1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Ben toch geen geloofstherapeut

    Dames en heren,

    Hier komtet.

    Ik snap iets niet. Hoe komtet dat ik altijd een bepaald type man aantrek wat totaal mijn type niet is? En mijn type mannen in een straal van pakkem beet 100 km om mij heen nergens te bekennen zijn.

    Ik doe iets verkeerd waqila. Ik straal de verkeerde energie uit ofzo... onbewust. Denk ik.

    Voor de beeldvorming: ik kleed me gwn volledig bedekt buiten, btje een nerd, verlegen type, en ga eigenlijk niet met mannen om. Sterker nog, ik praat zelden tot nooit met mannen. Behalve hier oppet forum dan, daar kwebbel ik erop los wat natuurlijk niet helemaal jofel is, maar dat terzijde.

    Hoe komt het dan in Godsnaam dat ik altijd van die mannen op me af krijg die ik kortgezegd het beste kan omschrijven als: playertypes. De "populaire, macho types" asje begrijpt wattik bedoel. En allemaal "willen ze ze3ma hun leven beteren en willen ze juist een vrome nette vrouw om zellef beter te worden" (dat is dan waar ze me voor aanzien, offet klopt laten we ff innet midden). Assoffik een (geloofs)therapeut ben ipv een huwelijkspartner. Ik wil zellef die geloofstherapeut als partner ja! Als we toch bezig zijn.

    Mijn type zijn gwn rustige, stille, vrome, nerden broeders. Die heppik dus nooit op mijn bordje gekregen.

    Waar gaat het mis mensen.

    Beginnet zat te raken. En ergens doe ik denk ik iets verkeerd. Maar wat.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    En nee kwil niet ineens tig pms krijgen van ze3ma praktiserende broeders en weettikket wat allemaal. Dus houd die bij je bvd.

    Vraag me dit gwn af. Waar deze mismatch toch elke x vandaan komt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Open sollicitatie...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Open sollicitatie...
    Die zaggik dus echt niet aankomen he.

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    En nee kwil niet ineens tig pms krijgen van ze3ma praktiserende broeders en weettikket wat allemaal. Dus houd die bij je bvd.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Je doet niks verkeerd. Het soort je zoekt zijn gewoon in de minderheid ten opzichte van die faaq sgar players.

    Moge allaah jou een man op je pad sturen die nog beter is, dan je hoopt, ameen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Die zaggik dus echt niet aankomen he.
    Gecamoufleerde sollicitatie.....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je doet niks verkeerd. Het soort je zoekt zijn gewoon in de minderheid ten opzichte van die faaq sgar players.

    Moge allaah jou een man op je pad sturen die nog beter is, dan je hoopt, ameen.
    Amin!
    Vintet toch vreemd..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Dames en heren,

    Hier komtet.

    Ik snap iets niet. Hoe komtet dat ik altijd een bepaald type man aantrek wat totaal mijn type niet is? En mijn type mannen in een straal van pakkem beet 100 km om mij heen nergens te bekennen zijn.

    Ik doe iets verkeerd waqila. Ik straal de verkeerde energie uit ofzo... onbewust. Denk ik.

    Voor de beeldvorming: ik kleed me gwn volledig bedekt buiten, btje een nerd, verlegen type, en ga eigenlijk niet met mannen om. Sterker nog, ik praat zelden tot nooit met mannen. Behalve hier oppet forum dan, daar kwebbel ik erop los wat natuurlijk niet helemaal jofel is, maar dat terzijde.

    Hoe komt het dan in Godsnaam dat ik altijd van die mannen op me af krijg die ik kortgezegd het beste kan omschrijven als: playertypes. De "populaire, macho types" asje begrijpt wattik bedoel. En allemaal "willen ze ze3ma hun leven beteren en willen ze juist een vrome nette vrouw om zellef beter te worden" (dat is dan waar ze me voor aanzien, offet klopt laten we ff innet midden). Assoffik een (geloofs)therapeut ben ipv een huwelijkspartner. Ik wil zellef die geloofstherapeut als partner ja! Als we toch bezig zijn.

    Mijn type zijn gwn rustige, stille, vrome, nerden broeders. Die heppik dus nooit op mijn bordje gekregen.

    Waar gaat het mis mensen.

