1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat heb je aan een vrouw die alleen een man kan uitdagen en belachelijk maken, door hem gefrustreerd te noemen en hem te omschrijven dat hij vrouwen niet aankan?

    Ik vraag me af of zo'n vrouw ook iets nuttig kan doen? Als koken, zich zelf lichamelijk beheersen tot haar huwelijk en haar man gehoorzamen.
    Dit laatste zie ik graag in een vrouw en niet dit provocerend gedrag als, je bent gefrustreerd, je kan vrouwen niet aan..
    Jij gaf zelf aan dat jij je bedreigd voelt door vrouwen. Zijn niet mijn woorden? Niet gelijk huilen als er dan inhoudelijk op word gereageerd.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Jij gaf zelf aan dat jij je bedreigd voelt door vrouwen. Zijn niet mijn woorden? Niet gelijk huilen als er dan inhoudelijk op word gereageerd.
    ik begrijp heel goed wat jij bedoeld !! Niet dat ik me bedreigd voel !!

    Maar het is mee de SYSTEEM waar in we leven die de man als bedreigend voelen !!!!

    Ik vind dat vrouwen zeer zeker wel beschermd moeten worden door het systeem !!!! Maar de systeem is gewoon weg te ver doorgeslagen !!!!!


    Het is niet gezond meer !!!!

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik begrijp heel goed wat jij bedoeld !! Niet dat ik me bedreigd voel !!

    Maar het is mee de SYSTEEM waar in we leven die de man als bedreigend voelen !!!!

    Ik vind dat vrouwen zeer zeker wel beschermd moeten worden door het systeem !!!! Maar de systeem is gewoon weg te ver doorgeslagen !!!!!


    Het is niet gezond meer !!!!
    Met dat stuk ben ik het eens. Vrouwen lokken soms zelf dingen uit en gaan dan heel erg in een slachtofferrol zitten.

    Het ging mij erom dat hij zich zelf bedreigd voelde door vrouwen. Dat zegt meer over hem.

  4. #64
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Nog nooit zoveel onzin in 1 topic gelezen, haha shit zeg....

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik begrijp heel goed wat jij bedoeld !! Niet dat ik me bedreigd voel !!

    Maar het is mee de SYSTEEM waar in we leven die de man als bedreigend voelen !!!!

    Ik vind dat vrouwen zeer zeker wel beschermd moeten worden door het systeem !!!! Maar de systeem is gewoon weg te ver doorgeslagen !!!!!


    Het is niet gezond meer !!!!
    Dit heb ik idd gezegd, alleen bepaalde mensen hier hebben moeite met begrijpend lezen.
    Sterker door Strijd

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Jij gaf zelf aan dat jij je bedreigd voelt door vrouwen. Zijn niet mijn woorden? Niet gelijk huilen als er dan inhoudelijk op word gereageerd.
    Jij bent een sneaky wijf.. Woorden verdraaien en ongecontroleerd lachen als een wilde..
    Ik had je goed omschreven, zodra jij de kans ziet dan loop je over de man heen. En ook nog eens op een laffe manier.
    Sterker door Strijd

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Met dat stuk ben ik het eens. Vrouwen lokken soms zelf dingen uit en gaan dan heel erg in een slachtofferrol zitten..
    Moeilijk hè begrijpend lezen. Dat zei ik toch ook?

    Je hebt een grote mond als je je zeker voelt. Maar je moet weten dat je echt zwaar irritant bent met je grote mond en arrogante houding. Zo kan je echt de verkeerde tegenkomen.
    Sterker door Strijd

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Jij bent een sneaky wijf.. Woorden verdraaien en ongecontroleerd lachen als een wilde..
    Ik had je goed omschreven, zodra jij de kans ziet dan loop je over de man heen. En ook nog eens op een laffe manier.
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Moeilijk hè begrijpend lezen. Dat zei ik toch ook?

    Je hebt een grote mond als je je zeker voelt. Maar je moet weten dat je echt zwaar irritant bent met je grote mond en arrogante houding. Zo kan je echt de verkeerde tegenkomen.
    Grappig dat jij reageert op basis van hoe jij DENKT dat ik ben.
    Ik reageer inhoudelijk op wat jij zegt en het enige waar jij het over hebt zijn aannames, aangezien jij me niet kent en weet hoe ik ben. Vind ik echt zwak overkomen, daarom kan ik de dingen die jij zegt absoluut niet serieus nemen.

    Ik vind het oprecht komisch, vandaar mijn gelach.

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    11
    03-10-2005

    Topicstarter, stel je loopt een keer op straat en een vrouw vraagt je wat maar je kiest ervoor om haar hele bestaan te negeren. Een paar wanhopige mannen zien dat. Weet je hoe zij zullen reageren? Ey, zo ga je toch niet met een vrouw om, hoe durf je. Terwijl je je own business mind, zijn mensen je zelfs bereid gewoon dood te steken.

    Dat soort gedrag van zulke wanhopige mannen en vrouwen die denken dat ze entitled zijn: kansloos.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    57
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Moeilijk hè begrijpend lezen. Dat zei ik toch ook?

