1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Arjen Lubach moet lachen om rap Farid Azarkan

    Arjen Lubach vindt de rap die Farid Azarkan heeft gemaakt "nice". Dat schrijft de televisiepresentator op Twitter.





    "Eerlijk, ik had dit eigenlijk van Wilders verwacht. Maar dit is ook nice", zei Lubach over de muzikaliteit van de lijsttrekker van DENK.

    Azarkan reageerde dinsdagavond met een eigen rapnummer op een video van Lubach die afgelopen weekend viraal ging. In Zondag met Lubach was de presentator in een cover van het nummer Empire State of Mind kritisch over het feit dat Azarkan en PVV-leider Geert Wilders op het laatste moment niet naar Nieuwsuur gingen voor een interview.

    De voorman van DENK reageerde dus door middel van een eigen rap. "Tuurlijk was ik niet echt bang, ik was een beetje ziekjes man", klinkt het onder meer. Maandagochtend liet Azarkan bij SLAM! al weten de humor wel in te zien van de rap van Lubach, en dat is andersom dus ook het geval.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Lachen met kiespijn zal die bedoelen.
    Heavy

  3. #3
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Hij had dit verwacht van Wilders? Ik weet niet hoor, maar zo creatief is die man niet. Knip - en plakwerk, daar is hij goed in.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Hij had dit verwacht van Wilders? Ik weet niet hoor, maar zo creatief is die man niet. Knip - en plakwerk, daar is hij goed in.
    Die gozer kan niet eens zijn eigen film maken. Die ouwe C film had die bijna compleet van een ander filmmaker gestolen.
    Heavy

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    299
    17-05-2017

    Ga jij geloven,
    wat al die partijen beloven?
    Als oude rot,
    zag ik hoe veel ging kapot.
    Kortom, ik ben het zat,
    want het is allemaal 1 pot nat :=)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door karimblok Bekijk reactie
    Ga jij geloven,
    wat al die partijen beloven?
    Als oude rot,
    zag ik hoe veel ging kapot.
    Kortom, ik ben het zat,
    want het is allemaal 1 pot nat :=)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #8
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Dat nummer is gewoon cringe asahbi

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #9
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Geen gezijk, iedereen rijk.
    Samen voor ons eigen
    en laat de rest maar
    een baard krijgen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Geen gezijk, iedereen rijk.
    Samen voor ons eigen
    en laat de rest maar
    een baard krijgen ...
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''