1. #1
    Samir

    Reacties
    32
    24-03-2008

    Onze bestaansrecht in Nederland staat op het spel

    Het is vanaf “nine eleven” een ondraaglijk offensief gaande tegen Islam en Moslims, ook in Nederland. Dagelijks worden wij moslims met deze vijandschap geconfronteerd. Alles lijk geoorloofd om onze gemeenschap in het “verdomhoekje” te drukken. Het effect hiervan heeft, zowel psychologisch als maatschappelijk, een vernietigend uitwerking op onze gemeenschap. Ik zie onze kinderen soms eieren voor geld kiezen om geaccepteerd te worden en durven niet meer voor hun identiteit uit te komen. Je kunt op alle lhbti manier uit de kast komen maar je kunt niet zeggen dat je een trotse moslim bent.
    Onderdeel van dit offensief is zowat een majestueus podium bieden aan degenen die bereid zijn hun nest te bevuilen. Deze mensen krijgen alle aandacht en worden op voetstuk gezet in alle soorten media en krijgen ook belangrijke posities om als voorbeeld te kunnen fungeren voor onze kinderen. Denk daarbij Hirsi Ali, Eus Akyol, Fidan Ekiz, Ebru Umar en Khadija Arib. Deze lieden zouden nooit aan het oppervlak zijn verschenen als zij hun nest niet eerst hebben bevuild. Het valt op dat iedereen die dit oppert in de watten wordt gelegd.
    Sommige kranten, politieke partijen en tv-programma’s hebben islam en moslim onderdrukking tot hun speerpunt verheven. Artikel1 van de grondwet wordt aan het wankelen gebracht. Islam en moslims worden steeds meer vanuit zowel maatschappelijke, politieke als rechtelijke macht (denk aan institutioneel racisme bij toeslagenaffaire) oogpunt vogelvrij verklaart.
    Soms vraag ik me af hoe groot deze macht is dat dit coördineert en financiert?
    Er wacht ons een moeilijke toekomst. Ik maak me echt zorgen om de toekomst van onze kinderen in dit land. Het is van levensbelang dat wij elkaar steevast vasthouden. Ons bestaansrecht en die van onze kinderen wordt daadwerkelijk bedreigt en dat mag niet gebeuren!
    Normaal gesproken ga ik niet stemmen omdat het, naar mijn mening, toch niets uitmaakt.
    Ik ben op deze gedachten teruggekomen. Het is van levensbelang dat wij voor onszelf opkomen. We moeten lieden uit onze gelederen kiezen om onze belangen te behartigen. We moeten diepe en sterke wortels slaan in de Nederlandse politiek.
    Een boom geeft pas vruchten als deze goed is geworteld. DENK en NIDA zijn een goed begin en zullen fungeren als een podium voor onze toekomstige juweeltjes, jongens en meisjes die voor ons gaan schijnen.

  2. #2
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Wilders: Veel Turken en Marokkanen zullen op de PVV stemmen
    Sigrid Kaag (D66) benadrukt dat haar partij voor een humaan asielbeleid staat, maar pleit ook voor een terugkeer voor kansloze asielzoekers. Daarbij prijst ze de aanwezigheid van kennismigranten en buitenlandse studenten. Nederland vergrijst en voor de talloze vacatures in de zorg en bouwsector zijn mensen nodig, vervolgde zij.

    Voor Wilders is dat geen geruststelling, hij verwees naar een „belangrijk rapport” waaruit zou blijken dat migratie zo’n 400 miljard euro heeft gekost. Dat onderzoek werd overigens in opdracht van het Renaissance Instituut, het wetenschappelijk instituut van Forum voor Democratie (FVD) uitgevoerd. Liever besteedt Wilders die honderden miljarden aan de zorg, pensioen en voor het verlagen van de huurprijzen.

    Volgens Wilders zullen veel Turken en Marokkanen op de PVV gaan stemmen „omdat zij zich als geen ander realiseren dat bij openzetten grenzen de integratie achteruit gaat in plaats van vooruit”.

    https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/16...uigen-a4035823
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Nep rapport

    Een islamofoob (meerdere)dat een rapport maakt over migratie


    Haha
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

Tags voor deze discussie