    Beginnet zat te raken. En ergens doe ik denk ik iets verkeerd. Maar wat.
    İk had dat vroeger ook. İk droeg toen khimar. Zij zoeken waarschijnlijk een goede vrouw en moeder voor hun kinderen, niks mis mee. Pas toen ik veel lezingen ging bijwonen en met goede zusters omging kreeg ik aanzoeken van praktiserende broeders. Of je moet je volledig volledig bedekken dan heb je geen last meer van deze types...

    Dua doen voor een man die een Moe'mien is. En ga om met serieuse zusters, wie weet kent hun man wel een leuke vriend voor jou
    Married and children!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    İk had dat vroeger ook. İk droeg toen khimar. Zij zoeken waarschijnlijk een goede vrouw en moeder voor hun kinderen, niks mis mee. Pas toen ik veel lezingen ging bijwonen en met goede zusters omging kreeg ik aanzoeken van praktiserende broeders. Of je moet je volledig volledig bedekken dan heb je geen last meer van deze types...

    Dua doen voor een man die een Moe'mien is. En ga om met serieuse zusters, wie weet kent hun man wel een leuke vriend voor jou
    juist !!!!! Kort gezegd !!!!! Niet op de wc papier afdeling gaan zoeken naar een mooie flesje parfum
    ......

    Vrowien kunnen goed winkelen !!!! Maar als
    Het op mannen aankomt weten ze mket waar ze moeten wezen !!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    İk had dat vroeger ook. İk droeg toen khimar. Zij zoeken waarschijnlijk een goede vrouw en moeder voor hun kinderen, niks mis mee. Pas toen ik veel lezingen ging bijwonen en met goede zusters omging kreeg ik aanzoeken van praktiserende broeders. Of je moet je volledig volledig bedekken dan heb je geen last meer van deze types...

    Dua doen voor een man die een Moe'mien is. En ga om met serieuse zusters, wie weet kent hun man wel een leuke vriend voor jou
    Dit soort mannen komt niet via mijn vriendinnen dus daar ligtet niet aan.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    juist !!!!! Kort gezegd !!!!! Niet op de wc papier afdeling gaan zoeken naar een mooie flesje parfum
    ......

    Vrowien kunnen goed winkelen !!!! Maar als
    Het op mannen aankomt weten ze mket waar ze moeten wezen !!!!!!
    Ga jij nou maar met je dayouth-mattie gezellig bakkeleien over zijn vrouw.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    İk had dat vroeger ook. İk droeg toen khimar. Zij zoeken waarschijnlijk een goede vrouw en moeder voor hun kinderen, niks mis mee. Pas toen ik veel lezingen ging bijwonen en met goede zusters omging kreeg ik aanzoeken van praktiserende broeders. Of je moet je volledig volledig bedekken dan heb je geen last meer van deze types...

    Dua doen voor een man die een Moe'mien is. En ga om met serieuse zusters, wie weet kent hun man wel een leuke vriend voor jou
    Bennook bedekt maar dattis blijkbaar wat ze zoeken als TROUWMATERIAAL Nadat ze zich dus uitgeleefd hebben. Nou mooi niet, ben geen eindstation waar je met je 150 kilo aan bagage komt aanzetten wanneer jet hele land gezien hebt.

    Ik reis met mn man samen voorret eerst die hele wereld rond en daarmee basta.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ga jij nou maar met je dayouth-mattie gezellig bakkeleien over zijn vrouw.
    hmmmmm Koli... je leest graag mee....... Koli nette khimari die claimt een nette broeder te willen .... maar ondertussen NAT word van KING KONG verhalen en SRATEGIEEN!!!

    Ach ja ... je bent zoals elke vrouw ... zegt dat ze here ene wilt !!!! Maar snakt naar het ANDERE !!!!!!!


    ME TARZAN .... YOU JANE !!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    A zedeloze alganaz, ga die andere topic gebruiken voor je smerige taal.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    A zedeloze alganaz, ga die andere topic gebruiken voor je smerige taal.
    solly ......zal het niet meer doen oké !!!!!

    Ik zal die dikke vette grote Marokkaanse koeien reet van je met rust laten !!!!

    Ik BELOOF JE dat ik NOOIT meer in een topic van JOU zal komen !!!

    Ik BELOOF KE dat ik NOOIT meer op een reactie van JOU zal reageren !!!!!!


    JOU dikke vette marokkanse koeirej reet hoeft zich niet meer druk om mij te maken!!!

    Au revoir....