1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    08-03-2021

    Iemand met spoed tips

    Ik snap iets niet ik wil trouwen maar het gebeurd niet .Ik vraag niet veel ze moet vroom zijn / worden( ik ook) vroom blijven met mij en het aan onze nakomelingen geven en daarna die kleine dingen . Geen make-up wenkbrauwen epileren etc. En ik zie sukkels die wel zijn getrouwd dan denk ik bij mezelf van dit gaat nergens over. Word ik hier door Allah in de maling genomen of hoe zit dat dan . Ik ben 26 jaar en nog maagd . Dus ik snap het niet . Kan iemand mij dit uitleggen voor dat ik vandaag tegen de muur ga praten en de muur ga vuisten( en daarna ga huilen van de pijn haha )

  2. #2

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    08-03-2021

    Jij bent echt grappig wist je dat

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.244
    06-11-2003

    Citaat Geplaatst door Vaccinatie Bekijk reactie
    Ik snap iets niet ik wil trouwen maar het gebeurd niet .Ik vraag niet veel ze moet vroom zijn / worden( ik ook) vroom blijven met mij en het aan onze nakomelingen geven en daarna die kleine dingen . Geen make-up wenkbrauwen epileren etc. En ik zie sukkels die wel zijn getrouwd dan denk ik bij mezelf van dit gaat nergens over. Word ik hier door Allah in de maling genomen of hoe zit dat dan . Ik ben 26 jaar en nog maagd . Dus ik snap het niet . Kan iemand mij dit uitleggen voor dat ik vandaag tegen de muur ga praten en de muur ga vuisten( en daarna ga huilen van de pijn haha )
    Dit is een troll account, of niet?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    08-03-2021

    Nee tuurlijk niet

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Laat je vaccineren misschien krijg je als bijwerking ballen !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    08-03-2021

    Jij mag eerst misschien krijg je als bijwerking aandacht

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Wtf.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    280
    19-03-2013

    Ooit bij stilgestaan dat het wellicht niets te maken heeft met wát je vraagt (een vrome vrouw), maar aan je houding, je denkwijze, dat je je afvraagt of je in de maling wordt genomen omdat je op je 26e nog niet bent getrouwd.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Vaccinatie Bekijk reactie
    Ik snap iets niet ik wil trouwen maar het gebeurd niet .Ik vraag niet veel ze moet vroom zijn / worden( ik ook) vroom blijven met mij en het aan onze nakomelingen geven en daarna die kleine dingen . Geen make-up wenkbrauwen epileren etc. En ik zie sukkels die wel zijn getrouwd dan denk ik bij mezelf van dit gaat nergens over. Word ik hier door Allah in de maling genomen of hoe zit dat dan . Ik ben 26 jaar en nog maagd . Dus ik snap het niet . Kan iemand mij dit uitleggen voor dat ik vandaag tegen de muur ga praten en de muur ga vuisten( en daarna ga huilen van de pijn haha )
    Weet je wel wat je zegt met die uitspraak "door Allaah in de maling genomen worden". Broer, verwijder dit of pas het aan want het is zware kufr wat je pleegt.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    66
    15-03-2021

    trouwen is geen spel trouwen is sbar veel sbar trouwen is niet 123 ja we weten het we worden verliefd we kunnen niet langer wachten maar alles is elmektab ga bidden blij dua doen en nog iets je kan nu niet over vrouw bepalen wat zij niet mag ga eerst vrouw regelen als je met haar verloofd bent dan kan je zeggen je mag geen makeup je mag dit dat niet oké!

  12. #12
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    broeder als eerste wil ik je vragen vertrouwen te hebben in Allah en je comment over in de maling genomen worden verwijderen.

    hoe klein en fragiel is je vertrouwen als het weg is alleen omdat je nog niet iemand hebt?
    let hier dus op.

    verder kan iedereen trouwen. als zelfs wilders een vrouw heeft dan moet jij er ook een kunnen krijgen.
    positive thinking
    I know what they dont wanna tell you.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door Vaccinatie Bekijk reactie
    En ik zie sukkels die wel zijn getrouwd dan denk ik bij mezelf van dit gaat nergens over. Word ik hier door Allah in de maling genomen of hoe zit dat dan . Ik ben 26 jaar en nog maagd . Dus
    Kijk en hier komt de afgunst tevoorschijn.

