1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Als je nou een man was, had je je be3da aan je woord gehouden. Yallah wieberen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Dit soort mannen komt niet via mijn vriendinnen dus daar ligtet niet aan.
    İk bedoel de man die je wel zoekt. İk kreeg bijvoorbeeld veel vriendinnen met dezelfde levenswijze als ik. De meeste waren getrouwd, en kreeg steeds vaker de vraag of ik wou trouwen. En dat de vriend van hun man bv op zoek was etc etc. Of ik maakte elke vrijdag de moskee bv.schoon met een groepje oude vrouwen. İk kreeg tientallen aanzoeken daarna via die moeders/zussen etc... Mohiem dacht denk even mee met jou hoe en waar je iemand kan ontmoeten. Via via is beter dan direct contact, want je kan meteen navragen hoe die persoon is etc vind ik.
    Uiteindelijk komt de juiste partner heel onverwachts meestal.
    Leeghoofden gewoon negeren, het is uiteindelijk alleen een compliment als iemand met jou wil trouwen zonder relatie etc. Ze weten in ieder geval dat ze op een andere manier geen kans maken waarschijnlijk.
    Married and children!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    İk bedoel de man die je wel zoekt. İk kreeg bijvoorbeeld veel vriendinnen met dezelfde levenswijze als ik. De meeste waren getrouwd, en kreeg steeds vaker de vraag of ik wou trouwen. En dat de vriend van hun man bv op zoek was etc etc. Of ik maakte elke vrijdag de moskee bv.schoon met een groepje oude vrouwen. İk kreeg tientallen aanzoeken daarna via die moeders/zussen etc... Mohiem dacht denk even mee met jou hoe en waar je iemand kan ontmoeten. Via via is beter dan direct contact, want je kan meteen navragen hoe die persoon is etc vind ik.
    Uiteindelijk komt de juiste partner heel onverwachts meestal.
    Leeghoofden gewoon negeren, het is uiteindelijk alleen een compliment als iemand met jou wil trouwen zonder relatie etc. Ze weten in ieder geval dat ze op een andere manier geen kans maken waarschijnlijk.
    Ja ik begrijp je wel. Het probleem met mij is dat ik met veel van dat soort zusters niet klik qua karakter. Heb hele fijne vriendinnen die gwn normaal zijn zeg maar. Maar die mannen komen dus via mijn familie (omdat ze mn familie kennen) en sommigen direct naar mij. Snap je?

    Bennet beu.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Ken je dat... van die mannen waarvan je allang weet hoe ze zich gedragen en hoe ze bewegen... maar wanneer ze een bepaald type vrouw zien die zij als vroom zien (kzeg niet dattik dat ben), dat ze dan ineens heel anders beginnen te praten enzo. Met salam, mashallah, tbarkallah, ta3widh, basmallah, 7awqala en alles drop en draan.

    Khoud daar niet van. Die plottwist. Wees gewoon jezelf ipv dat toneelstuk.

    En vintet een belediging aan mijn intelligentie. Heppet idee dat ze denken dat ik achterlijk ben ofzo.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Sommigen zijn ook gewoon oprecht op zoek naar die vrouw die hen "kan redden" en doen geen toneelstuk.

    Maar vind dat ook maar helemaal niks. Als een man zichzelf niet kan redden, hoe gaatie dan ooit de kar trekken in het gezin.

    Mijn man moet stevig in zijn schoenen staan, sterk en beter dan mij zijn.

    Het irriteert me dattik al dat soort mannen aantrek die compleet tegengestelde zijn.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Elmohim alles is irritant vandaag.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    [QUOTE=Paradijsopaarde;134937389]Ken je dat... van die mannen waarvan je allang weet hoe ze zich gedragen en hoe ze bewegen... maar wanneer ze een bepaald type vrouw zien die zij als vroom zien (kzeg niet dattik dat ben), dat ze dan ineens heel anders beginnen te praten enzo. Met salam, mashallah, tbarkallah, ta3widh, basmallah, 7awqala en alles drop en draan.

    /QUOTE]

    İk ga helemaal stuk om dat laatste hahaha.
    Married and children!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    [QUOTE=Emiras;134937407]
    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ken je dat... van die mannen waarvan je allang weet hoe ze zich gedragen en hoe ze bewegen... maar wanneer ze een bepaald type vrouw zien die zij als vroom zien (kzeg niet dattik dat ben), dat ze dan ineens heel anders beginnen te praten enzo. Met salam, mashallah, tbarkallah, ta3widh, basmallah, 7awqala en alles drop en draan.

    /QUOTE]

    İk ga helemaal stuk om dat laatste hahaha.

  9. #24
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Nee, ligt niet aan jou ts. Je bent dan gewoon nog niet de juiste man tegengekomen.

    Cliché misschien maar het is gewoon echt zo.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Ik lees mee 3 maanden later

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    En nee kwil niet ineens tig pms krijgen van ze3ma praktiserende broeders en weettikket wat allemaal. Dus houd die bij je bvd.

    Vraag me dit gwn af. Waar deze mismatch toch elke x vandaan komt.
    Dat denkt het overgroot bekrompen gedeelte van de mannen hier. Hun brein is namelijk gezakt naar het midden van hun lichaam. I.p.v. te blijven functioneren op de bestemde plek. Het hoofd.
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je doet niks verkeerd. Het soort je zoekt zijn gewoon in de minderheid ten opzichte van die faaq sgar players.

    Moge allaah jou een man op je pad sturen die nog beter is, dan je hoopt, ameen.
    Dit. Het overgroot gedeelte zijn faaqsger-players. Wolven in schapenkleren.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    .

    Oe moe me noe?


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    36
    26-02-2022

    Hij voelt zich waardevol door jou, je bent geen maneater die hem afmaakt, mooi toch? Jij kunt hem opvoeden, doe je best

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Stalker. Psycho. Loopt andere voor psycho uit te maken. Terwijl het zelf 1 is. Je malle!

    Oe moe me noe?


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    36
    26-02-2022

    Citaat Geplaatst door Kappen Bekijk reactie
    Stalker. Psycho. Loopt andere voor psycho uit te maken. Terwijl het zelf 1 is. Je malle!
    You talking to me?