen die Allah wa ta'ala heeft opgesteld op het gebied van interactie tussen twee mensen. Hij/Zij die nadenkt begrijp waarom die grenzen er zijn. Overtreed je de regels dan heb je een probleem en je bent niemand anders dan Allah ongehoorzaam.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat is de PUNT nu niet ....

    De vraag is zal ze dr GEHEIM met je delen
    Geloof me, ontmaagde vrouwen willen niet met mij eindigen. Zeker niet als ze vernemen wat mij ideeën zijn over seks,

    Ik zeg tegen meisjes, dat seks een technische handeling is tot het zwanger raken en enkel in dat verband dient te worden aangewend.
    Een meid met een hoog libido en die niet zo denkt, gaat echt niet bij mij blijven...

    Ik kan alleen een meisje dat geen seksuele ervaring heeft, zo ver krijgen om hiermee akkoord te gaan.

    Een meisje dat daarvan geproefd heeft en een hoog libido heeft, zal echt niet mij als man willen..
    Sterker door Strijd

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Geloof me, ontmaagde vrouwen willen niet met mij eindigen. Zeker niet als ze vernemen wat mij ideeën zijn over seks,

    Ik zeg tegen meisjes, dat seks een technische handeling is tot het zwanger raken en enkel in dat verband dient te worden aangewend.
    Een meid met een hoog libido en die niet zo denkt, gaat echt niet bij mij blijven...

    Ik kan alleen een meisje dat geen seksuele ervaring heeft, zo ver krijgen om hiermee akkoord te gaan.

    Een meisje dat daarvan geproefd heeft en een hoog libido heeft, zal echt niet mij als man willen..
    juist !!!!! Je MAAKT jou ideen KENBAAR !!!!!

    Voor haar zal DUIDELIJK ZIJN dat je ENKEL een maagd wilt ..... vanuit die INFO kan ze haar KEUZE maken .... ZONDER dat ze EVENTUELE geheimen zondes aan JOU Zal OONRBAREN !!!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    42
    21-07-2010

    Jij bent echt een fuckinh boer , je zou je vrouw gebruiken als machine om kinderen te baren en je zal buitens huis een hoerenloper zijn. Je kan beter stil zijn want zelfs een maagd zal van je walgen als ze je ziet praten laat staan horen en zien, je bent denk ik ook kk lelijk DRM praatje zo. Ga na Marokko dan vind je maagd meisje van voor alleen als jij maar denkt dat ze maagd is dan ben je goed in je hoofd sterkte jonge

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door miss16spontaan Bekijk reactie
    Jij bent echt een fuckinh boer , je zou je vrouw gebruiken als machine om kinderen te baren en je zal buitens huis een hoerenloper zijn. Je kan beter stil zijn want zelfs een maagd zal van je walgen als ze je ziet praten laat staan horen en zien, je bent denk ik ook kk lelijk DRM praatje zo. Ga na Marokko dan vind je maagd meisje van voor alleen als jij maar denkt dat ze maagd is dan ben je goed in je hoofd sterkte jonge
    Ik ben zeker een boer, iemand die afkomstig is uit het platteland, uit de bergen.

    En nee! Ik zou echt niet vreemd gaan van mijn vrouw! Ik zou alleen seksualiteit hebben met mijn vrouw om kinderen te krijgen. Waarom zou ik dit meer dan nodig is doen?

    Trouwens waarom moeten jullie mij hoerenloper, boer, lelijk en gek noemen, alleen omdat ik met mijn maagd vrouw kinderen ter wereld wil brengen? Ik begrijp dit echt niet, deze afkeer van jullie zijde ten aanzien van mij? Waarom haten? Zijn jullie harten versteend of zo?

    Laat me gewoon leven met mijn maagd vrouw van wie ik veel zal houden en welke ik echt niet slecht zal behandelen.

    Mij hoerenloper noemen op grond waarvan? Enkel omdat ik een gelukkig leven wil hebben met mijn lieve, schattige en kokende maagd vrouw

    Jullie mensen zijn ziek! Ja jij ook meisje! Je bent een ziek meisje.
    Sterker door Strijd

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    280
    19-03-2013

    Ik weet dat je je zondes niet moet openbaren. Maar toch voelt het zo naar om je (toekomstige) partner niet te laten weten dat je hebt gedate, dat je een relatie hebt gehad, dat je intiem bent geweest met iemand. Al helemaal voor meiden die intiem zijn geweest met de hele wijk