    Waarom sukkels? Blijkbaar hebben die sukkels het toch voor elkaar gekregen om getrouwd te zijn omdat ze het hart van een vrouw hebben veroverd en jij niet. Dan moet je bij jezelf eens te rade gaan en jezelf afvragen wat voor een persoon jij in werkelijkheid eigenlijk bent. Daaruit kun je wellicht afleiden waarom Allah een bepaalde deur voor je dicht houdt.

    Je zegt sukkels die wel getrouwd zijn, hoe weet jij dat het sukkels zijn? Je scant iedere sukkel die je op straat tegenkomt?

    Hoe weet je dat die sukkels getrouwd zijn? Dus je kijkt ook naar de vrouwen die ernaast lopen?

    Misschien denken ze wel hetzelfde over jou omdat je naar ze staart.

    Het feit dat jij zo over Allah (jouw schepper) praat getuigt van een lage imaan. Ga gauw vergiffenis vragen en verander je houding tegenover Allah. Het heeft geen zin je tegen de wil van Allah te verzetten.

    Reinig je hart, verwijder die jaloezie en afgunst uit je hart. Sleutel aan jezelf en verbeter je houding tegenover je medemens en Allah. De ramadan komt eraan, doe dua tussen fajr en zonsopkomt. Dan zal Hij jou in sha Allah voorzien van een vrouw op een tijdstip die Hij bepaald heeft voor jou.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    46
    22-07-2020

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Kijk en hier komt de afgunst tevoorschijn.

    Waarom sukkels? Blijkbaar hebben die sukkels het toch voor elkaar gekregen om getrouwd te zijn omdat ze het hart van een vrouw hebben veroverd en jij niet. Dan moet je bij jezelf eens te rade gaan en jezelf afvragen wat voor een persoon jij in werkelijkheid eigenlijk bent. Daaruit kun je wellicht afleiden waarom Allah een bepaalde deur voor je dicht houdt.

    Je zegt sukkels die wel getrouwd zijn, hoe weet jij dat het sukkels zijn? Je scant iedere sukkel die je op straat tegenkomt?

    Hoe weet je dat die sukkels getrouwd zijn? Dus je kijkt ook naar de vrouwen die ernaast lopen?

    Misschien denken ze wel hetzelfde over jou omdat je naar ze staart.

    Het feit dat jij zo over Allah (jouw schepper) praat getuigt van een lage imaan. Ga gauw vergiffenis vragen en verander je houding tegenover Allah. Het heeft geen zin je tegen de wil van Allah te verzetten.

    Reinig je hart, verwijder die jaloezie en afgunst uit je hart. Sleutel aan jezelf en verbeter je houding tegenover je medemens en Allah. De ramadan komt eraan, doe dua tussen fajr en zonsopkomt. Dan zal Hij jou in sha Allah voorzien van een vrouw op een tijdstip die Hij bepaald heeft voor jou.
    mashallah broeder maar adviseer jezelf ook sinds je ook evenveel (weinig) waard bent je bent non stop negatief bezig over marokkaanse vrouwen en je bent zelfs voor fysiek geweld tegen ze en maakt ze voor alles uit. Gekke schizo als er iemand is die zijn hart moet reinigen ben jij dat wel je reacties spreke boekdele hypocriet

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door inesjefayrouz Bekijk reactie
    mashallah broeder maar adviseer jezelf ook sinds je ook evenveel (weinig) waard bent je bent non stop negatief bezig over marokkaanse vrouwen en je bent zelfs voor fysiek geweld tegen ze en maakt ze voor alles uit. Gekke schizo als er iemand is die zijn hart moet reinigen ben jij dat wel je reacties spreke boekdele hypocriet

    't 't 't 't meskiena, heb ik je tere geitenzieltje ooit gekwetst? Heb je weleens gehoord van de trein die voorbij raast en uiteindelijk alleen een werveling van lucht achterlaat?

    Mekker nog iets harder misschien dat iemand je hoort. Misschien dat je meer sympathie krijgt van jouw zielige soortgenoten.

    Niemand heeft jou wat gevraagd noch wacht iemand op jouw mening. Niemand hecht waarde aan jouw bijdrage. Jouw oordeel is niks waard.


    Yallah en nu oprotten hup hup. Wat sta je daar nog?