    Je hebt een grote mond als je je zeker voelt. Maar je moet weten dat je echt zwaar irritant bent met je grote mond en arrogante houding. Zo kan je echt de verkeerde tegenkomen.
    Waarom kun je niet tegen kritiek of feedback en begin je meteen te schelden en te dreigen als een jankend kind? Ze lacht je uit, maar heb je je ook afgevraagd waarom? Gedraag je eens volwassen, zelfverzekerd en gemanierd als je respect wil krijgen. Respect kun je niet afdwingen op deze manier. Zo laat je jezelf alleen kennen. Kijk eens een keer in de spiegel en doe wat aan jezelf. Wellicht dat je dan wel gerespecteerd zult worden.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    In plaats van proberen anderen te veranderen (met geweld) zal ik de komende tijd mijn best doen om mijzelf te veranderen.

    Het is makkelijker om een ander proberen te veranderen, dan jezelf proberen te veranderen.

    Wat zal ik aan me zelf veranderen?

    - vechten tegen gedachten, dat ik mezelf kan bewijzen als man, als ik een vrouw onderdruk en verneder
    - mijzelf minder bezig houden met deze rivaliteit tussen mannen en vrouwen
    - niet alle vrouwen over 1 kam scheren

    Ik geef toe dat ik ter ver gegaan ben. Bij mij begon het beeld te heersen, dat vrouwen erop uit zijn mannen kapot te maken en te beledigen, waardoor ik vrouwen als vijanden begon te zien. Dit zal ik veranderen bij me zelf, door me te focussen op aardige meisjes en me niet meer bezig te houden met negatieve gedachten over vrouwen.
    Sterker door Strijd

  12. #72
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    In plaats van proberen anderen te veranderen (met geweld) zal ik de komende tijd mijn best doen om mijzelf te veranderen.

    Het is makkelijker om een ander proberen te veranderen, dan jezelf proberen te veranderen.

    Wat zal ik aan me zelf veranderen?

    - vechten tegen gedachten, dat ik mezelf kan bewijzen als man, als ik een vrouw onderdruk en verneder
    - mijzelf minder bezig houden met deze rivaliteit tussen mannen en vrouwen
    - niet alle vrouwen over 1 kam scheren

    Ik geef toe dat ik ter ver gegaan ben. Bij mij begon het beeld te heersen, dat vrouwen erop uit zijn mannen kapot te maken en te beledigen, waardoor ik vrouwen als vijanden begon te zien. Dit zal ik veranderen bij me zelf, door me te focussen op aardige meisjes en me niet meer bezig te houden met negatieve gedachten over vrouwen.
    Goedzo, ik ben trots op jou.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    57
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    In plaats van proberen anderen te veranderen (met geweld) zal ik de komende tijd mijn best doen om mijzelf te veranderen.

    Het is makkelijker om een ander proberen te veranderen, dan jezelf proberen te veranderen.

    Wat zal ik aan me zelf veranderen?

    - vechten tegen gedachten, dat ik mezelf kan bewijzen als man, als ik een vrouw onderdruk en verneder
    - mijzelf minder bezig houden met deze rivaliteit tussen mannen en vrouwen
    - niet alle vrouwen over 1 kam scheren

    Ik geef toe dat ik ter ver gegaan ben. Bij mij begon het beeld te heersen, dat vrouwen erop uit zijn mannen kapot te maken en te beledigen, waardoor ik vrouwen als vijanden begon te zien. Dit zal ik veranderen bij me zelf, door me te focussen op aardige meisjes en me niet meer bezig te houden met negatieve gedachten over vrouwen.
    Als je deze houding aanpakt, zul je merken dat anderen (wo vrouwen) ook anders op je reageren. Daar hoef je anderen niet voor te veranderen.

  14. #74
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door muslimrose Bekijk reactie
    Hem moet je sowieso niet serieus nemen, hij heeft een minderwaardigheidscomplex ontwikkelt jegens vrouwen.

    De vrouw heeft duizendennnnnnnnnnnnnnnn jaren dit soort onzin van mannen moeten verdragen en zodra nog geen 50 jaar de vrouwenpositie verbeterd is, beginnen de mannen te janken.

    Bah!
    De positie van de vrouw is veranderd en verduidelijkt met de komst van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam.

    We hebben naast de rechten en plichten die vrouwen van Allah hebben gekregen, geen andere ‘rechten’ nodig voor vrouwen. De beste positie van de vrouw en de beste rechten van de vrouw vind je in de Islam. Nergens anders en wie rechten wilt geven aan de vrouw die in strijd zijn met de Islam, wil de vrouw vernietigen en de Ummah.

    Geen idee wat jouw beeld is betreffende ‘vrouwen positie verbeterd’.

    Wat is er verbeterd aan vrouwen wat niet in strijd is met de Islam?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #75
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    En jij noemt je moslima ?

    Jij hebt het over de tijd van onwetendheid ! Daar is de islam voor gekomen. Gelijkheid van de vrouw en dan man !
    Vrouw en man zijn nooit gelijk geweest en zullen nooit gelijk zijn. Je zult nooit treffen in de islam dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen en andersom behalve in bestraffing en beloning, niet in rechten en plichten.

    Zij die gelijkwaardigheid willen in rechten en plichten tussen man en vrouw, vallen in duidelijke kufr omdat ze verwerpen wat Allah heeft bepaald.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”